Dyson DC52 Allergy oranje, zilver

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Allergy oranje, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

wim19a46 03-09-2015

update 3-9-2015. Deze Dyson nu 10 maanden in gebruik. Nog altijd tevreden. Minpuntje vind ik dat hij na 4 keer zuigen al geleegd dient te worden, dan is de rode indicatie al bereikt. Mijn vorige stofzuiger met stofzak ging 6 maanden mee voordat de zak vol was. Gaat er zo weinig in het stofreservoir van de Dyson of zuigt hij zo goed?

Officiele reactie van Dyson 19-07-2017

Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw review. Het feit dat uw stofbak snel vol was zien wij al een goed teken. Dat betekent dat uw toestel veel vuil heeft opgezogen. Als uw eerdere stofzuiger tot 6 maanden met een zak deed, zegt dat meer over die machine dan over de DC52.

Het is wel jammer dat de steel voor u toch te kort was. De nieuwe modellen hebben een langere uitschuifbare buis gekregen en zetten zichzelf weer rechtop als ze een keer omvallen. Hiermee zult u deze problemen dus niet meer hebben.

Groeten
Tom

wim19a46 18-07-2017

Update 18-7-2017. Gelukkig kon ik deze verkopen na 2 jaar drama. Het legen van het stofreservoir wordt op den duur een echte ergernis: na 3 keer zuigen al vol en schrappen om het stof te verwijderen, stoffer en blik gebruiken omdat de uitgelopen kattenkorrels er niet in mochten wegens het ronddraaien en krassen, de stang was te kort, hij kiepte vaak om, de slang knikte, ging slecht over drempels. De 2 enige pluspunten waren de zuigkracht en de actieradius. Ik ben blij dat deze Dyson DC52 weg is!

Dyson1 22-06-2015

Zeer tevreden: het toestel is makkelijk in gebruik en geeft een zeer zuiver resultaat. Het opgezogen vuil laat zich achteraf eenvoudig verwijderen.

Gilles_Vds 10-06-2015

Ik ben erg blij met mijn nieuwe Dyson stofzuiger , het is betrouwbaar , goed ontworpen tot in het kleinste detail .
Ontworpen om veel langer dan de 5 - jaar garantie werken .
kopieën zijn niet de moeite waard !

Charing 01-06-2015

Ik ben Heeel tevreden over mijn nieuwe aankoop !!!
Daar ik reeds 20 jaar gebruiker ben van dyson, twijfelde ik geen ogenblik welke stofzuiger ik zou aankopen.De zuigkracht is zeer goed en regelbaar. Hij is heel handig in gebruik, rolt soepel achter je aan. Maakt zeker geen luid lawaai. Echt blij dat ik dit toestel heb aangeschaft. Hij heeft ook uitstraling, mijn dochter noemt hem "Knoddiewoddie".

wim19a46 12-05-2015

Ik heb de Dyson DC52 Allergy nu een half jaar in gebruik en ben er tevreden over. De zuigkracht is zeer goed. Hij rolt gemakkelijk achter mij aan. Wisselen van de hulpstukken gaat snel. Ik heb er wel een parketborstel bij gekocht omdat het bijgeleverde universeel mondstuk het vinyl in de hal en keuken omhoog trok door de grote zuigkracht. Dit is wel te regelen met de trekker van het handvat, maar dat is niet zo prettig voor grote oppervlakken. De flexibele parketborstel is heel fijn in gebruik en past beter overal tussen. Het universeel mondstuk gebruik ik op het tapijt. De Dyson moet ik om de 3 weken legen, zo veel stof wordt er verwijderd. Om te legen doe ik een plastic zak om het reservoir heen, dat geeft het minste stof. Ik kan mij echter voorstellen dat iemand met allergie het legen aan een ander moet overlaten. Het ergonomisch handvat ligt prettig in de hand. De stevige kabel is bij mij lang genoeg en ik hoef dus niet van contactdoos te wisselen. Het snoer rolt goed op; er zit een stevige stekker aan.
De stang is voor mij (1.70 meter) lang genoeg, maar ik kan mij voorstellen dat deze voor lange mensen wat te kort is.
Het geluid is niet veel luider dan mijn vorige stofzuiger van Miele Cat & Dogs met rolborstel. De parketborstel maakt iets meer geluid dan het universeel mondstuk.

lvanme17 16-11-2014

Ik ben heel tevreden van de Dyson DR 52 allergy! De zuigkracht van dit product is ongelofelijk waardoor mijn werk 10 keer sneller gedaan is.

ivlam 03-11-2014

zeer goede stofzuiger. lichtgewicht en kan zo zeer gemakkelijk gehanteerd worden.Enkel de attrebuten om de stofzuiger zuiver te maken vergen wel wat oefenioing. Maar dat weegt totaal niet op tegen de zuigkracht dat deze stofzuiger heeft.

jacobs heidi 08-10-2014

De Dyson is écht een stofzuiger, hij zuigt heel goed en krachtig, ook op tapijten. En wat ze zeggen van de zuigkracht is ook waar, hij verliest niet aan zuigkracht, ook al zit de opvangbak bijna vol. Wat ook fijn is, is dat je de zuigkracht kan regelen. Het snoer is lang genoeg en de stofzuiger is handig in gebruik. Eenmaal een Dyson, altijd een Dyson.

DorienM. 08-10-2014

Bijzonder sterke zuigkracht. Het legen van de stofzuiger heeft even een handigheidje nodig maar als je eenmaal weet hoe het moet gaat het prima. Apparaat is niet te zwaar dus makkelijk naar boven te tillen. Mooie vormgeving.