Philips PowerPro Compact FC9325/09 - Reviews

Draadloos

6,5

vbremer 26-03-2016 Product maand in bezit

Compacte krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger nu een aantal weken in bezit en vooralsnog absoluut geen spijt van. De stofzuiger voelt degelijk aan, is mooi compact en redelijks stil. De zuigkracht is ook dik in orde, zowel op laminaat als vloerbedekking! Mijn vorige stofzuiger (Dirt Devil van 1000w) zoog zich constant vacuum aan de vloer en ging daardoor erg zwaar, gelukkig heeft de Philips met zijn mondstuk daar geen last van.

Ik kan me dan ook totaal niet vinden in de negatieve reviews hier. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen is dat het korte snoer van 5 meter. Maar ik vind het niet zo'n probleem om een keer van stopcontact te wisselen, en door de lange telescoopbuis kom je toch een heel eind.

nicklee 19-02-2016 Product half jaar in bezit

Ik ben zo teleurgesteld in dit product van Philips dat ik hem echt aan niemand zou willen aanbevelen!
Zuigkracht bij aanschaf goed daarna ronduit slecht.
valt tijdens het stofzuigen snel op z'n kant.
Jo moet hem zeer snel schoonmaken (maar goed als hij goed zo stofzuigen dan hoort dat erbij)
van de stofzuiger mond schiet constant het linker wieltje eraf (Echt slecht gemaakt geen uitsparing waar het wieltje in vast kan klikken).

Ik snap niet waar die positieve beoordeling vandaan komt , maar dit was eens maar nooit meer!

dennies31 26-06-2015 Product half jaar in bezit

2,5
Dit is echt een miskoop geweest. Een stofzuiger hoort stof te zuigen, dat is nu juist wat dit apparaat niet doet. Alles blijft nog liggen, geen zuigkracht, verstoppingen van filters etc...echt ellende. Ik ga een andere stofzuiger kopen, weggegooid geld!

Tweelingen 09-10-2014 Product paar dagen in bezit

Een lichte stofzuiger met erg flexibele Tri-active borstel. Ook een handig parketopzetstuk dat erg smal is zodat je ook de moeilijke plekken bereikt. Heeft een goede zuigkracht, schrok zelfs van de stofinhoud in de stofbak na de eerste zuigbeurt!

Annelena 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb ooit één van de eerste stofzuigers gehad zonder zak en was hier in geen geval tevreden over, maar deze laat ik nooit meer gaan!! hij zuigd zeer krachtig, er zit mondstuk bij speciaal voor dierenharen. Bij het vooruitgaan met de steel kwamen de haren los en bij het terugtrekken waren de haren verdwenen. Ik heb een kat en hond allebij met halflange haren. De stofbak komt heel gemakkelijk los bij het ledigen en je plaatst het heel gemakkelijk terug. Voor mijn geen stozuigers meer met zak!