Philips Performer Expert FC8723 grijs

Miele Complete C3 Comfort EcoLine zwart

Miele Complete C3 Comfort EcoLine zwart
7,6 (5)
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8723 grijs op Kieskeurig.be.

MariV 26-11-2015

6,5
2 maanden na de garantie en de aan/uit knop werkt niet meer. Voor het geld dat deze zuiger gekost heeft mag je meer verwachten.
Tevens begint de aansluiting waar de slang aan de stang gaat uit te lodderen.
Voor ons was dit een eerste maar tevens ook laatste Philips stofzuiger.
Dat deze uitgeroepen is als beste kan er bij ons echt niet in.
Het kan niet zo zijn dat een apparaat na 2 jaar en 2 maanden niet meer werkt.
We zijn met 2 personen en de stofzuiger wordt echt niet dagelijks gebruikt. Philips laat een behoorlijke steek vallen met dit product.

Fubar6 03-03-2016
  • Product half jaar in bezit

Erg onder de indruk van deze stofzuiger. Bijzonder goede zuigkracht, zelf aan te passen. Filter en zak zijn makkelijk te vervangen. Hij heeft twee handvatten waardoor je hem makkelijk kan oppakken en hij is relatief licht. De slang draait soepel mee. Wat voor mij erg belangrijk is de verstelbare stang. Ik ben erg lang en wil zo min mogelijk bukken tijdens het stofzuigen, dat gaat perfect. Soms verschuift hij ongevraagd maar dat is meer uitzondering dan regel. Er zitten een aantal mondstukken bij, echter is er slecht nagedacht waar je die moet laten. Je kunt dit aan de basis van de slang vastmaken maar dat is totaal niet practisch. Alternatief is los bewaren maar dan heb je het niet direct bij de hand. Dit is in mijn optiek het enige nadeel op dit moment.

Stofzuigen is echt top en hij is echt heel erg stil vergeleken met "oude" >1000Watt stofzuigers.

Monique 22-06-2017

Een verassend en geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met hepa filter en die ook natuurlijk goed zuigt!
Na veel zoektocht kwam ik op deze uit ivm zijn werk goed kunnen doen en een mooie prijs.
Na vele positieve en negatieve reviews heb ik er toch aan gewaagd om deze te kopen.
Het kwam binnen en ben meteen aan de slag gegaan en moet zeggen...verassend geweldig! De negatieve reacties ivm opberg systeem onderdelen aan de slang is niet van toepassing naar mijn mening , want deze kun je ook aan de slang onderaan monteren zodat deze op zn plaats blijft. De zuigkracht van gladdevloer naar tapijt is krachtig maar ook daar kun je op in spelen door de knop naar een andere stand te draaien. Zuigmond die je er bij krijgt vind ik ook geweldig , de stof duw je niet want je tilt zo nu en dan het zuigmond omhoog zodat je alle stof en draadjes/ haren op zuigt. Het geluid is verassend laag , wel zo fijn want je hoort de bel of telefoon . Ook het zuigen van het tapijt is verassend , alle haren en stof zuigt het meteen op zonder te martelen dat echt alles weg is.( tapijt lijkt wel gewassen!) snoer is ook lang genoeg van boven verdieping naar zolder toe , geen gedoe om een stopcontact te zoeken. Al met al ben ik zeer tevreden en hoop dan ook heel lang van deze stofzuiger te mogen genieten.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigt perfect
  • Weinig geluid
  • Hanteerbaar ivm gewicht

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden(hoop t niet)

Inge 20-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Ideale en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Zeer krachtige stofzuiger. Na een half jaar is de zuigkracht nog steeds heel sterk en ik stofzuig dagelijks. Hij is licht in gewicht, je tilt hem makkelijk even op. Lang snoer, ik hoef 1 stopcontact te gebruiken voor het hele huis en dus niet steeds van stopcontact te verwisselen. De verschillende opzetstukken zijn ook handig voor bijvoorbeeld de bank of het bed. Ik heb in het half jaar dat ik de stofzuiger in bezit heb nog geen negatieve dingen opgemerkt.

AnPF 10-10-2019

Na 3 jaar zijn diverse onderdelen aan vervanging toe.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Ik heb deze stofzuiger in november 2015 gekocht obv de aanbevelingen van de Consumentenbond. Nu, okt. 2019, amper 3 jaar later is de aansluiting van de pistoolgreep op de stang lam; de stang valt te pas en te onpas uit de pistoolgreep terwijl je aan het zuigen bent. Dit model heeft een pijltje op de pistoolgreep die in de slang in een daarvoor bestemd gedeelte zou moeten klikken. Waarom heeft Philips geen klemaansluiting gebruikt? Philips redeneert dat ik het onderdeel moet vervangen omdat de garantie is verlopen, maar alleen een pistoolgreep vervangen is niet mogelijk. Dus moet er een compleet nieuwe slang met pistoolgreep worden aangeschaft en mogelijk ook een nieuwe stang als de klikaansluiting daarin stuk blijkt. En over 3 jaar waarschijnlijk weer... Mensen, let op de aansluiting tussen de greep en de slang!

Inmiddels reactie van Philips op mijn ingediende klacht: Philips wil geen service verlenen op het product, maar ze willen me wel een kortingsbon van 40% op alle nieuwe producten (dus geen onderdelen) in hun webshop aanbieden. Heel bijzonder... En mijn review wordt op de site van Philips geweigerd omdat hij niet aan de richtlijnen voldoet. Een linkje naar die richtlijnen staat niet in de email. Ze zijn ook niet direct vindbaar op de site van Philips.

Pluspunten

• zuigt goed

Minpunten

• slechte aansluiting slang/stang
  • zwaar
  • luid

AnPF 30-11-2015

Goede stofzuiger, zuigt erg goed hondenharen en langs de randen. Voor tapijt moet je 'm op de tapijtstand zetten, anders gaat hij een beetje zwaar. Stofzuiger zelf is erg licht van gewicht.

Ingrid 16-02-2020

Lange snoer, volgt goed

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Stofzuiger gekocht omdat deze heel goed uit de beoordeling kwam. Vraag me af hoe dat mogelijk is tenzij men een beoordeling schrijft direct na de aankoop. Inmiddels is de stofzuiger een kleine 2 jaar in ons bezit. Naar mijn mening heeft de koppeling van de pistoolgreep naar de steel nooit erg goed gefunctioneerd maar inmiddels is het dusdanig vervelend dat zuigen geen lolletje meer is. Tijdens het zuigen valt steeds de steel uit de pistoolgreep waardoor zuigen een heel karwei wordt. Zeer zwak onderdeel dus. De opgeborgen stofzuiger neemt veel ruimte in en de steel blijft daarbij niet goed aan de stofzuiger zitten.

Pluspunten

• zuigt goed
  • lange snoer

Minpunten

• koppeling pistoolgreep/ zuigbuis zeer zwak
  • zuigmond is vrij lomp/zwaar
  • veel opbergruimte nodig

R 19-04-2019

Fijne stofzuiger met lang snoer

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Het is een fijne stofzuiger heeft een goede zuigkracht en een lang snoer waarmee ik de hele verdieping kan stofzuigen. Handige hulpstukken bij geleverd en zelfs een extra zuigmond

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Beetje zwaar

Bloem 26-02-2019

Soepele fijne stofzuiger.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Allereerst een fijne soepele stofzuiger. Met de bijbehorende strakke borstel heel prettig. Na 2 maand bleef echter de strakke borstel al niet meer in het gedeelte te blijven waar je hem plaatst bij opruimen op de kont vd stofzuiger. Bevestigingsstuk aan de borstel zelf was al weggesleten (vreemd en zag er ook anders uit dan op de plaatjes) terug gestuurd via bol.com waar we hem gekocht hadden. Het viel niet onder de garantie. Als we hem terug wilden hebben moesten wij die kosten betalen of er van afzien. Dat hebben we maar gedaan aangezien een nieuwe borstel rond de €12 kost. Voor zo'n dure stofzuiger slaat dat maar mijn idee nergens op. Dat zo snel iets kapot gaat en toch geen garantie.
Nu hebben we nog wel de blauwe borstel, maar deze is stukken zwaarder en moeilijker te hanteren, laat veel liggen en daarmee krijg ik ook de lange haren niet van de deurmatten af.
Ook de hulpstukken blijven niet goed zitten of zitten in de weg. Ze liggen nu in de kast.
Jammer ik had meer verwacht

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Snel kapot
  • Blauwe borstel

M. 11-01-2019

Lang snoer is top

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Deze stofzuiger kan ik iedereen aanbevelen. Na alle merken die ik heb gehad is deze echt een topper. Mede door het lange snoer kan ik bijna het hele huis in 1x zuigen. Het oprolmechanisme van het snoer werkt ook uitstekend, en dat heb ik wel eens anders meegemaakt. De zuigkracht is goed te regelen, de twee bijgeleverde zuigvoeten zijn ook heel goed. Extra fijn is dat deze stofzuiger nooit omkiept of kantelt, en hij is ook ook niet zwaar zodat je hem makkelijk oppakt. Ik kan geen minpunten bedenken. Een dikke voldoende!

Pluspunten

• lang snoer
  • goed op te tillen

sjanie 20-04-2018

stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Ik heb deze stofzuiger ruim een jaar. Goede zuigkracht, lang snoer, prima MAAR de zuigmond gaat bij mij telkens kapot. Lijk net of dat stukje slang telkens uitgedroogd is. heb niemand hier last van?

Pluspunten

• zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• zuigmond
  • stukje slang in zuigmond gaat telkens kapot

Frans de Wit 20-04-2018

Slechte kwaliteit Stang en slechte kwaliteit mondstuk

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Binnen 2 jaar versleten stang en versleten mondstuk. De aansluiting van het mondstuk is versleten.

GEEN Garantie betreft slijtage volgens de klantenservice van Philips !!

De website van Philips geeft ook maar 2 sterren voor het mondstuk en dezelfde verhalen over de stang.

Advies: PHILIPS lets make things finally better. En niet deze trieste kwaliteit.

Voor mij geen Philips meer.

Minpunten

• Snel versleten stang
  • Snel versleten mondstuk

PN 25-10-2017

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Fijne stofzuiger, zeer licht, waardoor ik stofzuigen veel minder vervelend vind! Bovendien is hij super wendbaar. Het snoer is lang genoeg om niet steeds te hoeven omsteken. De prijs is redelijk. Ik heb hem nu vier maanden in bezit en kan eigenlijk geen nadelen noemen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht en wendbaar
  • lang snoer

Britt 15-09-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Nadat mijn 2e Bosch stofzuiger het weer begaf ben ik op deze overgegaan. Na het lezen van een aantal reviews bij Coolblue kwam deze voor mij als beste uit de bus. Hij zuigt krachtig en kan overal goed bijkomen. Voor de bovenverdieping hoef ik dan ook niet verder te zoeken en zal dan dezelfde nemen. Opbergvak voor hulpstukken vinden sommigen een gemis maar kunnen ook in de meterkast. Tot nu toe heb ik geen minpunten kunnen ontdekken. Goedkoper mag natuurlijk altijd.

Pluspunten

• Krachtig
  • Niet zwaar
  • Snoer lang genoeg

van Dalen 29-06-2017

Koop deze stofzuiger niet!!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 grijs

Heeft alleen wat zuigkracht op het moment dat je er een nieuwe zak in doet. Daarna zuigt deze echt voor geen meter meer. Bijna zinloos om hem dan nog te bebriuiken. Echt een waardeloze aankoop!

Pluspunten

• Wendbaar

Minpunten

• Zuigkracht

Ties 29-06-2017

beste v Dalen zit de zak er goed in ,haal de slang van de zuiger ,zet de zuiger aan en leg je hand op het gat en laat het weer los een paar keer doen dan weet je of de zuiger goed is ,

LadyLi 01-06-2017

Uitstekende stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 rood

Ik ben zeer blij met dese stofzuiger! De zuigkracht is zeer goed, ik heb een hond die nogal wat haren verliest en dat ik geen probleem voor deze stofzuiger. Met name de bank en de auto weer als nieuw. De zuiger maakt ook weinig lawaai, zitten 2 opzet stukken bij en genoeg snoer.

Pluspunten

• Hondenhaar zuigt met gemak op
  • Weinig geluid
  • Lang snoer

Minpunten

• Buis is soms wat lastig (stug ) te verschuiven

Anoniem0008 01-06-2017

Makkelijk in gebruik, erg stil

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 rood

Het is een zeer fijne stofzuiger die erg makkelijk in gebruik is. Het apparaat is erg stil.
Handig is het handvat bovenop de stofzuiger.

• Krachtige motor

Minpunten

• Hulpstukken kunnen niet opgeborgen worden

Linda 31-05-2017

Weg met stof en kattenharen!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 rood

We hebben deze stofzuiger nu twee weken in gebruik en hij heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt. Wat ons vooral opgevallen is, is dat het HEPA13 uitblaasfilter uitstekend werk verricht. Waar de vloer voorheen al vrij snel weer bedekt was met stofdeeltjes, is die nu stofvrij.

De diverse bijgeleverde zuigmondstukken zijn makkelijk te verwisselen en werken prima, ook voor het verwijderen van kattenharen van bijvoorbeeld meubels.

Verder uitermate tevreden over de lengte van het snoer, de werking van het op-/afrolmechanisme, de lengte van de steel en het totale design van de stofzuiger.

Enige minpuntje vonden wij de aansluiting van de stofzuigerslang op de steel. Het in elkaar klikken gaat een beetje stroef.

Maar al met al zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst!

P.S. Omdat we de stofzuiger nog maar twee weken hebben, kunnen we nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid. Onze ervaring met Philips stofzuigers is dat dit wel goed zit.

Pluspunten

• HEPA13
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Tonhof 30-05-2017

Wendbare sterke stofzuiger.

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 rood

We hebben deze stofzuiger voor de haren van de hond op te zuigen op lastige plekken en ons tapijt.

Daarvoor is deze stofzuiger geweldig hij heeft namelijk een enorme zuigkracht.

Pluspunten

• Lange kabrl
  • Wenbaar
  • Zuigkracht

Minpunten

• Niet kunnen instellen van de zuigkracht.

Erwin 29-05-2017

Prima stofzuiger in deze prijsklasse!!

Geschreven voor: Philips Performer Expert FC8723 rood

Een prima stofzuiger. Licht in gewicht, het apparaat is makkelijk mee te slepen. Zuigkracht is goed, de snoer rolt makkelijk op. Het apparaat is ruim voldoende voorzien van accessoires.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Snoer rolt makkelijk op
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Wieltjes aan de borstel maken teveel lawaai
  • Zuigkracht kan niet ingesteld worden