Dyson DC33c Allergy geel, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33c Allergy geel, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jan v M te Utrecht 29-07-2015

We hebben nu al een geruime tijd een Dyson stofzuiger!
Wij zijn vanaf het begin erg tevreden over dit apparaat.
Hij ziet er mooi uit en doet waar wij hem voor gekocht hebben, stof op zuigen en hoe!!!
De volgende zal weer een Dyson worden dat is zeker!

Betuwse 27-07-2015

prima zuigkracht. compact, wendbaar, doet waar we 't voor kochten: stofzuigen. erg handig apparaat waarmee huishouden bijna leuk zou worden...

Willemnel 23-07-2015

wij vinden het een prettige stofzuiger.

Alleen de slang is wat aan de korte kant

Verder heeft apparaat een mooie vormgeving

FTEvde 21-07-2015

Onze eerste stofzuiger van het merk Dyson en meteen zeer tevreden. Zeer goede zuigkracht (men kan dit regelen op de borstel)en op tapijten. Stofzuigslang en electriciteitsslang zijn lang genoeg. Zeer gemakkelijk ledigen van opvangbak.
Hulpstukken zitten binnen handbereik op stofzuigbuis.
Kortom zeer goede stofzuiger.

Deborahsterrenburg 21-07-2015

Een prima stofzuiger met uitschuifbare steel. Het snoer is lang genoeg. De Hulp stukken zijn erg makkelijk en kan je deels opbergen aan de stofzuiger zelf. De stofzuigerzakken zijn overbodig en zelfs al is hij bijna vol behoud hij zijn zuigkracht..ik raad hem iedereen aan.