Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Duo FC6162 rood op Kieskeurig.be.

7,9

Henniehennie 22-07-2016

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Deze steelstofzuiger is gemakkelijk wendbaar.
De stofzuiger is gemakkelijk op te ruimen/even in een hoek neer te zetten
Gebruik zonder snoer is erg handig.
De handstofzuiger is er gemakkelijk af te halen en snel weer terug te plaatsen.
Geen stofzak nodig, gewoon on de afvalemmer legen en klik weer op het apparaat vast.
Is niet geschikt om een heel huis mee te zuigen. Maar ideaal voor in een bungalow, aparte eerkkamer, slaapkamer of caravan.

lisa2912 21-07-2016

Zeer prettig

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Heb hem nog niet zo lang maar tot nu toe vind ik het een geweldig ding! Hij heeft een behoorlijke zuigkracht en is zeer wendbaar, een lange steel zodat ik gewoon rechtop kan stofzuigen. De kruimeldief gaat er gemakkelijk uit en is zeer handig. Al met al een aanrader!

RogerThat 28-07-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Ik heb deze aangeschaft als aanvulling op de "normale" stofzuiger. Deze is gemakkelijker voor de kleine klusjes en doet zijn werk prima. Ook dat ie te gebruiken is zowel als stofzuiger als kruimeldief is zeer handig. Voldoende zuigkracht en accuduur. Mooie aanvulling dus!

Denzanden 26-07-2016

Een aanrader

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Prima stofzuiger, wendbaar en stil. Alleen wat lastiger om onder de bank te komen door zijn vormgeving.

M v d Diepstraten 04-03-2018

Prima aankoop.

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Handige stofzuiger, doet zijn werk goed, huisdierharen zuigt hij moeiteloos op, ook de kruimeldief is erg handig, voor mij een prima aankoop.

Pluspunten

• Handig, gebruiksvriendelijk
  • Twee in een

ladyarachnia 30-07-2016

Zeer degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Deze stofzuiger is vooral geschikt voor de snelle tussendoor klusjes, en voor mensen die klein behuisd zijn.

Doordat hij ook als kruimelzuiger te gebruiken is, is hij multi inzetbaar voor diverse klusjes.

pien 24-07-2016

Topper! aanrader!

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat, zeer wendbaar. met een polsbeweging draai je hem gemakkelijk alle kanten op.
Geen gedoe met snoer, een geen zak meer nodig.
ook handig om de kruimeldief eraf te halen voor bijv in de auto.

L.K. 30-04-2019

Handig, maar niet voor lang

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Deze steelstofzuiger is nu ruim een jaar in ons bezit en ik moet helaas al op zoek naar een nieuwe. Aanvankelijk waren we er erg blij mee, deed precies wat wij verlangden. Goede zuigkracht, handig reservoir om te legen, wendbaar.
Echter na een half jaar werd de accu merkbaar minder, we moeten hem nu na twee keer gebruiken aan de oplader hangen. Ook is een van de clipjes waarmee het reservoir vast zit afgebroken doordat ik tegen de deurpost stootte. Daarnaast roteert het borsteltje van het mondstuk niet meer, waardoor er geen vuil meer opgezogen kan worden. Wij kunnen hem nu dus alleen nog maar als kruimeldief gebruiken, waarbij het reservoir zit vastgeplakt met tape.
Wij zochten dus in eerste instantie naar een steelstofzuiger met een leuke prijs/ kwaliteitverhouding, maar moeten nu helaas op zoek naar een beter en dus duurder (?) model.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• plastic onderdelen snel stuk
  • slechte accu

esra7 16-07-2016

Wendbaar en licht.

Geschreven voor: Philips PowerPro Duo FC6162 rood

Wat opvalt is dat het een lichte steel stofzuiger is en enorm wendbaar. Goed naast een stofzuiger, niet in plaats van een stofzuiger.