Bosch BGS5SIL66B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 165 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS5SIL66B zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Brigitte 10-12-2018

Slechtste stofzuiger ooit !

Geschreven voor: Bosch BGS5SIL66B zwart

Ik ben helemaal niet tevreden over deze stofzuiger, heb deze aangeschaft omdat deze ten stelligste aanbevolen werd in de winkel. wat me meest stoort is de autoclean die telkens aanschiet. Heb filter reeds vervangen en nu terug zelfde probleem! Maak nochtans na elke stofbeurt bak leeg, heb geen huisdieren en gewoon dagelijks stof, maar geen bouwstof, geen as..... In winkel geeft men mij dan ook nog de schuld omdat ik zogezegd as zou opstofzuigen. Heb dit nochtans nooit gedaan. Volgens mij heb ik gewoon slecht serienummer. Kan toch niet dat zo een dure stofzuiger zo slecht vuilte opneemt, en dat filter telkens moet vervangen worden wegens te veel autocleanen.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• zwaar
  • autoclean slaat continu aan
  • stug

Stephan M. 22-08-2018

Meest onhandige stofzuiger ooit

Geschreven voor: Bosch BGS5SIL66B zwart

Me laten beïnvloeden door stil aspect, en dat is hij ook. En het snoer is ook vrij lang. Dat is het enige positieve nieuws. De negatieve aspecten zijn: slecht (zwajk) werkend snoeroprolsysteem, toestel volgt je niet op gladde vloer door niet één maar vier om hun as draaiende wieltjes, hierdoor rijdt hij alle kanten op bij het vooruit trekken, en op ruwe oppervlakken krijg je er nauwelijks beweging in. De slang is vrij dik en dus stug. Het toestel bewaart ook slecht het evenwicht wanneer hij rechtop staat, ga je te ver dan valt hij gegarandeerd om op zijn zijde of bovenkant. Ik raad dit toestel ten stelligste af. Zware miskoop voor veel te hoge prijs.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lengte snoer
  • stil

Minpunten

• oprolsysteem
  • wendbaarheid
  • evenwicht
  • handigheid
  • prijs

Stephan M. 04-05-2018

Geen waar voor je geld.

Geschreven voor: Bosch BGS5SIL66B zwart

Dit is allicht de slechtste stofzuiger die ik me ooit aanschafte. Stil, ja, als de motor een vermogen heeft van amper 700 Watt is dat logisch. De zuigkracht is alleen optimaal wanneer de opvangbak leeg en gereinigd is. Dat reinigen is zeer onhandig. Het meest ergerlijke is de wendbaarheid. Er zijn namelijk 4 rond hun as draaiende wielen, met als gevolg dat het toestel op zachte ondergrond alle kanten op rijdt, maar op vasttapijt of vloerkleden nauwelijks vooruit te trekken is. Ook het oprolsysteem voor het snoer is erg zwak. De onderdelen van de zuigstang klikken niet in elkaar en daardoor vallen bepaalde delen gewoon uit mekaar tijdens het stofzuigen! De speciale zuigmond voor tapijten (dieptereiniging) werkt enkel in achterwaartse beweging, je moet hem dus telkens opheffen want vooruit duwen is onmogelijk. Zeker zijn geld niet waard. Ik beveel dit toestel NIET aan.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• wendbaarheid
  • onhandig bij opbergen
  • duur
  • slecht werkend snoeroprolsysteem
  • design