Bosch BGL8ALL2

Dyson DC33c Pro

• Vermogen 750 watt
Dyson DC33c Pro
4,3 (3)

Beoordeling op basis van 789 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Conny 13-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

wat valt het tegen

Op basis van reviews heb ik dit product uitgezocht. Helaas voldoet het niet aan de verwachtingen. Hij zuigt na een half jaar een stuk minder. De steel laat steeds los. En de ene borstel schuift het vuil voor je uit, terwijl de andere een vreselijk geluid produceert op een pvc vloer. Jammer, want het was zeker niet de goedkoopste.

Pluspunten

• Lang snoer
  • geluid

Minpunten

• Borstels
  • Kwaliteit steel
  • zuigvermogen na een half jaar

Hessel 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige aankoop

Wij hadden een stofzuiger van 2300 watt, zonder zak. Hij deed zijn werk prima, maar maakte veel herrie en het filter vervangen was best een rotwerkje. Mijn vrouw en ik wilden graag een krachtige, stille stofzuiger, met zak. Wij zijn toen naar een dealer gegaan en mijn vrouw ging eigenlijk voor een ander model. Toen zagen we deze Bosch staan, 15 mtr snoer, mooi vormgegeven en erg zuinig. Alleen het lage wattage stond ons niet aan. Na een gesprek en een demonstratie van de verkoper waren wij echter om. Wat een topmachine, heerlijk stil, veel zuigkracht en veel snoer. We hebben de stofzuiger nu een maand in bezit en wij moeten iedere dag zuigen, vanwege de hond, maar vanwege de ergonomische grip en de goede zuigkracht is dit geen straf meer.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuinig in gebruik
  • Ergonomische grip
  • Uitstekende zuigkracht

Minpunten

• Kapje niet heel sterk

Rob 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil

Wij waren toe aan een nieuwe stofzuiger, deze Bosch overtreft onze grootste verwachtingen super stil, sterke zuigkracht en heerlijk lang snoer. Hadden we hem maar eerder aangeschaft.

Pluspunten

• Super stil
  • Zuigkracht
  • Lang snoer

Bryan 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Het is mijn eerste stofzuiger dus ik kan het niet met andere stofzuigers vergelijken, maar wat een topding is het.
De 15m kabel is super handig, ik kan in een keer mijn halve appartement stofzuigen zonder de kabel 10x om te hoeven steken.
Er zitten 4 zwenkwielen onder dus de zuiger kan alle kanten op bewegen, en volgt je daarom overal perfect.
Er zitten hulpstukken bij voor zo'n beetje alles.
De zuigkracht is geweldig, en dat met een motor die bijna geruisloos is. Als mijn ouders thuis deden stofzuigen moest je niet de pech hebben met een kater in bed te liggen, want dan kreeg je toch een pesthumeur, maar daar heb je hier geen last meer van. Deze zuiger maakt echt minimaal geluid, wat overigens ook ideaal is als je in een flat woont.
En niet heel belangrijk maar wel leuk, de slang ziet er wel leuk uit.

tl;dr: Lang bereik, wendbaar, goede zuigkracht, weinig geluid, mooie slang.
Nadeel is dat de houder voor de zuigmondjes snel van de stang afvalt. De filters zitten heel erg strak en zijn niet zo makkelijk eruit te halen om te reinigen.

Pluspunten

• lang bereik
  • wendbaar
  • zuigkracht
  • weinig geluid
  • mooie slang

Duinzicht 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil en krachtig

Compact, krachtig en stil apparaat. Handige stuurknop om de zuigmond moeiteloos te sturen. Lang snoer. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• Krachtig en stil
  • Handige stuurknop
  • Lang snoer
  • Mooie vormgeving

Maarten 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

Grote zuigkracht, weinig geluid in gebruik

Heerlijk stille stofzuiger. Maximale zuigkracht voor houten vloer, tapijt of vloerbedekking. Optimaal bereik door extra lang elektra snoer. Zeer wendbaar en licht.

Pluspunten

• stil
  • wendbaar en licht
  • bereik met snoer
  • flexibele slang
  • variabele zuigkracht

Bert Borger 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Handzame en compacte stofzuiger

Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger. Aanzienlijk lichter dan onze vorige en veel minder lawaai. Zuigkracht is regelbaar wat ook heel praktisch is. Dankzij het lange snoer hoef je de stekker niet steeds naar een ander stopcontact over te zetten, met andere woorden: een ruim bereik.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Groot bereik
  • Regelbare zuigkracht

Bosch stofzuiger 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Dansje met de stofzuiger...

Het is een heel fijne stofzuiger in de eerste plaats omdat hij veel stiller is dan ik gewend ben. Daarbij is het snoer erg lang en volgt de stofzuiger me erg makkelijk bij alle bewegingen. We 'dansen' als het ware het huis door samen!!

Pluspunten

• licht in gewicht
  • stil
  • lang snoer
  • verstelbare zuigkracht
  • handvat

Minpunten

• losse attributen

Peter 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

eindelijk een goede stofzuiger een BOSCH

Actieradius van 15 meter
Goede zuigkracht
ik had alleen een langere slang verwacht is even wennen

Pluspunten

• Actiradius
  • Lange snoer

Minpunten

• Korte slang

L 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stil, zuigt veel op en groot bereik

Veel stiller dan de Dyson die we hiervoor hadden. Zuigt ook veel meer en makkelijker op. Groot bereik, dus niet continu van stopcontact wisselen. Zuigkracht regelbaar voor verschillende vloeren of meubels.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • groot bereik

Netty Meenhorst-Schreudering 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger,

Deze stofzuiger is prettig om mee te werken en heeft een fijne, heel lange snoer. Dus heeft deze stofzuiger een grote actieradius. De stofzuiger produceert geen lawaai, maakt dus weinig geluid. Overigens is deze goed hanteerbaar.

Pluspunten

• lang snoer
  • weinig lawaai/geluidsarm
  • kan gemakkelijk alle hoeken bereiken
  • stofzak eenvoudig te vervangen
  • stofzuiger is krachtig

gulten 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

energiezuinig

prima aanschaf handig lange snoer en bijna geen geluid alleen beetje zwaar maar is te doen want met mooi zwenkwielen kan je overal makkelijk trekken echt een aanrader

Pluspunten

• zuigt perfekt
  • lang snoer goed is voor hele huis
  • echt een aanrader
  • bijna geluidloos
  • handige swenkwielen

Minpunten

• dat net iets te zwaar is

Ingrid 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super stil

De stofzuiger is super stil. Zuigt zeer krachtig. Stang met extra handvat is erg prettig voor langere personen. Extra lang snoer is zeer makkelijk.

Pluspunten

• stil
  • zuigt krachtig
  • extra handvat stang
  • lang snoer

Minpunten

• Zuigmond voor laminaat maakt lawaai
  • Hulpstukken zitten op de stang/zijn los

Elissen 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Zonet aangekocht en meteen uitgeprobeerd GEWELDIG.
Goede zuigkracht weinig geluid zeer makkelijk te draaien in kleine ruimte makkelijk wisselbare hulpstukken ook het wisselen van de de zak is makkelijk .
Aanrader

Huisman Hans 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuigen 2.0

Fluisterend zuigt de nieuwe Bosch BGLBall de mensheid de nieuwe stofzuiger wereld in. Bijna onhoorbaar doet hij zijn werk. Eindelijk zijn weinig decibellen gekoppeld aan zuigkracht en efficiency. Flexibel is hij ook. Volgt u moeiteloos op de voet en het lange snoer van 15 meter zorgt ervoor dat u zonder wisselende contacten een hele kamer in 1 keer zuigt. Welkom bij de club van het nieuwe stofzuigen.

Pluspunten

• geluidloos
  • flexibel

Minpunten

• grof mondstuk

Q.Prinzen 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie erg stille stofzuiger met 5ltr stof opslag en 15 meter snoer
Zeer lange telescoopbuis wat erg handig is voor langere mensen zoals ikzelf
Top Apparaat!

Pluspunten

• Grote stof opslag
  • Lange telescoopbuis
  • Super stil
  • Zeer grote actie radius
  • Veel extra assesoires

Arthur de Boom 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super Stil

Eindelijk een stofzuiger die raad weet met hondenharen!!!! Wij hebben thuis dus een hond die vooral in de wat warmere maanden ontzettend aan het verharen is. Deze stofzuiger is er een die dat tenminste aankan en ook nog erg zuinig is in gebruik met een hele goede zuigkracht.

Bij mijn vorige stofzuiger (zak loze van 3 maanden oud) was de zuigkracht vrij snel verdwenen en moest ik meerdere keren over het te zuigen oppervlak heen wou ik alles weg krijgen. Met deze Bosch heb ik daar geen last van. Wel is het zo dat je het filter regelmatig moet afspoelen (min 1x per maand) bij intensief gebruik. Ook is het met deze zuiger prettig dat hij een snoerlengte heeft van 15 meter dus nu ook moeiteloos naar boven kan gaan zonder dat ik halverwege moet wisselen van wandcontact doos. Nadeel vind ik toch wel dat de hulp stukken niet in de stofzuiger op te bergen zijn maar aan de stang.

Pluspunten

• Super stil
  • erg krachtig
  • Energiezuinig
  • 15 meter snoer.

Minpunten

• opbergen van de hulpstukken

Kager 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

15 meter snoer, grote zuigkracht en een ergonomisch handvat.

Fijn apparaat. Door de fijne handgreep kan ik rechtop blijven staan tijdens het zuigen. Door het 15 meter lange snoer hoef ik niet steeds van stopcontact te wisselen.

Pascal 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht in comfortabele houding

Wij hebben gekozen voor deze Bosch omdat de score op hare oppervlakken uitstekend is!!! Ook het energieverbruik is laag en de geluidsemissie valt reuze mee. Met deze Bosch kan Maria lekker zuigen en schoonmaken zonder ellende.

Pluspunten

• zuigkracht
  • laag energieverbruik

Bakker 15-05-2017

Stille en goed wendbare stofzuiger

Deze bosh voldoet aan alle verwachtingen die je van een stofzuiger kan wensen. Goede zuigkracht, lange snoer, goed wendbaar, goede opzetstukken en alles van deugdelijk kwaliteit!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Opzetstukken
  • Wendbaarheid