Dyson DC33c Origin geel, zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Origin geel, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Sven DS 23-07-2015

Dit is de beste stofzuiger!! het stof vliegt als het ware in de stofzuiger. Zeker een aanrader! Zou hem direct terug aankopen.

marikria 22-07-2015

is wel een dure aankoop maar is al de beste stofzuiger die ik gekocht heb, is licht van gewicht wat gemakkelijk is om hem mee naar boven te nemen, de tapijten zijn behoorlijk proper en dat is zeker nodig met al mijn dieren het veranderen van de zuigmonden is soms wat moeilijk maar zo dikwijls moet ik dat niet doen. Ik zou in ieder geval iedereen een dyson aanbevelen.

klaarmeester 22-07-2015

al meerdere stofzuigers versleten. Deze dyson is wel het beste van allemaal waaronder ook een miele die behoorlijk zwaar was maar heel duurzaam.Ook een stofzakloze philips. Waardeloos schoonmaaksysteem.
Wat dit betreft is dyson een verademing Zeer gebruiksvriendelijk maar als ik hem optil aan dat handvat denk ik het knapt zo stuk!voelt heel septiel aan.Ook het systeem van zuigstang aan stofzuiger rechtop zetten kan wel wat beter. Maar rollen over vloer drempels en snoer gaat probleemloos ,valt nooit om.
Zuigkracht is super!

Yurben 22-07-2015

zeer goede zuigkracht, makkelijk in gebruik, overal waar je gaat volgt de stofzuiger goed mee,alleen de hulpstukken en houder hadden wat gemakkelijker te hanteren moeten zijn.
Ben heel tevreden dat ik deze investering heb gedaan, zeker met 3 katten, een hond en 3 kinderen.

karel1993 22-07-2015

Heb twee dyson's ,de 33 c en een oudere en ben nog steeds tevreden, zou geen andere willen ,alleen was het even zoeken hoe filters te verwijderen,het parkeren van de zuigstang op het toestel 33c zou beter kunnen,neemt nu meer plaats in,zuigkracht meer dan goed;de wendbaarheid in het gebruik is beter

Tomvg 22-07-2015

Zeer goede zuigkracht wij hebben 2 honden en dan is dit wel nodig
volgt zeer gemakkelijk
de parketvoet is een plezier om mee te stofzuigen je kunt tot in de kleinste hoekjes.

zou geen ander toestel meer willen

johan-annelie 21-07-2015

Gemakkelijk in gebruik, volgt gemakkelijk.
De hulpstukken die bevestigd zijn aan de steel zijn heel handig, altijd binnen handbereik.
Het reservoir is simpel te ledigen.
Heel tevreden van het toestel.

Pop1234 05-12-2014

Sinds een maand ben ik in het bezit van een Dyson toestel. Het is een heel andere en aangename ervaring in vergelijking met mijn vorige stofzuiger. Het is makkelijk te hanteren, te verplaatsen en het doet heel goed wat het moet doen mijn vloer/tapijt proper houden zonder krassen en dergelijke achter te laten.

NREN 13-11-2014

Sinds een maand ben ik in het bezit van de Dyson DC33C. het toestel is flexibel, zuigt goed en het design is knap. Het is vooral handig dat stofzuigerzakken niet nodig zijn. Mijn woonplaats heeft zowel parket als tapijtoppervlakte en het toestel werkt perfect op beide. Ik ben alvast zeer tevreden.

melissam 11-10-2014

De dysonstofzuiger is onze eerste stofzuiger die we hebben aangekocht. Ik ben heel tevreden van de zuigkracht van de stofzuiger, ook is het heel handig dat in het voetstuk een functie zit voor harde vloeren en voor tapijt. Dit is heel handig te regelen via de drukknop in de voet. Verder is het gebruik zonder stofzuigzakken ook handig en goedkoper op termijn.