Philips PowerPro FC8769 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Draadloos

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Hero35 11-03-2016 Product paar weken in bezit

Sterke regelbare zuigkracht, relatief goedkoop. Aanrader!

Stofzuiger is ondanks de 650 Watt een krachtige stofzuiger.
Het snoer is redelijk, maar kan nooit lang genoeg zijn.
Stofzuiger is relatief stil. Jammer genoeg bij dit model geen meubelzuigmond met haren meegeleverd, die ik normaliter veel gebruik. Legen v.d bak is zoals bij alle zakloze modellen stoffig, maar het gemak van het niet meer hoeven te vervangen van stinkende stofzuigerzakken staat daar uiteraard tegenover.
Al met al voor deze prijs zeker een aanrader!

Balders 23-12-2015 Product maand in bezit

Ik kan deze stofzuiger in twee woorden samenvatten: Top apparaat! Het is een verademing om met deze stofzuiger te werken! positief: lekker lang snoer, daardoor grote actieradius. Hij is met 76db heel erg stil, je zou bijna denken dat hij op halve kracht draait. Maar nee want punt 3, zuigkracht: Die is echt fenomenaal. Waar mijn oude stofzuiger veel kruimels en stof niet tussen de naden van het laminaat vandaan kon krijgen, is hier gelijk alles echt schoon. De steel is uitschuifbaar dus met mijn 1,90m lengte is het ook prima stofzuigen zonder last van mijn rug te krijgen. De stofbak is met één klik los te maken en te legen, wel zo makkelijk.Over de gebruiksduur kan ik nog niets zeggen maar hij het voelt allemaal solide dus dat zal wel snor zitten. Ook nog eens energiezuinig begrijp ik, ook mooi meegenomen. Al met al kan ik alleen maar positief zijn over dit apparaat, deze had ik veel eerder moeten kopen!

sannie1105 30-08-2016

En nog steeds tevreden over de stofzuiger?Ben namelijk op zoek naar een nieuwe,maar ben nog orienterend en deze sprak me wel aan.

Passat01 15-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger gekocht als vervanger van mijn oude philips die na ruim 10 jaar slechter werd. Wat mij direct opviel is dat het apparaat een bescheiden geluid produceert, en is voor zover mogelijk is voor een stofzuiger erg stil. De stofzuiger voelt erg solide aan en de gebruikte materialen zijn dik voor elkaar. Het filter van de stofzuiger kan gewoon onder de kraan afgespoeld worden. Het stof reservoir laat zich makkelijk uit de houder nemen en erin zetten gaat even makkelijk. de stofzuiger is lekker wendbaar en laat zich erg gemakkelijk door het huis manoeuvreren mede dankzij de rubberen wielen en het mondstuk met extra wielen. De stofzuiger is ook lekker compact en een echte lichtgewicht. De tri active borstel is weer een verbeterde versie van de voorgaande modellen. Als ik 1 nadeel mag noemen is het wederom weer de houder van de hulpstukken, het is beter als bij de oudere philips stofzuiger maar het houd niet over. Graag zou ik de hulpstukken geïntrigeerd zien in de stofzuiger. Alles bij elkaar opgeteld een goede stofzuiger voor een acceptabele prijs.

Sam2maS 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne stofzuiger, erg sterk

Deze stofzuiger is een verademing na onze vorige! Met 3 katten in huis moet hier elke dag gestofzuigd worden. Met de Philips PowerPro FC8769/91 zijn wij hier zo mee klaar. De grote standaard zuigmond heeft een groot bereik en werkt zelfs goed op tapijt. De bijgeleverde zuigstukken zijn makkelijk te verwisselen en dankzij het lange snoer hoeven wij de stekker niet veel van stopcontact te laten wisselen. Naar onze mening een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Erg stil
  • Sterke zuigkracht

Kadir58 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en krachtig

Werkt heel goed, maakt weinig geluid en zuigt als de beste. Weinig poespas maar gewoon een degelijke stofzuiger. Let bij het legen van de opvangbak wel op dat je het buiten doet in plaats van binnen.

sannie1105 30-08-2016

En nog steeds tevreden met deze stofzuiger?Ben namelijk op zoek naar een nieuwe en deze spreekt me wel aan,maar hoor graag of hij na een paar maanden nog steeds voldoet aan de verwachtingen mbt zuigkracht ed.

Ruud_001 10-10-2014 Product paar dagen in bezit

mooie compacte stofzuiger welke ook nog energie zuinig is en niets afdoet aan zijn werk!..................

van de Vliet 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

waarom geen nederlandse gebruiksaanwijzing erbij?

De stofzuiger zuigt goed. Maar er zit geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij.Ook op internet alleen een gebruiksaanwijzing te vinden met pictogrammen maar niet met tekst. En dat voor een Nederlands bedrijf. Ik vind het slordig. Hoe dat ding nu schoongemaakt moet worden etc. zoek het lekker op in het pools, Roemeens Slowakisch ....

Mir69P 25-04-2017

Waar het apparaat voor bedoeld is doet hij goed.

Hij zuigt goed, beter dan mijn vorige Philips stofzuiger (1600 W). Je merkt dat deze 650 Watt overeenkomt met
de oude 2000 Watt. Hij is qua gewicht wel zwaarder. Stof wordt goed opgevangen en goede filters. Slang is wel al 2x in een knik gekomen. Dat materiaal is wat slapper dan je verwacht bij een zwaardere stofzuiger. Stang is erg lang en in te korten. Ik ben 1.91 en ben er erg blij mee. Ideaal voor lange mensen. Hulpstukken aan de stang verloor ik tijdens het werk, Dus die maar in de kast een plekje gegeven. Daarom geen uitstekend. Maar zeker wel aan te raden dit apparaat. Zeker prijs , kwaliteit. Super! Nu hopen dat ik een keer jaren vooruit kan en de snoerhaspel nu niet stukgaat. Die zijn praktisch niet te vervangen in de stofzuigers van Philips.

Harry0712 03-02-2017

Bijna alles goed

OP zich een prima stofzuiger die z'n werk goed doet en niet teveel lawaai maakt. Echter, de parket-zuigmond gaat in het begin lekker soepel scharnierend over de vloer. Na een paar maanden lijkt het als of het draaipunt er van, steeds vaster gaat zitten en het stofzuigen onder lage bedden en kastjes, niet soepel meer gaat.

Tien10 09-01-2017

Stofzuiger maakt hoge piep toon!

Hij zuig goed, alleen als ik hem op de hoogste stad zet krijg ik een hoge pieptoon, wat niet fijn is!

Leentje16 16-12-2016

Voor gladde oppervlakken prima, voor tapijt niet echt

De positieve punten:
- wendbaar (ook de kop zelf, fijn voor langs de plinten/hoeken
- lang snoer
- kan 'op zijn achterkant' en met 'zijn pootjes op de grond' opgeborgen worden door insteek voor de stang aan de voorkant en op de onderkant
- kan hard/zacht
- ruime opvangbak/makkelijk en schoon te verwijderen en legen
- niet erg luid
- degelijk

Minpunt:
- eerlijk is eerlijk, er staat ook bij dat hij voor tapijt slechts energieklasse D heeft... en dat is ook echt zo. Voor mensen met huisdieren en tapijt raad ik deze stofzuiger echt niet aan. Je moet echt drie keer over een plek om het haarvrij te krijgen. Hij doet het wel hoor, maar voor dit geld zou je daarvoor een geschiktere moeten kunnen krijgen. Dat is gewoon niet zijn sterkste punt.

Klant 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Super stofzuiger. Zuigt goed, zeker ook met de nieuwe soort borstel. Maakt minder herrie dan andere stofzuigers.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Weinig geluid

Magdalena 08-07-2016

Perfecte stofzuiger. Zuigt goed.

Vandaag gekocht. Stofzuiger zuigt goed gezien hij maar 650 watt is. Weinig verschil in zuigkracht met mijn oude stofzuiger en die was 2200 watt.

tineke 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Een goede stofzuiger voor een goede prijs. Filters zijn uitspoelbaar en de stofzuiger heeft een goede zuigkracht vormgeving is mooi. Kortom ik ben er super blij mee!

TimB 14-02-2016

ondragelijk harde pieptoon

Vorige week deze stofzuiger gekocht. Zuigt goed, is licht en zakloos is super handig. De eerste keer zuigen was vrij rustig qua volume. Als ik de stofzuiger nu aanzet maakt deze een heel harde pieptoon bij de aansluiting van de slag. Heel irritant.

MKidV 17-11-2015

Prima stofzuiger!

Stofzuiger doet wat hij moet doen. Verder is hij licht van gewicht, stofbak is gemakkelijk te legen.
Steel is prettig lang, snoer is ook voldoende lang.
Kortom prima stofzuiger voor prima prijs!

Jensen 18-09-2015

Doet wat het belooft

Stofzuiger werkt prima en een verbetering ten opzichte van mijn oude stofzuiger. Een verbeterpunt is om een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing bij te leveren.

Marin1988 26-07-2015

Goede stofzuiger.

Goede zuigkracht, maakt fijn schoon, degelijke stofzuiger.
Enige minpunt is dat hij valse lucht zuigt bij de deksel waardoor een een hele hoge pieptoon te horen is, super irritant, en de laatste tijd stofzuig ik dus weer met mijn oude stofzuiger.
Beetje jammer voor een stofzuiger die ik nog geen jaar heb :(

Sel1a 20-07-2015

Uitstekende stofzuiger als je huisdieren hebt

Ik ben enorm tevreden over de prestatie van deze stofzuiger.

We hebben lang gezocht en een aantal stofzuigers gehad die absoluut niet presteerde.

Na de aanschaf van deze stofzuiger hebben we weer haarloos tapijt.

Want in combinatie met tapijt presteert deze stofzuiger enorm goed, waar tegenwoordig alle stofzuigers zonder zak alleen voor harde vloeren worden aangeraden kan deze stofzuiger ook heel goed tapijt aan.

Anne86 28-04-2015

Stofzuigen wordt nog eens leuk :)

Wat een fijne stofzuiger! Zoals je van Philips mag verwachten is de stofzuiger stabiel en degelijk en zuigt super goed. Ik had net met mijn oude stofzuiger gezogen toen deze kapot ging. Bij de keuze voor een nieuwe er eens voor gekozen om wat extra geld uit te geven. Je merkt direct dat de zuigkracht top is, de plintjes worden van het laminaat gezogen ;)