Siemens VS06C100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Nero1974 14-12-2014

Met 3 zwenkwielen enorm wendbaar, licht apparaat dus makkelijk de trap op te tillen, Enorme zuigkracht voor zo'n klein apparaat. Zuigkracht is traploos instelbaar Wat ook makkelijk is dat je de zuigstang aan het apparaat kunt klemmen op het moment dat je het apparaat weer in de kast zet. Denk er wel om dat je parketborstel niet standaard meegeleverd is. Duurzaamheid kan ik niet beoordelen, heb het apparaat pas enkele dagen in bezit. In eerste instantie een prima aankoop.

gebruikerstofzuiger 14-12-2014

Lichtgewicht stofzuiger, compact en handzaam.
Zuigkracht is meer dan voldoend. Siemens staat bekent om duurzaamheid, dus dat komt wel goed.

kerkemeijer 13-12-2014

Mooi compact design,Duitse degelijkheid, energiezuinig en toch goede zuigkracht, licht en wendbaar. Voldoende lang snoer.

kresa 09-12-2014

Hij is erg licht van gewicht! Beweegt ook goed mee door de kamer mbv de wieltjes. De zuigkracht is in te stellen in een aantal sterktes, waardoor je voor elke ondergrond de juiste zuigkracht hebt.
Het apparaat zelf is klein, en goed op te bergen doordat de slang los gemaakt kan worden.
Daarnaast zitten er 2 opzetborstels bij voor de kieren en voor zachtere stoffen.

snoopy13 29-11-2014

ik heb hem net dus kan er verder weinig van zeggen hij heeft weinig wattage zuigt goed is licht in gewicht en de prijs is aangenaam.

Gezin met 4 28-11-2014

Hele prettige stofzuiger. Maakt niet veel lawaai en heeft goede zuigkracht. Zeker de drie zwenkwielen zijn heel prettig. Hij is lekker ligt.

Joop1931 25-11-2014

Ideale compacte, lichte stofzuiger met veel zuigkracht voor zowel harde als zachte vloeren.
Met deze krachtpatser kan ik jaren vooruit.

j.haas680 21-11-2014
  • Product maand in bezit

Lichte en handige stofzuiger, goede zuigkracht. De 360 graden draiende wieltjes zijn erg praktisch.
De stoffen zakken kunnen niet zo goed het fijne stof van boorwerk etc. opvangen, maar voor de rest een hele prettige stofzuiger.

Mark uit Zutphen 21-11-2014

Mede vanwege de drie zwenkwielen zeer handig in gebruik.
Het lage gewicht is fijn. Instelbaar vermogen en daardoor energieverbruik naar behoefte.
Een zeer compacte stofzuiger, die je makkelijk kan opbergen. Het lage gewicht is ook een groot voordeel!
De stang kan voor het opbergen aan de onderzijde van de stofzuiger gekoppeld worden, zodat deze niet los hoeft te hangen. Dit is een stofzuiger waar goed over is nagedacht!

az67 12-11-2014

Een erg gemakkelijk en lichtgewicht apparaat. Snel wendbaar en genoeg kracht. Makkelijk mee te nemen naar een andere ruimte.

W. Bruinsma 08-11-2014

Kleine maar zeer krachtige stofzuiger.
Nou een paar weken in ons bezit, maar bevalt zeer goed.
De draai/druk-knop werkt heel makkelijk om de stofzuiger in te stellen, apparaat op zich is compact en ook zeer wendbaar.

Over de duurzaamheid kan ik helaas nog niet echt iets vermelden, daarvoor zijn wij nog niet lang genoeg in het bezit van deze stofzuiger, maar onze ervaring met Siemens apparaten zegt ons wel dat we nog lang plezier van deze stofzuiger gaan hebben.

SXF 08-11-2014

Eenvoudig Siemens model. Echter eenvoud kan de duurzaamheid ten goede komen. Wat er niet op zit kan ook niet kapot. 750W moter met dezelfde kracht van een 2200 watt moter. De ervaring leert dat dit waarschijnlijk klopt. Ik verwacht Duitse kwaliteit.
Deze is in Duitsland gemaakt. Het model hieronder qua prijs is niet in Duitsland gemaakt en ik zag duidelijk het verschil in de winkel.
Prijs-kwaliteitsverhouding moet wel goed zijn van dit model. De prijs was doorslaggevend.

RTG57 03-11-2014

Superlichte stofzuiger. Mooie prijs - kwaliteit verhouding. Functioneert uitstekend! De steel zou nog iets langer mogen zijn. Ik ben niet al te groot, en hij is tot het maximale uitgeschoven.

Flavia57 01-11-2014

Nou, bij de eerste gebruik voelde ik al het gemak van deze stofzuiger. Ik heb er al vele gehad, diverse merken, maar het eerste gevoel is bepalend. Hoe ligt ie in de hand, hoe zuigt de stofzuiger, hoe ligt de borstel op de vloer, kan ik rechtop zuigen, is hij niet te zwaar, want dat is ivm met mijn rugletsel heel belangrijk. Nee, deze voelt prima aan en werkt ook prima. De eerste indruk....chapeau.

fotoexpert 30-10-2014

Prima stofzuiger makkelijk handelbaar
En lichtgewicht dus idiaal voor de trap te zuigen
Goede vormgeving
En goede zuigkracht

Prijs: voor dit geld een prima stofzuiger die aan mijn verwachtingen voldoet

michael de Schrijver 26-10-2014

super lekkere stofzuiger.
lekker makkelijk in gebruik e wendbaar.
kan er alle kanten mee op gewoon een lekker makkelijke stofzuiger.