Bosch BGS4SIL73

Miele Blizzard CX1  Red EcoLine
8,5 (4)

Annet 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven, krachtige stofzuiger

Wij hebben jarenlang een dyson stofzuiger gehad en mede door de reclame op tv en de reviews op internet nu gekozen voor een Bosch. Prachtig vormgegeven en de zuigkracht is zeer krachtig. Kortom een hele goede keus! Het betreft hier om een stofzuiger zonder stofzak type BGS4USIL73

Stefan 31-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Ziet er leuk uit maar voldoet niet.

Stille motor maar helaas doet hij niet goed wat hij moet doen: stofzuigen
Inmiddels 1/2 jaar in het bezit maar de ontevredenheid neemt toe. Ik zou nooit meer een Bosch stofzuiger nemen zonder zak.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• stofzuigt gewoon slecht
  • veel onderhoud

Bosch running 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

top producten bij Bosch

ik heb voor de stofzuiger Runnin'n gekozen door zijn opvallende design, langer snoer en het reguleren van de snelheid.
Vandaag voor het eerst gebruikt en echt een super ding!

Milko 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi designe goede zuigkracht

Nog maar 1 keer gebruikt maar nu al overtuigd handig in gebruik en stil. Kattenharen zijn verleden ol de bank.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Designe
  • Lange stang

Minpunten

• Groter dan vorige
  • Verder geen

Melvin 19-07-2016 Product maand in bezit

Top zuiger

Zakloze Bosch zuiger gekocht. Zuigt goed met redelijk zacht geluid. Erg makkelijk te legen. Nu een maand in bezit en tot zover tevreden!

Jenny 14-07-2016 Product maand in bezit

Super bosch

Bosch er is geen betere voor mij , mooie uitstraling super zuig kracht en lang snoer waarbij ik in ëen klap beide trappen kan stofzuigen. Een aanrader...

Aly 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Bevalt goed, kleden met dierenharen zuigen gaat minder, weinig hulpstukken (2), licht van gewicht, makkelijk wendbaar, snoer wil niet altijd goed terug

Wolters 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede Stofzuiger en makkelijk zonder stofzuiger zak..

Goede stofzuiger.
Makkelijk in gebruik en geen gedoe met stofzuigerzakken kortom mskkelijk in gebruik .
Ik ben blij dat ik deze heb gekocht .
We hadden altijd een duurdere soort stofxuiger maar nu we deze hebben wil ik geen andere meer gebruiken

RdJ 03-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Dik tevreden

We zijn dik tevreden over onze Bosch stofzuiger. Hij voelt stevig, is wendbaar, tilt makkelijk en -als belangrijkste- zuigt goed. Zowel op parket als vloerbedekking werkt hij uitstekend.

Silvia 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Nieuwe stofzuiger

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe Bosch stofzuiger. Goed handteerbaar model en zeer tevreden over de zuigkracht

Natascha 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Deze bosch stofzuiger is erg licht en wendbaar. Ik heb nog nooit een zakloze stofzuiger gehad en ik vind het echt ideaal! Jammer alleen dat de parketborstel niet inbegrepen zit.

Chris 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Super en stil!

Wij zijn expres weer voor een Bosch stofzuiger gegaan. De vorige heeft zijn levensduur dubbel en dwars bewezen. En wederom hebben we zeer goede keuze gemaakt om voor Bosch te kiezen. Deze stofzuiger is heel stil. En de zuigkracht is zo sterk dat ik er bijna de bank mee kan optillen. Weer een sexy design, niet te robuust, past goed in de kast. De snoerlengte is ook wat langer dan ik gewend ben. Alleen maar pluspunten en ik ben erg blij met deze aankoop.
Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de zuigmond groter is en minder goed onder meubels past. Maar dat is verwaarloosbaar.

robbie w 28-06-2016 Product maand in bezit

superstil apparaat

Wat een verademing na zo,n oud herrie ding. mooie stofzuiger handig in gebruik en goede zuigkracht. ziet er ook nog eens leuk uit.

LSV 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Compact, stil, energiezuinig maar zeer sterk!

Onze Philips stofzuiger begaf het na 5 jaar. Deze was ons prima bevallen ondanks zijn te zware gewicht. Maar toch wilde we ook de optie Bosch open houden aangezien al onze keukenapparatuur en witgoed ook van Bosch is. Degelijke apparaten en een uitstekende service! Uiteindelijk gekozen voor deze stofzuiger door het compacte formaat, laag gewicht en energielabel.

Nu een aantal dagen in gebruik en zeer tevreden. De stofzuiger is een stuk stiller dan onze vorige en zelfs op de laagste stand heeft hij veel zuigkracht. Ook niet al te zwaar dat is wel prettig als je de trap op moet. Gemakkelijk te bedienen aan de bovenkant en een heel erg mooi design. Verder erg wendbaar maar het snoer had wel wat langer gemogen.

Tot nu toe zijn we erg blij en tevreden over de aankoop van deze Bosch stofzuiger, we hopen dat hij langer mee gaat dan onze vorige.

Mien 😉 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterend

Wat een geweldige stofzuiger, direct geprobeerd, wat een verschil met mijn oude stofzuiger. Super blij mee, na de ergenissen nu eindelijk een genot om te stofzuigen. 😊

Silvia 22-06-2016 Product maand in bezit

Bosch stofzuiger

ik heb de Bosch BGS4SIL73,
ik ben er zeer blij mee, het is een mooie stofzuiger, goed en krachtig.

MELISA 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

FIJNER STILLER EN MAKKELIJKER.!!

het is een fijne makkelijke en stillere dan hier voorheen dat ik had.! hij is sterker van kracht en is ook zonder zak en wasbaar. dat is namelijk heeel erg handig voor wij vrouwen.!!!

JH 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

stille zakloze stofzuiger

na jarenlang een Dyson te hebben gehad is dit een verademing qua geluid. Stukken stiller en ook heel fijn is de instelbare zuigkrachtregeling.

E A 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keuze

Ik heb een goede keuze gemaakt door het kopen van deze apparat. Hij is stil en efficiënt, en ook licht en mooi.

Manfred 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Waar voor je geld!

Een stofzuiger uit een wat hogere prijsklasse met een hoog gebruiksgemak en mooie vormgeving. Dit is onze eerste ervaring met een Bosch stofzuiger en de eerste stofzakloze. Voor ons is dit een prima keuze geweest en de stofzuiger voldoet ook aan alle vooraf gestelde verwachtingen. We stonden echt versteld van het minimale geluid en de hoeveelheid vuil die van een ogenschijnlijk schone vloer af kwam.