Bosch BGS51262 - Reviews

Energielabel
C
Draadloos

LD 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk, krachtig en stil.

Mooie stevige apparaat met weinig geluid. Wij zochten een krachtige stofzuiger en ezel voldoet helemaal aan onze wensen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Geen zakken nodig
  • Behoorlijk stil

Minpunten

• Beetje stug.

René 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille krachtige stofzuiger

Zeer goede stille krachtige stofzuiger! Makkelijk hanteerbaar! Cassette makkelijk te legen en filter re reinigen!

Pluspunten

• Super Stil bij grote zuigkracht
  • Cassette makkelijk te legen

Minpunten

• Zuig slang had iets langer gemogen

jg niemeijer 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

bosch 551262 is een degelijke stofzuiger

.ja ik beveel deze stofzuiger aan. ik vind de stofzuiger wel zwaar, maar daar door doet hij ook wel degelijk aan.

Pluspunten

• degelijk
  • weinig geluid
  • geen stofzakken nodig

Minpunten

• zwaar
  • lengte snoer

H.S. Sondh 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stil & zak vrij

We waren op zoek naar een stille, maar doch krachtige stofzuiger zonder zak. Het is verrassend stil. Zelfs als de stofzuiger op de hoogste stand zuigt, dan noch maakt de motor minder geluid dan de zuig werking. Het heeft een fijn lang snoer, en voldoende aanvullende verlengstukken/mondstukken.

Pluspunten

• stil
  • zak vrij
  • lang snoer
  • krachtig

Minpunten

• zwaarder
  • lijfig
  • stugge pijp

Leo scharloo 03-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Onwillige slang gaat tegenwerken

Bosch BSG51262

In het begin had ik er nog niet zo'n moeite mee dat de stofzuigerslang niet soepel is. Maar nu na een jaar deze stofzuiger te hebben gebruikt begin ik me steeds meer te ergeren aan de slang, wat een verschrikking om de stoelen van de eetkamer mee te doen of de trap! De onwillige slang is veel te stug en werkt alleen maar tegen als je hem een kort bochtje laat maken om bv de stoelen te zuigen.
Dit gaat tegenwerken met gevolg dat je een pijnlijke pols en hand krijgt.
Nu na een jaar ben ik zo ver om hem de deur uit te doen en weer een Miele te kopen.
Geen bosch meer voor ons!

Groetjes Leo

• Zuigt goed

Minpunten

• Onwillige slang
  • Handvat pakt niet lekker vast.

Loes van Eldik 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig apparaat!!

super stofzuiger, ben ervan geschrokken hoeveel vuil hij nog uit het kleed heeft gehaald terwijl ik kort daarvoor het met de oude stofzuiger had gedaan. verder is hij zeer geruisloos, makkelijk in gebruik en voelt en ziet er zeer degelijk uit!!

Fam Plaisier 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

Relaxx'x ProSilence - FANTASTISCH

Dacht je schoon te zijn in het huishouden en ga je je nieuwe Bosch Relaxx'x ProSilence stofzuiger gebruiken, val je bijna om van verbazing hoeveel zand, stof en haren er na 1 x rustig (zonder herrie!) stofzuigen er in de container zitten. Wij vinden het een FANTASTISCH apparaat; geluidsarm, superkrachtig, eenvoudig te legen container en filter !!

philips1968 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

bosch relaxx

nog maar een paar dagen in mijn bezit. prachtige stofzuiger, zachte motor, maakt weinig lawaai. is niet zwaar.

Tjitske 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

bosch stofzuiger

Omdat ik zelf bij philips werk, koop ik meestal dit merk, nu ik overgestapt ben op Bosch vind ik dit een fantastisch apparaat. zeer veel mogelijkheden.
en gebruiksvriendelijk.

Geert Jeelof 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Tijgermode!

In de zoektocht naar een duurzame, stille, krachtige stofzuiger die ook werkelijk doet wat er verlangd wordt, na vergelijkende tests en het zien van het reclamefilmpje met de tijger, tot meer dan volle tevredenheid uitgekomen bij de Bosch Relaxx x BGS51262. Zo'n stofzuiger had ik jaren geleden al moeten hebben!

Pascal 17-02-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie en degelijke stofzuiger. Apparaat zelf is redelijk stil, zuigmond iets minder. Snoerlengte is precies goed om alle kamers in één keer te doen. Opvangbak makkelijk te legen. Zuigkracht is prima, beter dan onze vorige stofzuiger

Patrick 02-12-2015 Product paar weken in bezit

Doet zijn werk heel goed, zuigt goed schoon, makkelijk schoon te maken, is daarnaast nog super stil en eniergie zuinig!

Robert Veringa 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
Het ding heeft genoeg mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken. Lange kabel. Maakt weinig geluid. Echter is de zuigkracht veel te slap. Hiervoor hadden we een klein stofzuigertje AEX Jetmaxx. Deze had echter wel een vermogen van 2000W. Dit verschil is echt duidelijk te merken. Deze Bosch zuigt haast niks naar binnen. De verkoopster van de Mediamarkt zei dat het stof je tegemoet zou komen vliegen. Dit valt zwaar tegen. C klasse zuinigheid dus niet extreem zuinig.

Anja 01-12-2015 Product paar weken in bezit

Prima ,hele stille stofzuiger.Ziet er stoer uit. Wel wat zwaarder dan ik had gedacht dus wat minder makkelijk met de trappen zuigen.

animo 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

geluidloos en geen stofzuiger zak meer nodig, geen stank van het stof, gewoon weg heerlijk.
Een feest om mee te mogen stofzuigen. Heb eer nu zelf 2 een voor beneden en boven

Boes 01-12-2015 Product maand in bezit

Zeer goede zuig kracht met ideale knop voor het schoonmaken van het filter.
Blijft zuig kracht behouden ook bij langer gebruik en vol raken van zijn reservoir

Pietje precies 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Door het enorme verschil in geluid met 'traditionele' stofzuigers denk je in eerste instantie dat de stofzuiger niet naar behoren werkt. Zuigt hij wel is een vraag die je (wanneer je een harde vloer zuigt) even afvraagt. Totdat het tapijt aan de beurt is en je de zuiger echt op minder kracht moet zetten omdat anders je tapijt door de kamer zweeft. En totdat je het stofreservoir bekijkt... bah... lag dat in onze kamer?? Je ziet dan dat hij werkelijk super zuigt!
Wat betreft gebruiksgemak, de wieltjes zijn super, hij zoeft door de ruime. Wel is deze stofzuiger zwaarder en dat is even wennen in het begin. Maar ja, dan train je wel direct je bovenarmen (twee vliegen in één klap).
Hij ziet er lekker fancy uit. Wat betreft duurzaamheid, dat is lastig te zeggen, heb de stofzuiger net binnen... maar het geheel oogt en voelt stevig. Dus ik denk (en hoop) dat ik van deze aankoop nog heel lang plezier zal hebben.

jpmhent 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie stille stofzuiger. Zwaar en door kleine wielen moeilijk te manoeuvreren. Filters lastig te verwijderen. Oprol mechanisme snoer doet weinig solide aan. Wel mooi dat filters uitwasbaar zijn en de stofzuiger zelf aangeeft wanneer de zuigkracht te ver afgenomen is. Groot stofreservoir. De zuigmond maakt goed contact met de ondergrond.

Patrick 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Enorm stil en toch een zeer goede zuigkracht die ook makkelijk regelbaar is. De steel is uitschuifbaar tot een mooie lange lengte, makkelijk voor lange personen. Stofzuiger is goed wendbaar door de 4 wieltjes en volgt makkelijk. De slang is wat stug maar die zal door gebruik wel wat flexibeler worden, het is niet echt hinderlijk. Lege van het reservoir is simpel. Hij zuigt zeer goed kattenharen op, van de vloer maar ook van de bank. Duurzaamheid moeten we nog achter komen in de komende jaren, de bouw is zeer degelijk dus dat komt wel goed.

Ike 29-11-2015 Product half jaar in bezit

Super. Hij is geluidloos, stinkt niet, Is krachtig en geen Stofzuiger zak meer nodig. Heb er zelfs een tweede gekocht voor de boven verdieping.