Philips Performer Expert FC8720 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8720 paars op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Sproet001 24-10-2014

Ook hier via Insiders de stofzuiger leren kennen. Hij zuigt goed, is zeer licht en maakt weining geluid (toch minder dan mijn vorige).
Enige minpuntje zou ik zeggen dat de kop niet echt groot is :-/

anja 1976 20-10-2014

ik heb de FC8720 mogen leren kenne dank zij insiders en ben er tevreden over. hij maakt minder geluid dan mijn stofzuiger dat ik nu heb.hij weegt licht.zuigt heel goed.de tapijten zijn proper,de auto,...een echte aanrader

anja 1976 07-02-2015

nu dat ik hem al een tydje heb ben ik er nog altijd tevreden over. ik zal vlugger er gebruik van maken als er een vuiltje ligt dan van de kruimeldief omdat hij zo licht is en dan geef ik eerlijk toe dat ik vlug terug de hele ruimte stofzuig ook al was er maar bv een beetje vuil van de schoenen. heel gemakkelijk in gebruik maar ik vind het een nadeel dat de lange haren blijven vastzitten zodat je tydens het stofzuigen even moet controleren of er niet teveel haren zijn. met 2 langharigen in huis maarja dit ben je vlug gewend.een aanrader.:)

hkluitmans 16-10-2014

Ik ben best wel tevreden over de stofzuiger type FC8720/09. Jammer alleen dat er slechts een mondstuk voor parket is bijgeleverd, terwijl er ook b.v. een vloerkleed in de kamer ligt. Ik heb toch het idee dat dit vloerkleed niet goed schoon wordt gezogen en dat je daarvoor dan weer een ander mondstuk moet kopen. Het steeds wisselen van mondstuk vind ik omslachtig en teveel moeite. Ook komen er bij het zuigen van het vloerkleed veel pluisjes op het mondstuk vast te zitten, omdat het dus speciaal bestemd is voor harde vloeren. Verder een prima wendbaar apparaat, wat vlug gebruiksklaar is en makkelijk op te bergen.

mieflavie 15-10-2014

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen. De zuigkracht is vrij goed. De stofzuiger weegt niet veel maar door de lichte plastiek ziet hij er wat goedkoop uit. De bijgeleverde borstel is niet echt praktisch: de wieltjes gaan enkel naar voor en naar achter en hierdoor is hij iets stroever dan borstels zonder wieltjes. De borstel is ook enkel voorzien voor harde vloeren en dat merk je bij het stofzuigen van tapijten. Lange haren blijven bovendien tussen de wieltjes steken waardoor de wielen blokkeren.

lisjke 14-10-2014

Deze stofzuiger voldoet niet aan mijn wensen. Laat heel wat vuil liggen, is slecht wendbaar, je moet de steel laag vasthouden wil je de borstel volledig op de vloer hebben. Dat de stofzuiger weinig weegt is op zich een pluspunt. Maar daardoor komt hij waarschijnlijk ook zo plastiekerig over

Insiders 05-10-2014

Ziet er mooi uit, maakt weinig geluid. Ik weet nog niet of de accesoires los op de stofzuiger bovenop handig zijn