Miele Complete C2 Black Pearl - Reviews

Nat en/of droog
droog

Margret en Yvonne 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Goede stofzuiger voor een redelijke prijs... en fijn alle accessories in de bak.
En je weet er is geen betere..........

A. Bax 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige zuiger

Een hele mooie en krachtige stofzuiger met heel veel gebruiksgemak zeer en soepel wendbaar wat ook heel belangrijk is.
Na 18 jaar plezier van de oude Miele wordt het nu eens tijd voor een nieuwer model.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Accessoires
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Vrij korte kabel

pell26 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

goede stofzuiger

Ik had eerst de miele parket. Deze heeft het helaas 6 jaar uitgehouden. Niet wat ik verwacht van Miele. Nu deze maar genomen omdat hier nog een krachtige motor in zit 1600 watt. In de nieuwere zit 800 watt ,toch jammer die regelgeving vanuit Brussel.
Zekere voor het onzekere genomen en deze sterke zuiger genomen.

katootje uit Leeuwarden 29-12-2015 Product kwartaal in bezit

Jaren lang Miele stofzuiger gehad. Na de laatste heb ik een ander merk gekocht. Deze was na 3 jaar volledig af. Toch maar weer een Miele. Supergoede stofzuiger. Licht in gewicht. Snoerlengte is voldoende. Nu is stofzuigen weer een makje.

Bennie 18-12-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben al een jaar als 10 een soort gelijke stofzuiger van miele. En die doet het nog goed. Alleen begint die meer lawaai te maken dus vandaar de nieuwe die lekker stil is. (nu is die met pensioen en hoeft die alleen nog in de slaapkamers dienst te doen)Wij vinden het een super stofzuiger. We gebruiken hem erg veel voor bedrijf en huishouding en is niet kapot te krijgen.
Heb hem via internetshop.nl besteld en is netjes op afspraak geleverd.

jangerrits 18-05-2015 Product kwartaal in bezit

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Nu 3 maanden in mijn bezit. Gewoon goede stofzuiger, snoerlengte is voldoende, zuigkracht ook meer dan voldoende.