Dyson DC37с Advanced Allergy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC37с Advanced Allergy op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

buys99 03-08-2015

Zeer licht in gebruik,zeer flexsiebel.Ik heb een kleine Dyson Turbine Head ,de grote staat op het verlang lijstje zeer goed voor haren (hond-kat)
Niet alleen goed voor allergie,maar ook een aan rader voor mensen met rug problemen
De Dyson Turbine Head maakt wel wat lawaai maar dat kan ik geen min punt noemen

Antjevh 31-07-2015

Dyson anti allergy is een zeer duurzame stofzuiger. mijn man heeft astma en we hebben ook een jong dochtertje. De extra gemoedsrust die deze kwalitatieve stofzuiger ons bezorgt is dus goed meegenomen.
Het standaard mondstuk (te zien op de afbeelding) is me net iets te robuust maar dat is de enige opmerking. Verder is hij heel praktisch om te gebruiken, om te ledigen. En een heel belangrijk voordeel: de slang en de buis kunnen op enorm veel punten gedemonteerd worden. Er blijft dus niet snel iets zitten dat niet kan verwijderd worden.

stofzuigster A 27-07-2015

Goede basic stofzuiger, heel mooi design (maar dat is persoonlijk).
Resultaat op hoogpolig tapijt valt best mee, vloeren worden snel schoon. Minpuntje is de omschakeling op de voet: het omzetten van tapijt naar vloer (en omgekeerd) gaat niet vlot. Het induwen van de voorziene knoppen met de voet geeft vaak pas na herhaaldelijk proberen resultaat.

Rudigerkerreman 23-07-2015

Zeer goede en degelijke stofzuiger. Prijs kwaliteit is ok. Er valt weinig over te zeggen. Hij doet zijn job prima. Tevreden klant en aanrader.

maverick3300 23-07-2015

Wij zijn heel tevreden met de aankoop van onze Dyson. Wij hebben 2 honden lopen en die verliezen al eens wat haren. Eventjes de zuigkracht gebruiken van de Dyson en de klus is geklaard. De filter wordt regelmatig gereinigd en aldus is er geen geur in huis. Moest ie de geest geven zou ik me zeker eenzelfde model aanschaffen. Ook is er een handig turbo borsteltje bij dat het schoonmaken van het hondentapijt in een oogwenk reinigt. Eerdere stofzuigers kregen het ding niet proper. Met de dyson geen probleem. Echt een goede investering die we hebben gedaan.

ritaverbanck 23-07-2015

is mijn 2de Dyson. Zeer praktisch in gebruik,makkelijk op te bergen. Zeer goede zuigkracht heb een binnenkat en zuigt al het haar op.Makkelijk met de stofopvanger die je kan uitwassen.De hepa- filter is beter dan mijn vorige was een animal 20,droogt sneller.Heb een parketborstel bijgekocht die zeer makkelijk is hij draait,zo kan je tussen een smaal plaats ook stofzuigen, kortom aan te raden.

kriekemans edith 12-10-2014

Zeer tevreden over de zuigkracht van de stofzuiger doch enkele minpuntjes: moeilijk om de zuigmond te veranderen van stand, het instructieboekje is niet duidelijk genoeg (over de toebehorende opzetstukken wordt geen uitleg gegeven)