Bosch BGL8430

Bosch BGS5PERF IRSI
9,0 (15)

PAT 09-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht met power

Mooi niet al te grote stofzuiger. Makkelijke bediening, fijne grote stang en zeer licht. Werkt prima!

Bert 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8430

Erg stil, de handgreep boven op de stofzuigerslang is erg handig, daardoor is de stofzuiger makkelijk vast te houden maar vooral ook pijnloos ( artrose). Daarnaast is een langs noer ook erg gemakkelijk

Pluspunten

• stilte
  • handrgreep
  • lang snoer

Huiskens 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede zuigkracht

Wij zochten een stofzuiger met goede zuigkracht, nou dat heeft deze zeker. Ook het 15 meter lange snoer zijn wij zeer blij mee, het is niet meer nodig om halverwege het huis het snoer om te steken.

Pluspunten

• zeer sterke zuigkracht
  • lang (15 meter) snoer
  • lange stang, je hoeft niet krom te staan

Minpunten

• Valt in de wat duurdere prijsklasse

J. Vestjens 03-09-2016 Product paar weken in bezit

goede zuigkracht en stille motor

Een goed product, met veel mogelijkheden, voor een redelijke prijs.
Deze stofzuiger is voor ons ideaal voor de verschillende soorten vloeren(bedekking)

Mandy 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger

De stofzuiger is makkelijk te verplaatsen door de 4 wielen, licht van gewicht, een lang snoer en een lange stofzuigerstang. Hierdoor is het hele huis makkelijk te stofzuigen zonder telkens van stopcontact te wisselen. Door het lichte gewicht is deze makkelijk de trap mee op te nemen en de lange stang maakt het makkelijk overal bij te komen. Ook is de stofzuiger redelijk stil. Het is fijn dat de extra stofzuiger mondstukken aan de stang kunnen worden vastgeklikt zodat je deze bij de hand hebt. Het enige kritiek puntje is dat dit niet altijd gemakkelijk is,bijvoorbeeld wanneer je onder meubels wilt zuigen, dan zit dit in de weg.
Kortom een fijne stofzuiger die zijn geld meer dan waard is.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Lange snoer
  • Lange stang

Minpunten

• Mondstukken houder

erna 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger én ook nog prachtig om te zien, TOPaankoop

Perfect werkend op diverse ondergronden (tapijt/harde vloer), lang snoer is zeer handig, weinig geluid en licht van gewicht

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • energiezuinig
  • goed hanteerbaar

KvD 16-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger met erg laaaaang snoer

We hebben deze stofzuiger nu een paar weken in bezit en hij bevalt super goed. Hij zuigt er goed en maakt niet veel geluid. Ook de snoer lengte van 15 meter is ideaal. We kunnen bijna het hele huis vanuit 1 stopcontact zuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid
  • Lengte snoer

Hans 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super stille, zeer krachtige en energiezuinige stofzuiger

Positief:
Zeer stille en energiezuinige stofzuiger, te merken aan koele uitstroom van motorlucht. Bij de vorige Siemens stofzuiger kwam er gewoon warme lucht uit ten teken dat veel van de energie niet in zuigkracht maar in warmte gaat zitten.
Tevens is het geluid van deze Bosch heel aangenaam, zeker in verhouding tot de zuigkracht die deze machine ontwikkeld.
Negatief:
Aansluiting mondstuk op stang is in verhouding vind ik gevoelsmatig te slap. Ook de bevestigingsbeugel voor accessoires op de stang is niet erg handig.

• Krachtig
  • Energiezuinig
  • Veel accesoires

Minpunten

• opruimmogelijkheid acc.
  • zuigstang metaal/plastic

kea 04-08-2016 Product paar weken in bezit

zeer fijne stofzuiger

Na eerst een ander merk te hebben en deze van ellende te hebben terug gebracht hebben we hierna een Bosch Ingenius gekocht. Super fijne en degelijke stofzuiger! Blij dat we de andere retour gedaan hebben en alsnog de juiste hebben gekozen.

Ans van dam 04-08-2016 Product maand in bezit

Wat zuig dat ding goed zeg

Dat een stofzuiger zo kan zuigen wist ik niet ik heb toch al veel gekocht en weg moeten doen omdat ze bijna niet werkte maar nu ik deze bosch stofzuiger heb gekocht gaat er een wereld voor mij open want nu zie ik mijn vriend stofzuigen dat heb ik nog nooit mee gemaakt

marcel12345 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

na diverse mieles, nu een bosch

onze miele werd al na 5 jaar slechter en valt kwalitatief tegen, de huidige mieles voldoen niet aan onze wensen, dus nu maar eens bosch geprobeerd.
De stofzuiger is in ieder geval compact en stil en lijkt over een goede zuigkracht te beschikken omdanks het lage vermogen.
het lange snoer is een pluspunt evenals de degelijk uitgevoerde slang en de lange stang, nadeel is dat de hulpstukken niet in de stofzuiger zelf zitten zoals miele dat wel heeft. Gezien de prijs verwacht ik wel een stukje kwaliteit, maar eens zien of dat ook bewaarheid wordt.

Rob 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

extra wendbaar en lekker lang snoer
stille stofzuiger flexibele slang
zuigt zeer goed handig van tegels naar tapijt

Fred 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klasse stofzuiger

Stofzuiger zwenkt goed achter je aan, je pakt hem ook makkelijk op.
Zuigkracht meer dan voldoende. Het lange snoer is zeer aangenaam.
Minder handig zijn de borstels die je aan de stang vast kan maken.
Handvat aan de slang erg prettig in gebruik.

Sandy 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger Bosch Ingenius BGL8430

Dit is echt een super krachtige stofzuiger. Mooie en makkelijk te bedienen zuigborstels en accesoires erbij. Lang snoer. Stofzuiger kun je op diverse zuigstanden zetten. Prima stofzuiger!

Ilse 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heel mooi en vooral handig in gebruik door de grote actieradius

De stofzuiger is erg handig in gebruik omdat de accessoires gemakkelijk aan de steel bevestigd kunnen worden. De actieradius van de Bosch is erg groot en dat is super. Bij geen enkel ander merk vind je dat terug op die manier. Daarom nu ook weer voor een Bosch gekozen.

karina 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

bosch stofzuiger, zo 2017

ziet er futuristisch uit, toch is alles gemakkelijk terug te vinden. Handleiding is eigenlijk overbodig. En eindelijk een stofzuiger met koppelingen die zelfs mijn man handig vindt

Renate Hummel 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Nu al, zuigt hij alles op ook van een klein afstandje. Hij zwengt meer dan mijn oude en een veel langer snoer.

hugo 17-07-2016 Product half jaar in bezit

fijne stofzuiger

een fijne stofzuiger moest er even aan wennen maar met 5 honden twee kleinzoons ben ik super tevreden zuigt echt alle haar weg van de honden en het zand van de kleinzoons

P 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

geen miele meer voor mij! maar bosch

jaren miele asl stofzuiger gehad.
vond het lastig om over te stappen, maar hij is super!
zuigt goed, hoogte met stofzuigen goed te verstellen,en je hoort hem bijna niet!
erg lange stroomsnoer ook super fijn!
daarom.....voor mij Bosch

marja 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

stofzuiger in'genius

een fijne stofzuiger maakt weinig herrie en zuigt super goed een echte aanrader wat zeker een plus punt is de lange snoer die er aan zit