Kärcher WD 2 - Reviews

8,5 Lees 1 review
Draadloos
Alleszuiger/bouwstofzuiger

Beoordeling op basis van 1 review

taomacuzuh 22-03-2016 Product half jaar in bezit

zuigt erg krachtig

Deze stofzuiger heb ik gekocht voor meerdere doeleinden. Namelijk om zowel verstopte water afvoer als gewoon het laminaat mee te kunnen stofzuigen.

Het is een heel goedkope stofzuiger en hij was ook nog in de aanbieding toen ik hem kocht. Sommige stozuigers staat wel een hoog vermogen op de verpakking maar de zuigkracht is dan soms maar een schijntje van het motorvermogen,dit is bij karcher gelukkig niet zo, hij zuigt heel erg krachtig. Het enige om er achter te komen hoe goed hij zuigt is gewoon door te proberen.

De Karcher MV2 zuigt als een tierelier. Het motorvermogen is 1200 watt en de zuigkracht 1000 watt.

Ik was eerst bang dat dit niet zoveel was maar deze 1000 watt zuigkracht is heel erg krachtig. De karcher stofzuigt prettig met de gewone dagelijkse/wekelijkse schoonmaak maar ook zuigt hij zonder moeite een verstopte waterafvoer leeg. Er zit een beveiliging op dat als het waterreservoir vol zit dat hij niet verder gaat met zuigen.

Alles staat duidelijk in de handleiding beschreven hoe je nat kan stofzuigen en hoe je droog kan stofzuigen.

Het enige nadeel is dat de stofzuigerzakken best wel duur zijn. Volgens mij 17 euro voor 5 zakken. Ik ben er echt heel tevreden over. Voor dit geld is het gewoon een top stofzuiger.