Dyson DC33c Origin - Reviews

A
Draadloos

Albert den Leah 22-02-2016 Product jaar of meer in bezit

3,5
Hiervoor een Dyson DC19 gehad. Ongeveer 7 jaar alles mee opgezogen en dat was zeker niet alleen stof!!! En de 19 werd ook meer dan dagelijks gebruikt. Toen die stuk ging is de 33 gekomen.
Hopelijk gaat deze lekker snel stuk, wat een volslagen onding als opvolger zeg. Als eerste, hoe kunnen ze bij Dyson een grote dikke slang monteren en bij de ingang van de stofzuiger een klein plat kanaaltje ontwerpen??? Alles wat groter dan stof is komt daar klem te zitten. Het filter kun je bij iedere zuigbeurt minstens 2 keer uitkloppen. Het reservoir is 1 geheel geworden en moet dmv een drukknop geopend worden. Ontzettend fragiel en stroef werkt het vooral niet. Reservoir kan ook niet meer makkelijk in de vaatwasser. Maar een stofzuiger die om de haverklap verstopt en dicht geslipt zit, dat had ik bij een Dyson zeker niet verwacht!

Janneke 05-01-2016 Product half jaar in bezit

Zeer krachtige stofzuiger. Fijn lang snoer, alleen jammer dat de buis niet helemaal ingeklapt kan worden, verder zeker een aanrader.

productie 14-09-2015 Product half jaar in bezit

Super zakloze stofzuiger, goede zuigkracht, makkelijk hanteerbaar en licht in gewicht en vooral fijn dat de zuigkracht behouden blijft al zit de bak bijna vol.

Sven DS 23-07-2015 Product half jaar in bezit

Dit is de beste stofzuiger!! het stof vliegt als het ware in de stofzuiger. Zeker een aanrader! Zou hem direct terug aankopen.

marikria 22-07-2015 Product half jaar in bezit

is wel een dure aankoop maar is al de beste stofzuiger die ik gekocht heb, is licht van gewicht wat gemakkelijk is om hem mee naar boven te nemen, de tapijten zijn behoorlijk proper en dat is zeker nodig met al mijn dieren het veranderen van de zuigmonden is soms wat moeilijk maar zo dikwijls moet ik dat niet doen. Ik zou in ieder geval iedereen een dyson aanbevelen.

klaarmeester 22-07-2015 Product half jaar in bezit

al meerdere stofzuigers versleten. Deze dyson is wel het beste van allemaal waaronder ook een miele die behoorlijk zwaar was maar heel duurzaam.Ook een stofzakloze philips. Waardeloos schoonmaaksysteem.
Wat dit betreft is dyson een verademing Zeer gebruiksvriendelijk maar als ik hem optil aan dat handvat denk ik het knapt zo stuk!voelt heel septiel aan.Ook het systeem van zuigstang aan stofzuiger rechtop zetten kan wel wat beter. Maar rollen over vloer drempels en snoer gaat probleemloos ,valt nooit om.
Zuigkracht is super!

Yurben 22-07-2015 Product half jaar in bezit

zeer goede zuigkracht, makkelijk in gebruik, overal waar je gaat volgt de stofzuiger goed mee,alleen de hulpstukken en houder hadden wat gemakkelijker te hanteren moeten zijn.
Ben heel tevreden dat ik deze investering heb gedaan, zeker met 3 katten, een hond en 3 kinderen.

karel1993 22-07-2015 Product paar dagen in bezit

Heb twee dyson's ,de 33 c en een oudere en ben nog steeds tevreden, zou geen andere willen ,alleen was het even zoeken hoe filters te verwijderen,het parkeren van de zuigstang op het toestel 33c zou beter kunnen,neemt nu meer plaats in,zuigkracht meer dan goed;de wendbaarheid in het gebruik is beter

Tomvg 22-07-2015 Product half jaar in bezit

Zeer goede zuigkracht wij hebben 2 honden en dan is dit wel nodig
volgt zeer gemakkelijk
de parketvoet is een plezier om mee te stofzuigen je kunt tot in de kleinste hoekjes.

zou geen ander toestel meer willen

johan-annelie 21-07-2015 Product maand in bezit

Gemakkelijk in gebruik, volgt gemakkelijk.
De hulpstukken die bevestigd zijn aan de steel zijn heel handig, altijd binnen handbereik.
Het reservoir is simpel te ledigen.
Heel tevreden van het toestel.

sastas 05-06-2015 Product half jaar in bezit

Sinds november 2014 zijn we in het bezit van de Dyson DC33c Origin, onze eerste Dyson.
Zijn zuigkracht is goed en constant, wel leeg ik na iedere 2x stofzuigen de opvangbak, wat overigens heel gemakkelijk gaat, klop hem dan ook extra uit op de rand van de vuilnis bak,want in het binnen werk gaat ook stof zitten. De filter die je er ook zo uitpakt, spoel ik een keer per maand uit onder de kraan, zo krijg je ook absoluut geen vieze uitblaas lucht! Over de borstel ben ik wat minder tevreden, deze klapt te vlug zijn haren terug, en dan maakt hij natuurlijk herrie op onze marmeren vloer. Op het tapijt werkt hij perfect, ik vind het handvat van de zuigstang prettig in de hand liggen, en met de extra accessoires is het tapijt op de trap weer als nieuw, ik gebruik de lange opzetborstels om te stoffen op moeilijk te bereiken plekken, en voor de plinten ! Super handig. Ik vind het een knappe stofzuiger, en ben er heel blij mee, het is alleen jammer dat ik hem niet als kruimeldief kan gebruiken, ik kwam er net te laat achter dat er ook snoerloze waren!

kiranda 02-06-2015 Product half jaar in bezit

ik vind het een fijne stofzuiger alleen de borstel is aan de kleine kant hij schraapt vaak over de grond ook al staan de haren dan uit ook heb ik het probleem dat de wieltje erg piepen. nu heb ik er olie aan gedaan en valt het mee verder tevreden

gerdaterhaar 01-06-2015 Product kwartaal in bezit

Fijne stofzuiger. Vind alleen de 2 hulpstukken op de slang niet zo handig. Heb een pvc vloer en moet daarvoor de borstel met de voet naar beneden duwen. Heb het idee dat de borstels wel wat kort zijn. Schuurt soms nog wel een beetje. Zuigkracht blijft goed. Legen is ook gemakkelijk. Bij veel vuil met je de zuigmond soms naar je toe halen anders veeg je het vuil weg. Maar het gemak van geen stofzuigzak en de enorme zuigkracht maken alles goed.

ruuldriks 01-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer goede en krachtige stofzuiger. Hij doet goed zijn werk, Enige nadeel is legen opvangbak, stof valt daar niet makkelijk uit en kan de slang makkelijk verstopt raken bij het smalle deel waar de slang boven het voorwiel zit, een verstoppinkje daar is vaak lastig te verwijderen, omdat je door bochtjes met harde stukken er niet goed bij kan, dus opletten met wat je op zuigt en dan heb je een zeer goede stofzuiger

jarod73 31-05-2015 Product half jaar in bezit

Bijna ieder iedere keer kochten we een nieuwe stofzuiger, deze waren van Miele of Bosch. Nu dus deze Dyson. In alles is deze een verademing, zuigkracht, vormgeving duurzaamheid. Denk dat we hier nog lang plezier van krijgen.

maxeduard 30-05-2015 Product half jaar in bezit

Mogelijkheden zijn voldoende, hulpstukken aan de stang prima.
Voor het gebruiksgemak zou aanpassing van de handgreep een pluspunt kunnen zijn. Vormgeving is m.i. een kwestie van smaak.
Over de duurzaamheid nog geen goed oordeel omdat ik het product pas een half jaar in bezit heb maar maakt op mij een robuuste indruk.

Tjitske20 30-05-2015 Product half jaar in bezit

Wij zijn niet heel blij geworden van deze stofzuiger. De zuigkracht is niet beter dan de Miele die we hiervoor hadden, en deze is wel een stuk duurder in aanschaf. Wat lastig is dat je de stofzuiger tijdens het zuigen een klein beetje op moet tillen anders veegt ie de kruimels alleen maar weg, en zuigt ze niet op, dat vergt enige handigheid, die we inmiddels hebben maar is echt een minpunt. Onze hulp klaagde ook over de handgreep, ze krijgt last van haar pols tijdens het stofzuigen. Zij gebruikt inmiddels onze oude stofzuiger weer. Hij is wel erg mooi en ik vind het ook handig dat er geen zakken in hoeven, al is het legen wel een vies klusje wat je niet in huis moet doen.

CorD1 30-05-2015 Product kwartaal in bezit

Uitstekende stofzuiger, niet mooi maar wel functioneel en krachtig. De zuigkracht is prima en ook de duurzaamheid. Qua design is er wel wat te verbeteren

JLW 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Fijne stofzuiger, zeer sterke zuigkracht. Geen gerommel met volle zakken. Stofzuiger is wel snel vol. Verder zeer gebruiksvriendelijk.

Chatelin 29-05-2015 Product half jaar in bezit

Goede zuigkracht. Makkelijk te sturen. Standaard genoeg accessoires. Niet echt geluidsarm, maar dat werd al vantevoren gemeld. Grootste voordeel is dat je geen stofzuigerzakken nodig hebt. Het gemak van legen van de stofbak is ideaal.