Philips PowerPro Compact FC9325

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,8

Annelena 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb ooit één van de eerste stofzuigers gehad zonder zak en was hier in geen geval tevreden over, maar deze laat ik nooit meer gaan!! hij zuigd zeer krachtig, er zit mondstuk bij speciaal voor dierenharen. Bij het vooruitgaan met de steel kwamen de haren los en bij het terugtrekken waren de haren verdwenen. Ik heb een kat en hond allebij met halflange haren. De stofbak komt heel gemakkelijk los bij het ledigen en je plaatst het heel gemakkelijk terug. Voor mijn geen stozuigers meer met zak!

vbremer 26-03-2016 Product maand in bezit

Compacte krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger nu een aantal weken in bezit en vooralsnog absoluut geen spijt van. De stofzuiger voelt degelijk aan, is mooi compact en redelijks stil. De zuigkracht is ook dik in orde, zowel op laminaat als vloerbedekking! Mijn vorige stofzuiger (Dirt Devil van 1000w) zoog zich constant vacuum aan de vloer en ging daardoor erg zwaar, gelukkig heeft de Philips met zijn mondstuk daar geen last van.

Ik kan me dan ook totaal niet vinden in de negatieve reviews hier. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat het korte snoer van 5 meter. Maar ik vind het niet zo'n probleem om een keer van stopcontact te wisselen, en door de lange telescoopbuis kom je toch een heel eind.

nicklee 19-02-2016 Product half jaar in bezit

Ik ben zo teleurgesteld in dit product van Philips dat ik hem echt aan niemand zou willen aanbevelen!
Zuigkracht bij aanschaf goed daarna ronduit slecht.
valt tijdens het stofzuigen snel op z'n kant.
Jo moet hem zeer snel schoonmaken (maar goed als hij goed zo stofzuigen dan hoort dat erbij)
van de stofzuiger mond schiet constant het linker wieltje eraf (Echt slecht gemaakt geen uitsparing waar het wieltje in vast kan klikken).

Ik snap niet waar die positieve beoordeling vandaan komt , maar dit was eens maar nooit meer!

Spill 11-05-2017

Ongemakkelijk in gebruik

Negatief. Wij gebruiken dit apparaat bijna een jaar. Wij dachten dat zonder stofzak handiger zou maar dat is niet zo. Het legen van de stofbak is verre van comfortabel. Het is een stoffige bedoening en het losmaken van de bak gaat moeilijk en als je hem weer wilt aankoppelen denk je dat het goed zit maar valt hij bij het oppakken van het apparaat.
Ook de zuigkracht laat te wensen over.

halloo 02-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slecht ding

Wat een slechte stofzuiger! Bij aankoop deed hij t lekker maar de 2e keer al was de zuigkracht weg! Elke keer na t stofzuigen schoonmaken want hij zit propvol met stof vooral in dat irritante zeefje! Snoer is irritant kort zelfs in een huis van 50 vierkante meters!!!
Knoppen en buitenkant voelen zeer goedkoop aan en de stang en geeft totaal geen gevoel dat je ook maar iets aan het opzuigen bent wat een afknapper!

Pluspunten

• Compacte behuizing

Minpunten

• Zuigkracht
  • Alles

Tinus1970 15-02-2017

Waardeloos

Nog geen broodkruimel zuigt dit ding op. Alleen stof, ja het doet zijn naam eer aan. Alles wat zwaarder is dan stof blijft gewoon liggen. Philips onwaardig.

Hvwrd2 26-08-2015

Klein maar dapper

Een handige, compacte stofzuiger met ruim voldoende zuigkracht.
Qua zwaarte een lichtgewicht, qua prestaties een zwaargewicht.
De opvangbak is gemakkelijk te legen en schoon te maken, en er worden handige, degelijke accessoires meegeleverd.
Zuigkracht is in principe niet regelbaar, maar met behulp van het schuifje op de slang kan je wel wat spelen met de zuigkracht.
Klein minpuntje, de houder voor de stang werkt goed, maar je moet de stofzuiger niet proberen op te tillen/verplaatsen als de stang in de houder zit, dan breekt het af ;-( ;-(

Anoniem 13-08-2015

Prima product, veel zuigkracht

Hele fijne stofzuiger.
Zuigt goed op hout en op vloerbedekking.
Qua geluid is de stofzuiger vrij stil. Zeker in vergelijking met mijn oude stofzuiger van een ander merk, ook zonder stofzuigerzak.
De stofopvangbak is makkelijk te verwijderen en is goed schoon te maken. Ook een grote vooruitgang op mijn vorige stofzuiger.
Een nadeel is dat het snoer wel erg kort is. Ik moet overpluggen van stopcontact naar stopcontact. Echter wel een zeer goed werkend oprol systeem.

Ik ben zeer tevreden

stefmo 05-08-2015

Goed product met vele accesoires

De stofzuiger is licht en makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken. Daarnaast voldoet deze ook aan de functie van een stofzuiger en kan er goed gestofzuigd worden met deze stofzuiger en dit voor een lage prijs. De stofzuiger bevat tevens 4 mondstukken, waardoor alle hoeken van het huis goed schoongemaakt kunnen worden. Het enige nadeel is dat de kabel van het apparaat langer had kunnen zijn.

dennies31 26-06-2015 Product half jaar in bezit

2,5
Dit is echt een miskoop geweest. Een stofzuiger hoort stof te zuigen, dat is nu juist wat dit apparaat niet doet. Alles blijft nog liggen, geen zuigkracht, verstoppingen van filters etc...echt ellende. Ik ga een andere stofzuiger kopen, weggegooid geld!

Raaltje 22-06-2015

goede stofzuiger voor een goede prijs

wij leiden hulphonden op dus veel hondenharen dan is zo'n stofloze zonder zak een uitkomst. en het scheelt heel wat geld want die stofzuiger zakker zijn best wel duur

Henk12345 30-05-2015

Weggegooid geld

Zuigt amper , krijg geen hondehaar van het tapijt, snel verstopt , leegmaken laat een stofboel achter !
Jammer van onze dure centen !!

DonCamin 21-02-2015

Nog nooit zo'n fijne stofzuiger gehad!

Zuigkracht een 10
Wendbaarheid 10
Snoerlengte 7 (Had wel 2 a 3 meter langer mogen zijn)
Filtering van stof 10
Bediening en ledigen 10
Dit model heeft zowel een universele mond, schakelbaar voor gladde als tapijt ondergrond en apart ook nog een Parketmond.

Gewoon een weldaad om hiermee stof te zuigen.
Een echte aanrader!

Maar15 05-01-2015

goede stofzuiger, genoeg kracht

De Philips FC9325 is voor ons een goede stofzuiger. compact, maar genoeg vermogen om ons huis te stofzuigen.
Een echte aanrader en niet te duur.

Tweelingen 09-10-2014 Product paar dagen in bezit

Een lichte stofzuiger met erg flexibele Tri-active borstel. Ook een handig parketopzetstuk dat erg smal is zodat je ook de moeilijke plekken bereikt. Heeft een goede zuigkracht, schrok zelfs van de stofinhoud in de stofbak na de eerste zuigbeurt!