Philips PowerPro FC8769/91 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Klant 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Super stofzuiger. Zuigt goed, zeker ook met de nieuwe soort borstel. Maakt minder herrie dan andere stofzuigers.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Weinig geluid

Sam2maS 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne stofzuiger, erg sterk

Deze stofzuiger is een verademing na onze vorige! Met 3 katten in huis moet hier elke dag gestofzuigd worden. Met de Philips PowerPro FC8769/91 zijn wij hier zo mee klaar. De grote standaard zuigmond heeft een groot bereik en werkt zelfs goed op tapijt. De bijgeleverde zuigstukken zijn makkelijk te verwisselen en dankzij het lange snoer hoeven wij de stekker niet veel van stopcontact te laten wisselen. Naar onze mening een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Erg stil
  • Sterke zuigkracht

Kadir58 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en krachtig

Werkt heel goed, maakt weinig geluid en zuigt als de beste. Weinig poespas maar gewoon een degelijke stofzuiger. Let bij het legen van de opvangbak wel op dat je het buiten doet in plaats van binnen.

tineke 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Een goede stofzuiger voor een goede prijs. Filters zijn uitspoelbaar en de stofzuiger heeft een goede zuigkracht vormgeving is mooi. Kortom ik ben er super blij mee!

Hero35 11-03-2016 Product paar weken in bezit

Sterke regelbare zuigkracht, relatief goedkoop. Aanrader!

Stofzuiger is ondanks de 650 Watt een krachtige stofzuiger.
Het snoer is redelijk, maar kan nooit lang genoeg zijn.
Stofzuiger is relatief stil. Jammer genoeg bij dit model geen meubelzuigmond met haren meegeleverd, die ik normaliter veel gebruik. Legen v.d bak is zoals bij alle zakloze modellen stoffig, maar het gemak van het niet meer hoeven te vervangen van stinkende stofzuigerzakken staat daar uiteraard tegenover.
Al met al voor deze prijs zeker een aanrader!

Balders 23-12-2015 Product maand in bezit

Ik kan deze stofzuiger in twee woorden samenvatten: Top apparaat! Het is een verademing om met deze stofzuiger te werken! positief: lekker lang snoer, daardoor grote actieradius. Hij is met 76db heel erg stil, je zou bijna denken dat hij op halve kracht draait. Maar nee want punt 3, zuigkracht: Die is echt fenomenaal. Waar mijn oude stofzuiger veel kruimels en stof niet tussen de naden van het laminaat vandaan kon krijgen, is hier gelijk alles echt schoon. De steel is uitschuifbaar dus met mijn 1,90m lengte is het ook prima stofzuigen zonder last van mijn rug te krijgen. De stofbak is met één klik los te maken en te legen, wel zo makkelijk.Over de gebruiksduur kan ik nog niets zeggen maar hij het voelt allemaal solide dus dat zal wel snor zitten. Ook nog eens energiezuinig begrijp ik, ook mooi meegenomen. Al met al kan ik alleen maar positief zijn over dit apparaat, deze had ik veel eerder moeten kopen!

Passat01 15-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger gekocht als vervanger van mijn oude philips die na ruim 10 jaar slechter werd. Wat mij direct opviel is dat het apparaat een bescheiden geluid produceert, en is voor zover mogelijk is voor een stofzuiger erg stil. De stofzuiger voelt erg solide aan en de gebruikte materialen zijn dik voor elkaar. Het filter van de stofzuiger kan gewoon onder de kraan afgespoeld worden. Het stof reservoir laat zich makkelijk uit de houder nemen en erin zetten gaat even makkelijk. de stofzuiger is lekker wendbaar en laat zich erg gemakkelijk door het huis manoeuvreren mede dankzij de rubberen wielen en het mondstuk met extra wielen. De stofzuiger is ook lekker compact en een echte lichtgewicht. De tri active borstel is weer een verbeterde versie van de voorgaande modellen. Als ik 1 nadeel mag noemen is het wederom weer de houder van de hulpstukken, het is beter als bij de oudere philips stofzuiger maar het houd niet over. Graag zou ik de hulpstukken geïntrigeerd zien in de stofzuiger. Alles bij elkaar opgeteld een goede stofzuiger voor een acceptabele prijs.

Ruud_001 10-10-2014 Product paar dagen in bezit

mooie compacte stofzuiger welke ook nog energie zuinig is en niets afdoet aan zijn werk!..................

TJRO 05-10-2014 Product paar dagen in bezit

Net in gebruik, maar lijkt een prima stofzuiger voor een dito prima prijs. Geen stofzuigerzak nodig.