Philips PowerPro Expert FC9720 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9720 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Chelly27 04-10-2014

De Philips stofzuiger FC9720/09
Gisteren mijn nieuwe stofzuiger binnengekregen en zoals het met nieuwe dingen gaat wil je die eigenlijk direct uitproberen. Nu had ik de boel al gedaan gisteren (en om het nu 2 keer te doen hihi) dus toch maar even gewacht.
Vandaag de stofzuiger gepakt (gisteren natuurlijk allang uitgepakt) en wat me opviel was dat hij lichter is dan mijn stofzuiger (ik heb een Dyson)
Goed gekeken hoe hij in elkaar moet en beginnen maar.
In eerste instantie dacht ik dat hij minder zuigkracht had dan mijn stofzuiger, maar toen ik eenmaal verder was, bleek dat toch niet zo te zijn. Hij maakt alleen minder herrie. Hij heeft ook verschillende standen zag ik, maar ik denk dat ik die niet echt veel gebruik, hij zal wel op zijn hoogste blijven staan. In eerste instantie wat moeite om de mond eraan te krijgen, hij klikt niet echt en je schuift hem er over heen. Een kliksysteem zou misschien beter zijn.
De verlengde zuigmond (zonder de stok eraan) is zalig lang, je hoeft nu veel minder te bukken. Verder is de pak fijner dan mijn oude stofzuiger.
Hier in huis lopen nogal wat katten en haren zijn hier dus aan de orde van de dag. Nou deze zijn goed te verwijderen en het wieltje loop niet vast (nog niet???) zoals bij mijn oude stofzuiger.
Hij past ook beter in mijn kast en het snoer gaat er soepeler in (mijn Dyson is al wel heel wat jaartjes oud)

Mijn eerste conclusie. Een fijne stofzuiger die niet zo veel herrie maakt en goed zuigt.

Vanmiddag verjaardag, ik ga dit zeker ter sprake brengen, benieuwd of meer mensen deze stofzuiger kennen.

Wordt vervolgd

Karin27_12 04-10-2014

de Philips ECO stofzuiger FC9720/09 voor harde vloeren ontvangen een stofzuiger zonder zak, de gebruiksaanwijzing gelezen, erg helder en duidelijk. Het schoonmaken van de filter en de opvangbak gaan eenvoudig. Het is een lichte stofzuiger, rolt redelijk soepel achter me aan. Fijne lange kabel (ideaal met een grote woonkamer) door de platte zuigmond kan ik goed onder de kast en de bank. Jammer dat het niet door middel van een kliksysteem of vergrendeling vastzit aan de stang want nu laat de voet vrij makkelijk los. De stang is niet erg lang waardoor ik toch een beetje krom moest staan om te stofzuigen (zover mogelijk uitgetrokken) De stofzuiger maakt niet erg veel lawaai en glijdt soepel over de plavuizen en het laminaat, bovendien heeft het een mooi design EN een A-label.