Philips PowerPro Ultimate FC9920 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9920 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

joelleop 10-11-2014

Hij ziet er erg leuk uit. Hij is zeer zuinig. Bovendien heeft hij ook een lekker lange kabel waardoor je minimaal van stopcontact moet wisselen. Zijn stevige aluminium telescoopbuis is gemakkelijk aan te passen zodat hij ook geschikt is als je wat kleiner of groter bent. De stofzuiger glijdt stabiel over de vloer en draait gemakkelijk. Wat me vooral opviel tijdens het aanzetten is dat hij weinig lawaai (73 dB) maakt. De zuigkracht op zowel harde vloer als matjes ed is zeer goed. Na afloop rolt de kabel zeer vlot terug in de omkasting en kan je hem horizontaal of verticaal wegzetten.
Het TriActiveMax-mondstuk heeft borsteltjes aan de zijkanten zodat je ook mooi langs de kanten kan zuigen. Het multifunctionele mondstuk kan je eenvoudig omschakelen van hard naar zachte vloer.
Wat mij betreft is dit een topper en aanrader! De prijs/kwaliteit is zeer goed!

mvst 20-10-2014

Super tevreden over deze krachtige FC 9920 POWER PRO ULTIMATE stofzuiger zonder zak.
Stofzuigen van zowel laminaat, vinyl als tapijt gaat uitstekend met het "TriActiveMax" zuigmondstuk. Het resultaat van de reiniging van de tapijten overtreft mijn verwachtingen. Deze stofzuiger is soepel in gebruik. Bijkomende pluspunten zijn : de extra borstels aan de zijkanten van de zuigmond, het lange snoer, de grote makkelijk af te halen en te ledigen opvangbak zonder opvliegend stof.
Het is daarbij ook een mooi design toestel dat zowel horizontaal als vertikaal op te bergen is. Een absolute aanrader.

charliem84 19-10-2014

Ik heb deze stofzuiger nu een maand en ben zeer tevreden.
Zeer handig dat ik geen zakken meer in huis moet hebben en zelfs met een vol reservoir blijft de zuigkracht super!

Tainee 12-10-2014

Ik ben momenteel de Philips FC9920/09 aan het testen en ik ben heel tevreden. Hij heeft een grote zuigkracht, het snoer is lang en de stofzuiger is heel wendbaar. Verder kan ik 's avonds met een gerust hart nog eens stofzuigen zonder dat de kindjes wakker worden want hij maakt echt niet veel lawaai. Het ledigen van de opvangbak is ook een stuk makkelijker dan bij mijn vorige stofzuiger. Aan te raden!

dylanenglenn 11-10-2014

Ik ben de PowerPro Ultimate type FC9920/09 aan het testen.
Het eerste wat me opviel was dat hij veel minder lawaai maakt. En toch heeft hij een enorme zuigkracht. Heel gemakkelijk de trap op te dragen door het handvat. Hij heeft ook een lang snoer wat het heel gemakkelijk maakt om een grote ruimte te stofzuigen. Tapijten, vloeren stofzuigt hij supergoed. Op laminaat laat hij een beetje strepen achter bij het draaien, misschien omdat alles nog nieuw is, hopelijk.

joelleop 09-10-2014

Met 2 kleine kinderen en een hond wordt stofzuigen hier dagelijks gedaan maar was nog nooit zo leuk!! Ik test op het moment deze Philips ECO Floorcare stofzuiger. PowerPro Ultimate type FC9920/09 Allergy+, energieklasse A met PowerCyclone 7 technologie voor een zeer goede zuigkracht en een Ultra Clean Air HEPA 13-filter met 99,95% filtratie voor een frisse en schone omgeving.
Hij ziet er erg leuk uit (Sparkle Black). Hij is zeer zuinig. Ondanks zijn lage Wattage is zijn zuigkracht toch zeer zeer goed. Bovendien heeft hij ook een lekker lange kabel (11m) waardoor je minimaal van stopcontact moet wisselen. Zijn stevige aluminium telescoopbuis is gemakkelijk aan te passen zodat hij ook geschikt is als je wat kleiner of groter bent. Voor mezelf was dit handig om een paar spinnenwebjes van het plafond te zuigen. De stofzuiger glijdt stabiel over de vloer en draait gemakkelijk. Wat me vooral opviel tijdens het aanzetten is dat hij zo veel minder lawaai (slechts 73 dB) maakt dan mijn vorige stofzuigers. De zuigkracht op zowel harde vloer als matjes ed is zeer goed. Na afloop rolt de kabel zeer vlot terug in de omkasting en kan je hem horizontaal of verticaal wegzetten.
Het TriActiveMax-mondstuk zuigt mooi alles op. Bovendien zijn er handige borsteltjes aan de zijkanten zodat je ook mooi langs de kanten kan zuigen. Het multifunctionele mondstuk kan je eenvoudig omschakelen van hard naar zachte vloer.
De 3 accessoires kan je, indien je dit wil, op de buis bevestigen door middel van een houdertje. Standaard zit er een Spleetmondstuk (bv zetelreten) bij en een kleine borstel waar je ook nog het borstelmondstuk (bv toetsenborden) op kan plaatsen. Deze kleinere stukken zijn gemakkelijk op de buis te bevestigen en eraf te halen.
Het legen is ook kinderspel. Je kan de bak zonder moeite ontgrendelen en terugplaatsen. De opvangbak is lekker groot en de NanoClean-technologie zorgt ervoor dat er geen vervelende stofwolk is bij het legen. De bak heeft bovendien een tuitvorm en een gemakkelijk deksel dat je met je duim kan openen. Het is ook erg gemakkelijk om kleine stukjes (bv Lego) terug te vinden die je opgezogen hebt. Wat me wel is opgevallen is dat er wel wat lange haren van me zicht hadden vastgezet rond de luchtdoorlaat in de opvangbak. We hebben een hond met lange haren en hiermee is geen probleem maar de mijne zijn best wel lang en ik verlies er veel op het moment. En deze hadden zich dus vastgezet rond de luchtdoorlaat maar kon ik er zonder moeite en zonder geknoei van af nemen bij het openen van de deksel.
De filter tussen de opvangbak en de motor moet 2maandelijks gereinigd worden maar hoeft niet vervangen te worden. De filter aan de achterzijde van het toestel moet 2jaarlijks vervangen worden. Dus aangezien je geen zakken moet kopen en er slechts 1 filter moet vervangen worden zijn de kosten minimaal.
Wat mij betreft is dit een topper en aanrader! De prijs houd je misschien tegen maar eerlijk waar deze stofzuiger is zijn prijs meer dan waard. Totnogtoe hadden we 2 beterkope toestellen en het is dag en nacht verschil met deze. De prijs/kwaliteit is dus zeer goed!