Philips Performer Expert FC8723 - Reviews

Fubar6 03-03-2016 Product half jaar in bezit

Erg onder de indruk van deze stofzuiger. Bijzonder goede zuigkracht, zelf aan te passen. Filter en zak zijn makkelijk te vervangen. Hij heeft twee handvatten waardoor je hem makkelijk kan oppakken en hij is relatief licht. De slang draait soepel mee. Wat voor mij erg belangrijk is de verstelbare stang. Ik ben erg lang en wil zo min mogelijk bukken tijdens het stofzuigen, dat gaat perfect. Soms verschuift hij ongevraagd maar dat is meer uitzondering dan regel. Er zitten een aantal mondstukken bij, echter is er slecht nagedacht waar je die moet laten. Je kunt dit aan de basis van de slang vastmaken maar dat is totaal niet practisch. Alternatief is los bewaren maar dan heb je het niet direct bij de hand. Dit is in mijn optiek het enige nadeel op dit moment.

Stofzuigen is echt top en hij is echt heel erg stil vergeleken met "oude" >1000Watt stofzuigers.

MariV 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
2 maanden na de garantie en de aan/uit knop werkt niet meer. Voor het geld dat deze zuiger gekost heeft mag je meer verwachten.
Tevens begint de aansluiting waar de slang aan de stang gaat uit te lodderen.
Voor ons was dit een eerste maar tevens ook laatste Philips stofzuiger.
Dat deze uitgeroepen is als beste kan er bij ons echt niet in.
Het kan niet zo zijn dat een apparaat na 2 jaar en 2 maanden niet meer werkt.
We zijn met 2 personen en de stofzuiger wordt echt niet dagelijks gebruikt. Philips laat een behoorlijke steek vallen met dit product.

Inge 20-06-2016 Product half jaar in bezit

Ideale en krachtige stofzuiger

Zeer krachtige stofzuiger. Na een half jaar is de zuigkracht nog steeds heel sterk en ik stofzuig dagelijks. Hij is licht in gewicht, je tilt hem makkelijk even op. Lang snoer, ik hoef 1 stopcontact te gebruiken voor het hele huis en dus niet steeds van stopcontact te verwisselen. De verschillende opzetstukken zijn ook handig voor bijvoorbeeld de bank of het bed. Ik heb in het half jaar dat ik de stofzuiger in bezit heb nog geen negatieve dingen opgemerkt.

AnPF 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger, zuigt erg goed hondenharen en langs de randen. Voor tapijt moet je 'm op de tapijtstand zetten, anders gaat hij een beetje zwaar. Stofzuiger zelf is erg licht van gewicht.

Santon 31-01-2017 Product paar maanden in bezit

Had er meer van verwacht

Nu een paar maanden in gebruik en moet eerlijk zeggen...hij valt me erg tegen!!
Zuigt erg slecht,vooral op harde vloeren.Duwt het vuil voor zich uit.
De stofzuiger stang is niet stevig en gaat regelmatig uit zichzelf naar beneden.Het voelt ook niet stevig aan allemaal,zit ongelooflijk veel speling op.
Als je fanatiek aan het stofzuigen bent,sla je zomaar onder het stofzuigen met de slang de stofzuiger uit.
En het oprollen van het snoer is ook elke keer weer een dinietje. Het laatste stuk moet je vaak met de hand verder duwen.
Vergeleken bij m'n vorige Philips stofzuiger is deze echt geen 140,00 waard!

Minpunten

• Stang
  • Slang die stofzuiger uitzet
  • Zuigkracht
  • Oprollen snoer

McLake 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Een maandagochtend product?

Had deze stofzuiger gekozen vanwege specs en prijs + de goede ervaringen met Philips stofzuigers binnen onze familie. Op zich een mooi, stil, manoeuvreerbaar en prima zuigend apparaat, echter gaf hij na 10 dagen tijdens het stofzuigen de geest.

Pluspunten

• Sril
  • Compleet uitgerust
  • Betaalbaar

Minpunten

• Levensduur

BEntio 05-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

motor goed, voet kwetsbaar

op zich een goede stofzuiger. Motor werkt goed, zuigt goed schoon etc. Maar voet is binnen 6 maanden kapot (slang is losgeschoten) waardoor stofzuiger niet meer te gebruiken is. Philips gebeld maar die geven geen garantie (alleen op motor!). Dus denk na alle goede reviews toch nog even na of je deze stofzuiger van philips koopt!

Pluspunten

• motor werkt goed

Minpunten

• kewtsbare voet

Ton 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

pia stofzuiger

We hebben hem nu 2 jaar en 2 maanden. Een review na enkele dagen vind ik niet zo zinvol. Wij hebben altijd een Miele gehad (we hoorden altijd dat er geen betere was, hahaha). Maar voorij nooit een Miele meer na deze Philips. Geweldige zuigkracht (motorvermogen zegt alleen iets over energieverbruik en niets over zuigkracht). Handig in gebruik, want niet zo groot. In het begin viel ons vooral op dat ie echt veel minder herrie maakt dan de Miele. Daar zijn we nu aan gewend, maar dat is natuurlijk ook een geweldig pluspunt. Het filter aan de uitgang wordt normaal niet erg vuil, wat natuurlijk iets zegt over filter(s) daarvoor en de zak. We hebben een keer papieren zakken genomen, maar die scheuren veel te snel. Nadeel: de hulpstukken staan in de kast, want die passen niet in het apparaat. En hij rolt nog al eens om tijdens het gebruik. Kan ook aan de lange snoer liggen, want je loopt makkelijk om stoel en tafelpoten heen. Goeie koop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Relatief weinig herrie
  • Klein

Minpunten

• Rolt soms om

sannie1105 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Nadat na zo'n 11 jaar de oude de geest gaf,toch maar weer voor een philips gekozen.
Wat ik als 1e heel fijn vindt bij philips is dat de stang lang is,en je dus niet gebukt hoeft te stofzuigen..Maar ja van 2000w naar 650w was toch wel even verzinnen.Maar hij zuigt geweldig,de deurmat omhoog :-).Op vloerbedekking krijg je na een poosje stofzuigen gewoon spierpijn zo goed zuigt hij. Het enige minpuntje tot nu toe vind ik dat de stekker zo laag in de stofzuiger zit.Als je deze uitrolt,kiept de stofzuiger soms om.En je moet de draad helemaal uitrollen,anders rolt hij zichzelf tijdens het stofzuigen op.
Heb hem nu een weekje,maar ben er erg tevreden mee.
En online gekocht voor 139.00 en daar kreeg je nog een stofzakken pakket bij twv 29,95 ook.Helemaal happy!

Pluspunten

• zuigkracht
  • lengte stofzuigerstang

Minpunten

• de stekker zit te laag bij de grond

Alexandra 15-11-2016

Waar heb je deze stofzuiger online gekocht?

Marjon 30-05-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht op minder energie verbruik.

Daar deze stofzuiger niet boven de duizend watt zit was ik bang dat hij niet zo sterk zuigt, ja het werd gezegd in reviews maar is het ook zo?
Ja dus, hij zuigt ontzettend goed, zo goed zelfs dat het voor mij een beetje zwaar is vanwege mijn spieren.
Ik heb echter katten dus is het gewoon nodig een goede zuigkracht te hebben.
De stang is wat zwaar, maar dat is niet het einde van de wereld.
De zuigmond is geweldig!
Ik had altijd problemen met steentjes uit de kattenbakken die in kiertjes terecht kwamen en moest dan de zuigmond eraf halen om ze met de stang alleen eruit te zuigen maar met de ronde borsteltjes op deze is dat niet meer nodig!
De kleinste kiertjes worden gewoon meegezogen.
Al met al voor deze prijs een geweldige aankoop!
Duurzaamheid kan ik nog niet bepalen want ik heb hem pas.

Erika 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie stofzuiger

Deze stofzuiger is erg stil en niet zo zwaar en de prijs is ook nog goed ben er erg blij mee.
Hihi ik vind m nog erg stoer uitzien alles wat ik zocht aan een stofzuiger heb ik bij deze gewonden

Sleutel 15-12-2014 Product maand in bezit

4,2
Deze stofzuiger heb ik gekocht als vervanger voor mijn oude Philips FC9150. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat deze stofzuiger een miskoop is. Dit komt door een aantal zaken:

- De voet is veel hoger geworden waardoor je niet onder lage kasten kan komen
- Het bereik is korter geworden, stroomkabel is korter
- De bevestiging van de hulpstukken aan het handvat is erg zwak en valt er regelmatig af. Constructie is slecht.
- Doordat er twee rubber wielen aan de voet zitten kan je nauwelijk een zuigbeweging van links naar rechts of andersom maken. Bij het maken van deze voet dacht Philips waarschijnlijk dat mensen enkel van voor naar achter zuigen.
- Je kan de zuigbuis veel minder kort maken als bij het vorige model.

Het enige voordeel dat ik kan bedenken van deze stofzuiger is dat het gewicht vrij laag is.

Deze stofzuiger maakt het zuigen alleen maar vervelender, het vorige model was veel slimmer in elkaar gezet, misser van Philips!

ammelo 27-10-2014 Product paar weken in bezit

5,2
Via de insiders heb ik de kans om deze stofzuiger Philips Performer Active FC8722 09 te mogen testen.
Mijn eerste indruk was 'hmmm, hij ziet er functioneel uit, maar niet erg modern van design'.
Hij zuigt goed het stof op, maar onder de kasten kun je er niet mee door het hoge steelstuk. Hij is licht om te dragen, maar niet zo wendbaar omdat niet alle wieltjes meedraaien. Hij is vrij stil. Het was handig geweest mochten de hulpstukken in de stofzuiger zelf opgeborgen kunnen worden.
Een prima stofzuiger, maar niet de beste in zijn soort.
De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, vermits ik hem pas enkele weken in mijn bezit heb...

moniquevdbp 27-10-2014 Product paar weken in bezit

Duurzaamheid valt niet veel over te zeggen als je hem net 3 weken in huis hebt.

Super stofzuiger, heeft een goede zuigkracht en maakt weinig geluid en licht van gewicht. Ik heb een huishouden van 5 en hond dus er wordt iedere dag gestofzuigd. Zuigt de hondenharen perfekt op weg. Het snoer zou iets langer mogen, rolt wel gemakkelijk op met 1 drukje op de knop. Opbergvak voor hulpstukken zou ook gemakkelijk zijn vindt het aan de stofzuiger slang wat lastig zitten, maar je kan het er ook afhalen dus dan heb je er geen last van. Al met al toch wel een goede stofzuiger Toppie!!

Nathdemi 21-10-2014 Product paar weken in bezit

Fijne robuuste stofzuiger, wij hebben pas een nieuwe grindvloer, en zijn daar uiteraard erg zuinig op, het TriActiveMax mondstuk was dan ook een welcome verassing, zuigt perfect en krast niet!
Hij is wendbaar en daarmee ook makkelijk een stuk mee de trap op te nemen! De extra mondstukken zijn op de slang te bevestigen, ik verwachtte dat het onhandig zou zijn, maar het tegendeel, het is superhandig, en valt er niet af, wat ik wel verwacht had.
De zuigkracht is ook verrassend goed met zijn 650 watt, hij zuigt beter als mijn dure Dyson!
Kortom, een prima stofzuiger, die tegen een stootje kan, wendbaar is en goed in de hoekjes en kantjes kan stofzuigen.
Om dan 1 klein minpuntje te noemen.... de slang gaat wat stroef van de buis af, maar ik merk dat het wel al soepeler word naarmate ik hem vaker gebruikt heb, het is een kliksysteem, dus ik verwacht dat dat goed gaat komen!

viviannetje 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger, ondamks dst dit er een met zak is heeft hij een geweldige zuigkracht, hij is licht dus erg handig in gebruik. W as t ik een groot pluspunt vind is dat hij ook niet zoveel lawaai maakt zoals de meest stofzuigers
ik ben heel erg tevreden!!

Janpie 2345 13-10-2014 Product paar dagen in bezit

Een goede stofzuiger en kan prima op het laminaat met het standaard mondstuk . goede klantenservice bij philips.

Richard-Johan 13-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke stofzuiger maakt relatief weinig geluid, energiezuinig maar toch krachtig.
Inmiddels de 3de stofzuiger van deze serie en ook de oudere versie bevalt nog steeds bijzonder goed.

Yolspi 12-10-2014 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht mooi model dat helaas alleen horizontaal is weg te zetten/tillen met slang. Fijne mondstuk die in alle hoeken komt en voor verschillende ondergronden eenvoudig te verstellen is. Blij dat hij energiezuinig en ook allergievriendelijk is.
Opzetstukjes helaas niet in toestel dus even wennen aan het feit dat ze op het toestel zitten.
Snoer zou voor mij iets langer gemogen hebben maar hij rolt wel fijn uit zonder veel extra kracht bij te zetten.
Al met al een fijn toestel dat ik zou aanraden.

Naam 196360 12-10-2014 Product paar dagen in bezit

Met 650 watt zuigt deze stofzuiger net zo hard als vroeger een van 2000 watt,
Lekker licht in gewicht en goed wendbaar,ook lekker lang snoer