Dyson DC37с Advanced Allergy - Reviews

Energielabel
A

robert 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Dc37c dyson

5 jaar garantie heeft mij doen besluiten om voor dit merk te kiezen.
Veel hulpstukken bij de advance allergie.

buys99 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer licht in gebruik,zeer flexsiebel.Ik heb een kleine Dyson Turbine Head ,de grote staat op het verlang lijstje zeer goed voor haren (hond-kat)
Niet alleen goed voor allergie,maar ook een aan rader voor mensen met rug problemen
De Dyson Turbine Head maakt wel wat lawaai maar dat kan ik geen min punt noemen

Antjevh 31-07-2015 Product half jaar in bezit

Dyson anti allergy is een zeer duurzame stofzuiger. mijn man heeft astma en we hebben ook een jong dochtertje. De extra gemoedsrust die deze kwalitatieve stofzuiger ons bezorgt is dus goed meegenomen.
Het standaard mondstuk (te zien op de afbeelding) is me net iets te robuust maar dat is de enige opmerking. Verder is hij heel praktisch om te gebruiken, om te ledigen. En een heel belangrijk voordeel: de slang en de buis kunnen op enorm veel punten gedemonteerd worden. Er blijft dus niet snel iets zitten dat niet kan verwijderd worden.

stofzuigster A 27-07-2015 Product half jaar in bezit

Goede basic stofzuiger, heel mooi design (maar dat is persoonlijk).
Resultaat op hoogpolig tapijt valt best mee, vloeren worden snel schoon. Minpuntje is de omschakeling op de voet: het omzetten van tapijt naar vloer (en omgekeerd) gaat niet vlot. Het induwen van de voorziene knoppen met de voet geeft vaak pas na herhaaldelijk proberen resultaat.

Rudigerkerreman 23-07-2015 Product half jaar in bezit

Zeer goede en degelijke stofzuiger. Prijs kwaliteit is ok. Er valt weinig over te zeggen. Hij doet zijn job prima. Tevreden klant en aanrader.

maverick3300 23-07-2015 Product jaar of meer in bezit

Wij zijn heel tevreden met de aankoop van onze Dyson. Wij hebben 2 honden lopen en die verliezen al eens wat haren. Eventjes de zuigkracht gebruiken van de Dyson en de klus is geklaard. De filter wordt regelmatig gereinigd en aldus is er geen geur in huis. Moest ie de geest geven zou ik me zeker eenzelfde model aanschaffen. Ook is er een handig turbo borsteltje bij dat het schoonmaken van het hondentapijt in een oogwenk reinigt. Eerdere stofzuigers kregen het ding niet proper. Met de dyson geen probleem. Echt een goede investering die we hebben gedaan.

ritaverbanck 23-07-2015 Product half jaar in bezit

is mijn 2de Dyson. Zeer praktisch in gebruik,makkelijk op te bergen. Zeer goede zuigkracht heb een binnenkat en zuigt al het haar op.Makkelijk met de stofopvanger die je kan uitwassen.De hepa- filter is beter dan mijn vorige was een animal 20,droogt sneller.Heb een parketborstel bijgekocht die zeer makkelijk is hij draait,zo kan je tussen een smaal plaats ook stofzuigen, kortom aan te raden.

de sjinees 09-06-2015 Product half jaar in bezit

Een goede duurzame stofzuiger die geen zuigkracht verliest. Er hoeven geen stofzakken vervangen te worden. Hier zit een erg goede filter op die je zelf kan reinigen. Door de gebruikte techniek is het vermogen van de zuiger ook laag te houden, zonder in te leveren aan zuigkracht. De mogelijkheden zijn enorm door de vele borstels en opzetstukken die erbij zitten, daarnaast hebben we er een parketborstel bij gekocht, deze borstel is erg wendbaar en kan overal onder zuigen. De zuiger zelf is ook erg wendbaar. De buis is inkortbaar en door deze op de zuiger te plaatsen is de stofzuiger goed op te bergen.

Enkele minpunten waardoor gebruiksgemak lager is:
- kabel mag een meter langer zijn, waardoor de hele kamer te zuigen is, zonder omprikken.
- gewicht is wel iets aan de hoge kant, waardoor de trappen niet door iedereen eenvoudig te zuigen zijn.

Mona455 03-06-2015 Product half jaar in bezit

Goede stofzuiger, ideaal als je huisdieren hebt! De zuigkracht is erg goed, door de 'wielen'/rollerbal is hij heel makkelijk wendbaar en dyson is heel degelijk. Wat ik wel een nadeel vind, is dat hij best zwaar is om op te tillen en de originele zuigmond die erbij zit niet gemakkelijk is in gebruik (bijvoorbeeld onder onze bank stofzuigen lukt niet bij deze zuigmond). Wij hebben een parketborstel voor onze dyson erbij gekocht en deze is veel lichter en gemakkelijker in gebruik, deze past wel om onder onze bank te stofzuigen.

Ida E. 01-06-2015 Product half jaar in bezit

Is een prima stofzuiger! Heb 2 poezen die nogal verharen. Wij wonen sinds een aantal jaren in een appartement waar in verschillende ruimtes vloerbedekking ligt. Mijn oude stofzuiger voldeed niet meer aan mijn verwachtingen dus heb ik de Dyson gekocht. Verbazingwekkend wat er elke dag uit mijn vloerbedekking komt. Heb er ook de speciale stofzuigermond bij gekocht, voor als je huisdieren hebt. De stofzuiger is ook goed hanteerbaar en makkelijk schoon te maken.

Missdyson 01-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is mijn 2 dyson. De eerste was een dc 08 daar heb ik 12 jaar meegedaan, en moest met pijn in m'n hart afscheid nemen.
Hij was echt op, gebruikte hem iedere dag ook om te stoffen.
Ik was erg sceptisch over de nieuwe generatie. Maar heb hem nu bijna een jaar en ben weer net zo tevreden als met de vorige.
Een hele verbetering is het geluid, dat is een stuk minder dan m'n oude. Een minpuntje vind ik dat er niet standaard een kort borsteltje bij zit. Deze moet je er los bijkopen

roelbas 01-06-2015 Product maand in bezit

Goed ontworpen stofzuiger, van een hoge kwaliteit kunststof. Alles voelt duurzaam. Het stofreservoir laat zich goed legen. De stofzuiger is wel wat zwaarder dan wij gewend waren.

Fam raaijmakers 31-05-2015 Product maand in bezit

Lichtgewicht, makkelijk te reinigen. Goede zuigkracht. Mag alleen wel meer extra borstels bij zitten

tjisse15 29-05-2015 Product half jaar in bezit

4,2
Helaas ben ik niet zo enthousiast over de dyson. Het klopt inderdaad dat hij heel goed zuigt, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik vind hem te zwaar en door zijn grote zuigkracht is hij haast niet over de vloer te bewegen. Door het grote mondstuk komt hij niet op bepaalde plaatsen. Ik mis een borsteltje, dat schijn je nog wel bij te kunnen bestellen, maar ik weet nog niet of ik hem wil houden. Het kleine mondstuk wil ik op de trap gebruiken, maar is heel onhandig door het handvat dat groot en stijf is. De zuigkracht kan haast niet minder, dus heb ik het haakje bijna de hele tijd ingedrukt zodat hij makkelijker over de vloer heen en weer kan, maar dat zal de bedoeling niet zijn. Hij maakt ook erg veel herrie. Het filter moet eens per maand worden gewassen, maar het doet er een week over om te drogen, niet handig dus.Ik heb behoorlijk spijt van mijn aankoop.Deze review valt niet in de prijzen, maar ik moest het even kwijt.

lc.valstar 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Onze nieuwe Dyson bevalt ons goed, geen stofzakken meer en de zuigkracht is enorm. Ook de handige bij geleverde zuigmondjes met borstels is perfect voor de trap en lange haren die in het tapijt zijn achter gebleven.
Wel lastig vinden wij het handvat. de stofzuiger is eigenlijk maar met een hand en vanwege de zuigkracht is dit best zwaar werk vooral als je al last van de polsen hebt.
een standaard stofzuigerslang met handvat zou dan makkelijker zijn.

Huisman968 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

Een zeer krachtige stofzuiger, Zoals bekend geen zakken, makkelijk te legen (geen zakken) en met handige hulpstukken waaronder een borstel, die tapijt op trap en de mat heel goed schoon krijgt. Kierenzuiger is ook heel handig met het mondje waardoor je er flexibel een borsteltje opzet, handig als je muur niet wil beschadigen bij zuigen van plinten of spinraggen. Bij onze vorige Dyson was de telescoopbuis niet zo goed, maar dat is inmiddels ook helemaal okay.

Emmaavz 29-05-2015 Product half jaar in bezit

Wat een wereld van verschil is de Dyson DC37c. Altijd een stofzuiger gehad uit een goedkopere prijsklasse en wij wilden daarom is een degelijke stofzuiger. Zodoende kwamen wij op deze Dyson. Een zuigkracht waar je U tegen zegt, op onze 1e verdieping hebben wij tapijt en het is nog nooit zo schoon geweest. En ook zo snel dat kruimels, stof en vooral haren opgezogen zijn. Je ziet gelijk verschil, zo wordt stofzuigen steeds leuker. Niet helemaal geruisloos maar het komt wel in de buurt. Zonder zak stofzuigen vinden wij ideaal, tijdig de inhoud legen en elke maand even het filter afspoelen met water!

Al met al een super stofzuiger waar je veel mogelijkheden mee hebt!

npoppeli 29-05-2015 Product maand in bezit

We hebben jarenlang een Dyson-stofzuiger gebruikt en zijn toen overgestapt op een ander merk (Siemens). Niet onaardig, maar een maand terug hebben we toch weer een Dyson-stofzuiger gekocht. Misschien maakt hij wat meer geluid dan een stofzuiger van een ander merk, maar in kwaliteit krijg je er ook wat voor terug! De bijgeleverde turbo-borstel is ideaal voor het verwijderen van kattenharen van meubels. Verder de bekende voordelen: geen zakken die langzaam vol lopen, filters die je onder de kraan kunt uitspoelen.

jpsiemerink 29-05-2015 Product kwartaal in bezit

de combinatie van een ziek kind en een hond zorgt voor een aantal eisen. de belangrijkste:
- de stofzuiger mét zak zat slechts halfvol met haren als deze vervangen moest worden (1 zak per 2 weken).
- de filters moesten regelmatig vervangen worden.
- een stofzakloze stofzuiger moet alle stof eruit filteren.

Er zijn er een aantal op de markt, maar een goede heet Dyson. We hebben voor dit model gekozen omdat we het filter niet hoeven te vervangen, maar zelf kunnen reinigen. Dat maakte het verschil met het goedkopere model eenvoudig.
Het werkt eenvoudig, is solide, maakt dankzij verschillende borstels ook dikkere bekleding goed schoon, snoer is lang genoeg

S h a h a b 29-05-2015 Product half jaar in bezit

We have a baby girl at home. She had an inbreathing problem at birth therefore we were looking to buy a vacuum cleaner which produces no dust and no smell. I did a long survey and at the end I came with Dyson DC37c Advanced Allergy which meets all my requirements. Now I used this vacuum cleaner about half a year without any problem. I recommend it to everyone who is looking to have a well-designed vacuum cleaner with no smell, no dust with a brilliant performance. I know that the price is a bit sharp however I believe it pays out by the performance and meeting the expectation.