Bosch BGS5ALL1 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 178 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jeroen 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ja en Nee

Ja en Nee, het is fraai vormgegeven stofzuiger die er gelikt uitziet, enige nadeel vind ik de grootte deze is toch vrij fors ten opzichte van onze vorige zakloze stofzuiger. De zuigkracht is goed en zelfs op tapijt (laagpolig) ging het beter dan verwacht, nadeel vind ik de bijgeleverde koppen, deze draaien niet fijn waardoor je niet in de kleinste hoekjes komt. Ander nadeel vind ik de parketkop, deze is gewoon nutteloos door de stand van de borstels. Gelukkig paste mijn oude laminaatkop van Samsung op de stang en daarbij nam de zuigkracht aanzienlijk toe en was het gemak om in de kleine hoekjes te komen weer terug. Jullie hebben een goede opvangbak alleen jammer dat je je handen vies moet maken om deze goed te kunnen legen of om het filter schoon te maken, en het is even wennen aan het systeem. Ik denk dat dit makkelijker had gekund. Snoer is lekker lang. De stang is een verademing voor mijn rug, deze is lekker lang. Het rijden met de stofzuiger is even wennen maar lekker soepel.

Pluspunten

• Goede zuigkracht op tapijt \ parket
  • Zuigkracht instelbaar
  • Lange stang
  • HEPA filter
  • Lang snoer

Minpunten

• Forse stofzuiger
  • Koppen zijn niet fijn voor de kleine hoekjes
  • Parket kop werkt slecht
  • Vieze handen bij opvangbak legen \ reinigen

Bosch BGS5ALL1 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Hij is inderdaad heel stil

als je hem aanzet denk je dat hij niet goed zuigt omdat hij zo stil is. Na een "proefrondje" door het huis zat er echter al gelijk een flinke klont hondenhaar en fijn zand in het reservoir. zuigkracht dus oké, het zelfreinigende filter is een leuke feature en het leeggooien van de bak een peulenschil. wat ik ook prettig vind is dat alle filteronderdelen gewoon onder de kraan schoongemaakt kunnen worden.

De Kantelaar 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

grote zuigkracht weinig lawaai, TOP

Deze stofzuiger is een verademing na alles wat we al gehad hebben. hij zuigt als de beste en is toch duurzaam. een grote actieradius en zelfreinigend filter. vanaf het eerste moment wisten we: dit is onze stofzuiger. we gaan er nog een halen voor onze 2e locatie!

Pluspunten

• geen zak
  • grote zuigkracht
  • Duurzaam
  • grote actieradius
  • zelfreinigend

Anne-Marie 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger BOSCH BGS5ALL1

Goede stofzuiger met goede zuigkracht. Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Hij heeft een lange slang met een praktisch handvat zodat je rechtop kan blijven staan tijdens het stofzuigen. Dat is wel fijn als je wat lang bent. Je hoeft geen filters meer te vervangen, stofopvangbak van 3 l , lange snoer en hij ziet er mooi uit en je hoort hem bijna niet . Ook wil ik even vermelden dat ik bij Media Markt Doetinchem goed geholpen ben door Funda.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Heba filter
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Lange snoer
  • Lange stofzuigerslang met handvat

Minpunten

• Geen minpunten

S 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

tot nu toe te vreden

Pas geleden gekocht na onze dure Rowenta. Ondanks dat onze nieuwe Bosch minder watten heeft zuigt die beter. ROwenta was ietsje stiller, maar dat is niet een redenen om de Bosch niet te nemen, want deze maakt ook niet veel geluid. Stang is vrij licht en vermoeid niet.
Stekker is lang genoeg. Huis met 5 kamers en overal makkelijk bereikbaar in mijn situatie. Eindelijk van die lastige zakken af.
Deze stofzuiger is zeker een aanrader

Pluspunten

• zuigt goed
  • lange stroomkabel
  • lichte stang
  • grote stoftank

Alempour 05-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stil

Goede kwaliteit zuinig en goede zuigkracht maar in gebruik is niet handig de stofzuiger te zwaar en de Wheelern zijn heel klien

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Zwaar
  • Niet handig voor trap

Peter 04-04-2017 Product paar dagen in bezit

heerlijk stil met hoge zuigkracht

De nieuwe stofzuiger beloofde heel stil te zijn. Inderdaad hoor je hem nauwelijks. Maar de zuigkracht is super. Zelden zo'n krachtige stofzuiger gezien.

Pluspunten

• stil
  • geen stofzuigerzakken nodig
  • hoge zuigkracht

Minpunten

• Is iets groter en zwaarder dan de oude stofzuiger

geluidsarme stofzuiger 04-04-2017 Product paar dagen in bezit

stille stofzuiger

De lichtgewichtstofzuiger is verassend stil in gebruik. Ook het zelfreinigende stoffilter is een uitkomst. Nooit meer een vieze stofzak verwisselen. de langere steel is zeer handig en maakt stofzuigen zeer comfortabel

Pluspunten

• lichtgewicht
  • zelfreinigend luchtfilter
  • lange steel
  • geluidsarm

Minpunten

• geen minpunten gevonden

Guido. R 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

wendbaar, goede zuigkracht en stil

AEG zakloze stofzuiger doet wat er van verwacht wordt.
handige zelfreinigingsknop en makkelijk uitnemen van opvangbak.
stil maar toch krachtig, wendbaar door de vier zwenkwieltjes.

Pluspunten

• makelijk uitneembare opvangbak
  • stil maar krachtig
  • wendbaar
  • met parketborstel

Minpunten

• accecoires niet in de stofzuiger
  • accecoires klemmen op zuigstang

missb 02-04-2017 Product paar dagen in bezit

geluidloze en praktische stofzuiger zonder zak

Deze bosch stofzuiger is praktisch, heeft een lang snoer en maakt heel weinig geluid. Een aanrader voor mensen die geen zin hebben om zakken te moeten kopen en wel graag een stofvrij huis hebben.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Yvobvo 16-12-2016

Geweldige kwaliteit en zuigt uitstekend .

Goede stofzuiger, al valt het geluid ietwat tegen. Stevige onderdelen en extra borstels. In eerdere recensies las ik dat mensen de slang erg dik vinden. Vind ik geen probleem, hij draait soepel op de wieltjes en voor mij is het snoer lang genoeg.

Erg handig is het aparte handvat en de in hoogte verstelbare stang.
De opvangbak eruit halen gaat heel soepel. Het legen van de opvangbak is een makkie en als de bak vol is, gooi je hem gewoon leeg in de container. Daarnaast kun je het filter automatisch laten schoonmaken met een druk op de knop. Mijn vorige stofzuiger was een hele goedkope en dat was dan ook duurkoop. Alle onderdelen van deze machine zijn even solide en daardoor misschien iets zwaarder dan een standaard stofzuiger.

Kortom, heel tevreden met deze aankoop.

Joro 29-11-2016

Handzame krachtige stofzuiger

Een fijne handzame stofzuiger die krachtig zuigt.
Makkelijk rolt en een lange kabel heeft zodat vaak wisselen van stopcontact tot het verleden behoord.

Bosch zakloze stofzuiger 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijne handzame stofzuiger met goede zuigkracht

Fijne zakloze handzame stofzuiger met een goede zuigkracht.
Hij is wendbaar en een lang snoer zodat je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen.
Ook het reservoir is makkelijk leeg te maken en dus handig in gebruik

Pluspunten

• langsnoet
  • groot reservoir
  • makkelijk te legen
  • self cleaning systeem

Chel 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ik stofzuig kids kijken tv zonder irritatie

Wij hadden een stofzuiger die 9 jaar oud was. Hij maakte zo veel geluid dat het een vliegtuig was die opsteeg! De nieuwe bosch is een verademing! iedereen blij want deze stofzuiger maakt weinig geluid en is top!

• Krachtig
  • Gebruiksvriendelijk

Larissa de Leeuw 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijne en stille stofzuiger

Voor het eerst een stofzuiger zonder zak. Het feit dat deze meer herrie maken heeft me altijd tegen gehouden. Daarom is dit de perfecte stofzuiger! Hij is stil en heeft enorm veel zuigkracht. Het is een licht en goed handteerbare zuiger. Hij heeft een soort van hendel waar je de slang kan vast houden, waardoor je heerlijk rechtop kan blijven staan! Wij zijn blij!

Pluspunten

• stil
  • super zuigkracht
  • goed handteerbaar (rechtop staan)

Minpunten

• uiterlijk iets minder

Cor 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille stofzuiger met pit

Stofzuiger met voldoende snoer en grote zuigstangen.
Even wennen aan de zuigkracht maar de energiezuinige motor produceert veel zuigkracht waardoor stozuigen weer plezierig word weinig lawaai en soepel bediening.

Pluspunten

• Langsnoer
  • Prettig in de hand liggend

Minpunten

• Op zeil maakt de borstel schurend geluid.

Jejosa 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en doch krachtige stofzuiger

We waren op zoek naar een stille en krachtige stofzuiger. De keuze was dan ook een Dyson maar wat een herry maken die dingen, Toen liet de verkoper ons deze testen en de keuze was al snel gemaakt. Ook het automatisch uitkloppen van de filter was een verrassing. Een goede keuze dus.
We hebben hem pas een paar dagen maar de eerste induk heeft ons al overtroffen en het stofzuigen is gewoon leuk geworden ;-)

Pluspunten

• Zeer stil
  • krachtige zuigkracht

Essie 07-11-2016

Goeie prijs- kwaliteit verhouding

Het is een perfecte stofzuiger. Geluidsniveau is prima, flexibilteit is prima en een prima zuigkracht. Een minpunt is dat het mondstuk wat aan de hoge kant is waardoor je moeilijker onder banken en kasten kunt stofzuigen.

toppie 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

top

Ik ben zeer tevreden met de nieuwe stofzuiger van
Bosch. Hij is er krachtig, makkelijk in gebruik het is een degelijk apparaat.

Pluspunten

• zuigt krachtig
  • gebruiksvriendelijk
  • degelijk

Minpunten

• geen handmatige zuigkrachtinstelling op buis

PP 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht maar stil

Zojuist de nieuwe stofzuiger getest. Wat is hij stil, en wat kan er toch veel stof in huis liggen. Daar komen we nu pas achter als je het reservoir leegt. Ook handig voor lange mensen aangezien de telescoop stang zeer lang gemaakt kan worden.

Pluspunten

• stil
  • zuigkracht
  • makkelijk in gebruik
  • lange telescoop stang