Philips Performer Expert FC8722/09 - Reviews

tiancadi 20-10-2014 Product paar weken in bezit

3 weken deze stofzuiger mogen testen, heel erg tevreden over de zuigkracht, weinig lawaai én uiteraard dat het een A klasse is! De stofzuiger is lekker licht en compact, hij kan makkelijk gedragen worden tijdens het stofzuigen.
Jammer genoeg past de zuigmond niet onder de zetels en kasten gezien de zuigmond erg hoog is. Voor mij dus niet echt praktisch.
Met een dunnere zuigmond zou dit een topper zijn voor mij.

Tazzy79 20-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb sinds 3 weken de Philips Performer Active FC8722/09 mogen testen via The Insiders en ik was eerst teleurgesteld omdat deze een stofzuiger met zak is.
Ondertussen heb ik hem uitvoerig getest en ik moet mijn mening herzien. Hij heeft een goede zuigkracht die handig aangepast kan worden via de knopjes aan het handvat.
Hij weegt ook niet veel zodat hij makkelijk in gebruik is om de trap te stofzuigen. Het snoer had voor mij net 1 metertje langer mogen zijn.
De zuigmond met borsteltjes aan de zijkant is heel handig voor de randen te zuigen.
Ik ben in ieder geval tevreden!!

BelleBeu 18-10-2014 Product paar weken in bezit

Een zeer krachtige stofzuiger met enorme zuigkracht. Door het speciale mondstuk geraak je gemakkelijk in alle hoekjes en het stof wordt ook daar opgenomen.
Door het lange snoer kan ik overal stofzuigen zonder dat ik van stopcontact moet veranderen.
De stofzuiger is een stuk lichter dan mijn vorige en dus ook heel gemakkelijk mee te nemen op de trap.
Een zeer groot pluspunt is dat de stofzuiger bijna geen lawaai maakt! En hij laat geen krassen na op het laminaat.

sannu1 17-10-2014 Product paar weken in bezit

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is heel licht om te dragen. Nadeel vind ik dat de hulpstukken langs de buitenzijde bevestigd worden en niet binnenin opgeborgen worden.

rawdatje 09-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de stofzuiger een paar dagen in mijn bezit maar hij heeft me zwaar verrast .. t is een goed toestel met grote zuigkracht en bovendien bespaart het ook nog eens energie ..
Zakken was ik eerst tegen maar eigenlijk gaat dat wel goed ..

hanyu 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger voor weinig geld, eerste indruk het is een zeer stille stofzuiger met goede zuigkracht.

BaaaS 05-10-2014 Product paar dagen in bezit

We hadden al een phillips maar door een breuk in de snoer moesten we een nieuwe kopen. De phillips FC8722/09 hebben we in de winkel getest. Hij is heel flexibel, goeie zuigkracht, maar toch zuinig door de 800 W. Mooie vormgeving zoals de mooie velgen.:) en natuurlijk de extra hulpstukken . Deze stofzuiger heeft ongeveer een levensduur van 7 jaar, vandaar de 7. Onze oude stofzuiger was een oude versie van deze en die ging bijna 6 jr. mee.

AHMG 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig gebruik, innovatieve stofzuigervoet en zeer zuinig. Stil in het gebruik en maakt goed schoon.

ITarchitect 25-09-2014 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger. Zeer stil, maar toch een meer dan goede zuigkracht. Beter dan onze vorige stofzuiger van een ander merk die een veel grotere wattage had. Makkelijk te tillen, waardoor deze ook goed te gebruiken is voor het stofzuigen van beklede trappen. Lekker groot bereik, waardoor de hele benedenverdieping gedaan kan worden zonder van stopcontact te hoeven wisselen.

Alleen de bijbehorende zuigmond is wennen in het begin. Is nogal breed en hoog en zwaarder dan de gemiddelde zuigmond. Door dat laatste kan je niet meer onder sommige meubelstukken stofzuigen, wat bij de standaard zuigmonden wel lukt. Daar staat tegenover dat de spleet in de zuigmond een stuk breder is en het daardoor makkelijker zaken als bijv kattenharen op kleden opzuigt.