Philips PowerPro Expert FC9723 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9723 titanium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

ilsedv 20-10-2014

Eindelijk een stofzuiger die deftig zuigt! En wat een gemak om met hetzelfde mondstuk op tapijt met een andere zuigkracht te kunnen werken dan op parket.
Een stofzuiger die mijn parket niet beschadigd dus. Mss niet zo belangrijk voor een stofzuiger, maar hij ziet er nog eens goed uit ook :)
Oh ja, en een wasbare filter: ik ben fan! (zeker als dat maar 3x per jaar moet gebeuren)

LeVedeBe 16-10-2014

Heerlijk om met het DiamondFlex-mondstuk te stofzuigen: heel wentelbaar zodat je vlot in alle hoekjes komt, en dun zodat je vlot onder lage zetels stofzuigt.
Krachtig toestel.
Het TriActiveMax-mondstuk kreeg ik aanvankelijk bijna niet in beweging: enkel vooruit en achteruit ging. Draaien ging heel stug en stroef. Dat kwam omdat ik het mondstuk draaide vanuit de telscopische buis. Als je het mondstuk draait vanuit de kromming in de slang, dan gaat het wel. Not my cup of tea.

Stofzuigbak is heel gemakkelijk los te klikken en te ledigen, al moet dat wel met de rechterhand. Minpuntje voor linkshandigen.

Gebruikte materialen voor behuizing en telescopische buis lijken niet duurzaam, maar daar hoop ik mij in te vergissen, natuurlijk.

NN1982 12-10-2014

Nieuwe stofzuiger van Philips zonder zak.

Het eerste wat me aan deze ecologische stofzuiger opviel was dat hij licht is en dat hij niet veel geluid maakte.

Eerste ben ik beginnen werken met het TriActiveMax-mondstuk over mijn tapijten. Het mondstuk ging vlot over het tapijt en was super krachtig.

Op te trap heb ik het 2de lichte DiamondFlex-mondstuk gebruikt en was echt heel eenvoudig. Het draaide makkelijk om in alle hoeken te komen en bleef zijn kracht behouden.

Wat ik nog een hygiënisch extraatje vond aan dit toestel was dat de filter eenvoudig afgewassen kon worden.

Als ik 1 min puntje moet geven is het feit dat de 2 grote mondstukken en de kleinere niet opgeborgen kunnen worden in het toestel zelf.

Dr0s 07-10-2014

Philips ECO PowerCyclone 6 zonder zak (FC9723/09).
Een eco-stofzuiger met energielabel, kan ik alleen maar toejuichen! Goed dat Philips hierin investeert! Voor mij persoonlijk mag ook de verpakking wat meer eco-minded zijn, niet elk onderdeel hoeft apart in een plastic zakje te komen (ook al is dit van 90% gerecycled materiaal).
Het toestel is heel gemakkelijk te monteren en is binnen no-time gebruiksklaar.
Het TriActiveMax-mondstuk doet zijn werk goed. Het enige minpunt is dat dit mondstuk iets hoger komt dan normaal. Hierdoor past deze nét niet onder mijn bankstel. Onder mijn verwarming past hij "heen" wél, maar "terug" niet. Dit ontdekte ik proefondervindelijk bij het eerste gebruik, toen het mondstuk muurvast onder mijn chauffage zat. Na heel wat duw-en-trekwerk, onder het motto “what goes in, must come out”, merkte ik dat het klepje bovenaan het mondstuk de boosdoener was. Dit bleef achter de chauffage haken…
Het DiamondFlex-mondstuk is super licht, maar verrassend krachtig. Hij stofzuigt wel als een trein en past perfect onder al mijn meubels en verwarming. Handig wendbaar ook: hier is duidelijk over nagedacht!
Het snoer is langer dan die van mijn vorig toestel, dus ik hoef voor héél mijn appartement niet eens van stopcontact te wisselen. Het rolt ook soepeltjes op na gebruik.
Nog een meevaller is dat de stofzuiger – ondanks de sterke zuigkracht van de motor – weinig geluid maakt.