Dyson DC52 Multi Floor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Multi Floor op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Marjoleinvboxtel 30-11-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Super fijne stofzuiger en ook goed uit te breiden met veel hulpstukken. Licht in gebruik en vooral belangrijk hij verliest geen zuigkracht en ik hoef geen stofzuiger zakken en filters meer te kopen.

Marjoleinvboxtel 11-08-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Ben nog steeds super tevreden met mijn dyson kan ook niet meer zonder . Geen filters meer waar ik over na moet denken zuigkracht blijft altijd hetzelfde. Ik heb twee honden dus de twee liter stofinhoud word altijd overschreden. Al met al een top apparaat.

suntung 29-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

In short great vacuum cleaner, effective and efficient.

Easy to use - no need to change filter, no need to wash, just simply throw away the dust.

It comes with "parket vloerbostel" which works great in our case.

I just wish it lasts longer than my previous Dyson - which was broken just after 6 years.

lcsengels 27-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Prima stofzuiger. Als ik toch een paar verbeterpuntjes kan meegeven:
- kabel zou wat langer mogen zijn
- telescopische buis zou voor mij ook wat langer mogen zijn (zeker voor iemand van 1,90m).

duncanhal 25-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Mogelijkheden genoeg met alle te verkrijgen Accessoires voor de DC52.
Gebruiksgemak, wendbaar maar toch iets zwaarder dan verwacht.
Vormgeving, hoe eigentijds en gelikt moet het er uit zien..deze stofzuiger voldoet aan het plaatje.
Duurzaamheid, stevig en degelijk..de bijkomende standaard 5 jaar garantie ook de stofzuiger zegt ook al een hoop.

RoytjeP 25-07-2015

Algemeen gebruik / indruk
-Wanneer je hem uit de doos haalt ziet het er al erg gelikt uit. Alles netjes en goed verpakt en direct klaar voor gebruik.
Geen lastige dingen in elkaar zetten of klikken, direct klaar voor gebruik. Het apparaat is licht gewicht en dankzij de meebewegende voorkant erg wendbaar.
Blijft niet achter de bank, salontafel of stoelpoten hangen, beweegt goed met je mee wanneer je loopt.

Accessoires
-Er worden een aantal accessoires meegeleverd wat het pakket erg compleet maakt.
De accessoires die ik het meest gebruik zijn de "telescoop" zuigmond voor kieren en moeilijk te bereiken plekken
Daarnaast de Schakelbare vloerzuig mond met zuigkrachtinstelling. Dit is een vrij grote zuigmond welke ik eigenlijk niet gebruik.
Wel handig om snel te schakelen naar div. vloertypes. Zelf gebruik ik alleen de flexibele parketborstel welke ik gebruik op laminaat en tegels.
Dit is een zeer smalle en laag vormgegeven zuigmond welk elk type werk aan kan. Ideaal.
Heb er zelf ook nog de allergie bijgekocht waar bijv. een zachte afstof borstel bij zit voor meubilair, tv, apparatuur e.d.

Bouwkwaliteit & Design
-Ook al is alles van plastic is het een erg stevig apparaat. Het geeft ook een echt premium uitstraling ook al missen er
metalen / stalen elementen. Voordeel hierbij is dat deze lichtgewicht is. Zelf loop ik ermee de trap op en af in de hand om de trap te stofzuigen.
Alle accessoires en bijv. de zuigstang kunnen goed tegen een val / tik. Af en toe laten stuiteren maar geen barsten / of beschadigingen.
Dyson is ook zeker van hun product want ze geven zelf standaard 5 jaar garantie op het toestel. Dit kan je activeren wanneer je hem registreert via Dyson.

Filter / Legen / Geen stofzakken
-Wat erg fijn aan deze stofzuiger is het onderhoud, of beter gezegd geen onderhoud nodig.
Geen wassen van filters, wisselen van stofzakken etc. Een leuke gimmick vindt is dat je echt kunt zien wat je nu hebt opgezogen na je rondje zuigen.
Geeft weer voldoening dat je bestede tijd toch nuttig is geweest. Je klikt houder gemakkelijk los en met 1 druk op de knop kan je de capsule laten openen.
Zwaarder zand e.d. ligt op de bodem van de capsule dus vliegt niet de lucht in. Stof e.d. kan je gemakkelijk met een bijgeleverd staafje los peuteren
mocht dit nodig zijn. Enige nadeel is dat de capsule van een plastic is, welke van binnen "beschadigd" in het begin is het erg helder en kan je alles perfect
er doorheen zien. Naar verloop van tijd wordt deze van binnen "gezandstraald" waardoor het wat doffer wordt, nog steeds prima zichtbaar maar niet iets minder mooi.
Wanneer hij erg stevig vervuild is kan je de capsule geheel uit elkaar halen d.m.v. van wat kleine klemmetjes en afspoelen onder de kraan.
Nachtje laten drogen en de volgende dag weer klaar voor gebruik.

Conclusie
-Raad deze stofzuiger zeker aan. Ondanks zijn toch wel erg hoge aanschaf prijs heb ik er geen moment spijt van gehad.
Bijkomend leuk voordeel is dat je echt ziet wat je opgezogen hebt wanneer je hem na elk gebruik meteen leegt.

anjack 25-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Perfecte machine, vooral de automatische omschakeling van een harde vloer naar een tapijt is erg gemakkelijk.

dekaw 24-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Ik ben zeer tevreden over de voet voor parketvloer, een zeer handig ding met zachte haren. De andere voet vind ik nogal groot en niet zo praktisch om overal aan te kunnen. Enkel mogelijk om de slang aan het toestel vast te klikken met de gewone voet, niet met de borstel voor parketvloer. Spijtig dat het toestel erg veel lawaai maakt, ik had gehoopt op een stiller model dan mijn vorige stofzuiger die niet van Dyson was.

carral 24-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Zuigkracht flink verbeterd en ook de voet is fijn dat deze automatisch aanpast aan de vloer. Snoer zou nog wel wat langer mogen zijn bij het volgende model.

Longjohn007 23-07-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Multi Floor

Stukje tussen slang en stofzuiger is plat flexibel en raakt daardoor sneller verstopt.
Ook is de stang/slang niet aan apparaat op te bergen.