Samsung SC07F50V3 zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC07F50V3 zwart, geel op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

moira.s 21-04-2015

Wij hebben deze stofzuiger nu reeds een maand en zijn er zeer tevreden over. Deze stofzuiger is zeer gebruiksvriendelijk.
De zuigkwaliteit is zeer goed, hij zuigt meteen alles op en filtert haren en stof wat het dan weer gemakkelijk maakt om de stofzuiger te legen. Het reinigen van het tapijt gaat heel vlot en heel precies, er blijven geen restjes stof en dergelijke achter op het tapijt.

Bij onze stofzuiger zat ook nog een kleine borstelkop die je kon gebruiken voor zetels en dergelijke. Deze kleine kop doet ook heel goed zijn werk.

De stofzuiger draait zeer goed mee, je moet er niet aan sleuren.

Kortom, wij zijn zeer tevreden met deze aankoop.

willem.dendooven 21-04-2015

- Stofzuiger oogt wat goedkoop, veel plastiek
- Zuigmond 'plakt' als het ware aan de grond waardoor hij ambetant stofzuigt,
- Zuigkracht is goed
- De zuigmond is niet zo flexibel, hij komt snel van de grond omwille van de grote achterliggende wieltjes.

miteye 06-04-2015

Stille en tegelijkertijd zeer krachtige stofzuiger. Je krijgt 3 mondstukken en 1 klein mondstuk meegeleverd. Het eco mondstuk voor harde vloeren heeft trekkers ipv borstels. In het begin was ik dit niet gewoon, maar het resultaat is uitstekend op mijn stenen vloer. Daarnaast heb ik ook het eco mondstuk voor tapijten getest. Persoonlijk had ik een beter resultaat om mijn tapijt te reinigen als ik gebruik maakte van het combi mondstuk (tapijten/harde vloeren) dan dat ik het eco mondstuk voor tapijten gebruikte. Het kleine mondstuk heb ik nog niet gebruikt, omdat ik er thuis geen toepassing voor heb. Zowel de lengte van de stang, de slang en het netsnoer zijn ruim voldoende om gemakkelijk en ergonomisch (bv. als je een grote persoon bent) te stofzuigen. Een aandachtspunt is het handvat aan de stofzuiger zelf. Het is niet de bedoeling om tijdens het stofzuigen de stofzuiger op te heffen en te verplaatsen door middel van dit handvat. Hierdoor verschuift de filter, waardoor de zuigkracht wordt belemmerd. Kortom een zeer goede en krachtige stofzuiger met enkele minieme nadelen.

docBol 04-04-2015

In de doos zit, naast de stofzuiger, de vloermond en een 3 in 1 hulpstuk (kierenzuiger, borsteltje en gordijnen - kledijzuiger), een extra eco tapijthulpstuk en eco harde vloer zuiger. De eco harde vloerzuiger werkt prima op laminaat, maar heeft problemen met een ruwere tegelvoer. Het stofzuigerhulpstuk is perfect waarvoor het gemaakt is. Alleen zie ik beide snel in de kast belanden aangezien je niet telkens wil wisselen.

pro:
Het 3in1 hulpstuk zit er bizar uit, maar werkt prima (+ de kierenzuiger is heel lang en smal).
De zuigkracht is, ondank het lage vermogen, verbazend sterk.
Extra (reserve) vloerstukken.
Hoge bouwkwaliteit.
Geen filter of andere zaken in het vuil reservoir. Effectief 2 L ruimte voor stof.

Contra:
Geen handvat op de stofzuiger zelf, alleen op het reservoir. Als hem optilt voel je hier wat speling en dat merk je als je hem verplaats terwijl hij aan ligt. We zullen met termijn zien of dit voor problemen zorgt (een ster mminde voor duurzaamheid & vormgeving)).
De binnewend van het reservoir pakt snel vol met stof waardoor het moeilijker is om te zien of hij vol is.
Je moet echt wel de handleiding erbij nemen om te zien hoe alles ineen zit (1 ster minder voor gebruiksgemak).
Geen opbergmogelijkheden voor hulpstukken in de stofzuiger

StefkeG 04-04-2015

We waren al even op zoek naar een stofzuiger zonder zak, tot er een mooi aanbod was. Mijn eerste indruk van het toestel is zeer positief. Toestel is degelijk gebouwd en heb de indruk dat er kwa opbouw over alles goed is nagedacht. De zuigkracht is zeer goed ondanks dit maar 700W is. Toestel ligt goed in de hand en volgt goed mee. Ik denk dat we nog veel plezier aan dit toestel zullen hebben