Samsung VC20F70HNAR/EN - Reviews

2000 watt
Draadloos

Laurence 13-02-2016 Product kwartaal in bezit

4,8
Waardeloos apparaat. Zuigkracht is slecht (gemorst kattebakgrit veeg je heen en weer, om het vervolgens met veger/blik alsnog op te vegen ...). Wat een reviewer hiervoor al zei: de knopjes op het handvat raak je regelmatig per ongeluk aan tijdens het stofzuigen waardoor het apparaat uitgaat, of de zuigkracht afneemt. Toen vervolgens ook de knopjes op het handvat dienst weigerden, kregen we de zuigkracht ook niet meer omhoog (de bediening van de zuigkracht zit nl. alleen op de knopjes op het handvat, maar kun je niet op de stofzuiger zelf aanklikken). De stofbak is niet zomaar te legen. Je moet met je vingers al het vuil eruit pulken (wij hebben een hond, waardoor het stof wellicht iets vaster zit in de stofbak), heel smerig. En last but not least klikt het handvat na een tijdje zeer moeizaam in de steel + wordt die aansluiting na verloop van tijd wiebelig en kun je handvat t.o.v. buis lichtjes bewegen. Al een keer teruggebracht voor reparatie van die knopjes, stofopvangbak en aansluiting handvat/steel. Teruggekregen met nieuwe onderdelen, maar in no-time waren alle (!) euvels weer terug. Morgen weer terugbrengen. Bij Media Markt hanteren ze de policy dat wanneer je een product 3x terecht voor reparatie inlevert, je je geld terugkrijgt. Ik duim hiervoor. Lukt dit niet, dan wordt het apparaat binnenkort 'ritueel verbrand'. Heb me nog nooit zo geërgerd aan een stofzuiger, die helaas wel de hoofdprijs mocht kosten.
Sorry, maar geen positieve punten. Alhoewel, eentje dan: hij ziet er mooi uit. Maarja, na deze klachtenregen, zou ik tekenen voor een lelijk exemplaar dat wel doet waar ie voor gemaakt is.

Kritikmaster 21-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben het apparaat ruim een jaar.De afstandsbediening lijkt handig maar hier duw je vaak per ongeluk op zodat de stofzuiger ongewenst harder/zachter of uit gaat (batterij verwijderen is de remedie). De afstandsbediening is draadloos dus als je met je handvat te ver van het apparaat zelf bent, reageert deze niet op de knopjes. Soepel overal tussendoor rijden doet het helaas niet echt, zoals ze beweren op youtube.

Het stof verwijderen uit de opvangbak is een smerig werkje, overal zit de viezigheid tussen die je er met je handen uit moet trekken, met name haren is een crime. Ik pak er dan ook onze ouwe trouwe Nilfisk (stofzak) stofzuiger bij...... Het apparaat voelt totaal niet heel solide aan, zeker de stofzuig-buis is fragiel.

Zijn er dan helemaal geen positieve punten? Jawel, de zuigkracht is goed (totdat hij voller begint te geraken) en de kabel is erg lang.

Jammer dat het zo'n relatief duur ding was, anders hadden we inmiddels wat anders gekocht, met een stofzak.

rovov 15-08-2015 Product half jaar in bezit

5,8
Verschrikkelijk apparaat! zuigkracht is dramatisch slecht. Lijkt prima maar het stelt echt niks voor. Continu leegmaken help ook niet. zuigkracht is gewoon echt slecht. Ik ga weer terug naar een ander merk. Deze eenmalige uitstap is slecht bevallen en dat leegmaken zeg wat een smerigheid. Is niet te doen zonder onder stof te zitten.

BeckyV 11-01-2015 Product half jaar in bezit

6,2
Onze Samsung Motion is bijna een jaar oud en ook al ben ik nog steeds tevreden over de vormgeving en vooral het gebruiksgemak (wat rolt/draait dat ding soepel!), er zitten inmiddels wel wat mankementjes aan. De bediening van de zuigkracht weigert regelmatig dienst, net als de voetbediening waarmee je 'schakelt' tussen parketborstel en vloerbedekkingborstel. De stofzuigerstang is niet meer rechtop weg te zetten, want de haak waarmee je hem aan de body vast haakt is afgebroken. En het apparaat blijkt absoluut niet geschikt voor mensen met allergieën voor huisstof en huisstofmijt. Het legen van de stofbak gaat namelijk gepaard met stofwolken. Mijn volgende stofzuiger wordt denk ik toch een ander merk. Of misschien heb ik gwoon pech gehad, want er zijn heel veel positieve reviews. Misschien was mijn stofzuiger een maandagochtendproduct?

alex.hendriksen 24-11-2014 Product kwartaal in bezit

Deze stofzuiger bevalt erg goed. Ik heb de stofzuiger nu een paar maanden in gebruik en ik ben er erg blij mee. Het enige waar ik aan stoor is de knopjes welke ik soms indruk tijdens het stofzuigen zodat de stofzuiger zachter gaat. Af en toe werken de bedieningsknoppen naar behoren zodat deze niet naar de normale stand gaat. Dit probleem lost zich wel op na 30 seconden maar is vervelend. Voor de overige punten ben ik lovend over dit product!

bozuijd 01-11-2014 Product paar weken in bezit

mooie vormgeving , goede zuigkracht. Door de stand van de wielen is de wendbaarheid geweldig. het is een cadeau voor mijn dochter en die is vooral blij met het gemak waarmee de stofzuiger geleegd kan worden. Super stofzuiger.

Daantje.24 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben deze stofzuiger nu een paar dagen, Hij is super makkelijk in gebruik en heeft een super zuigkracht!

Joseph S. 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

Handig, kwalitatief goed en robuust. Alleen jammer dat er bij parketmondstuk geen bevestiging zit om stofzuigstang te koppelen aan apparaat (tbv opbergen).

Marcelven 28-10-2014 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger is veel beter dan ons oude model . Geen stofzakken meer nodig . Ook de bediening op het handvat is functioneel . De stofzuiger is wel zwaar , maar daardoor valt hij niet snel om . Iets wat onze oude wel vaak deed . Is wel een duurdere stofzuiger. Maar wel 5 jaar garantie en het is een cycloon stofzuiger . Daarom toch besloten deze stofzuiger te kopen .

Specialized 27-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtig mooie stofzuiger die je prima volgt. Krachtige motor en prettige bediening op het handvat waardoor je direct controle hebt over deze stofzuiger. het geluid valt mij mee zeker als je de stille modus kiest. D aanschaf zeker waard.

Brieview 25-10-2014 Product kwartaal in bezit

dit is mijn eerste stofzakloze stofzuiger, hij heeft meer dan genoeg zuigkracht en rolt goed achter je aan. het legen van het stofreservoir is eenvoudig. nadeel is dat deze stofzuiger zwaarder is om op te tillen dan mijn vorige stofzuiger, waardoor het meer moeite kost hem de trap op te tillen, ook maakt de bediening op de buis deze wat zwaarder. verder is de bediening op de buis erg makkelijk.
als ik iets moet noemen wat ik jammer vind is het dat de zuigkracht maar drie standen heeft, heel hard, heel zacht en er tussenin, in de praktijk gebruik ik vooral de stand er tussenin wat de fluisterstand is.
de vormgeving is verder mooi en alles voelt goed gemaakt. het snoer is voor ons huis lang genoeg.

overal ben ik zeer tevreden met mijn aankoop

M.Gommans 24-10-2014 Product paar dagen in bezit

De Samsung Motion Sync een paar dagen in gebruik. Hij bevalt uitstekend! Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Goede zuigeigenschappen. Zeer tevreden!

cbek 23-10-2014 Product half jaar in bezit

Deze stofzuiger zuigt goed, dit is dan ook het enige positieve. Er zijn er een aantal punten die zwak zijn, zoals de slang die telkens wordt dichtgevouwen/gedraaid tijdens het stofzuigen, en het borsteltje is de eerste keer uit het mondstukje gevallen, nieuw mondstukje ontvangen, toen weer problemen met het borsteltje, deze is helemaal lam, dus blijft een probleem. Erg leuk dat de hulpstukken geïntegreerd zijn, maar het werkt niet soepel. Ik heb veel spullen van Samsung in huis, maar de stofzuiger is niet fijn in gebruik, hij is ook niet handig op te tillen als ik er mee de trap opga.

Bart9876543 19-10-2014 Product kwartaal in bezit

De standaard voet van de stofzuiger is erg zwaar. Maar met de parketvoet is het gemakkelijker stofzuiger. Helaas heb je dan niet de optie te switchen als je op een kleed wilt stofzuiger.

Voor de rest erg tevreden over het product. Kracht is goed, gebruikersgemak (knoppen op de stang zelf, flexibel bewegen van de stofzuiger) is goed, lengte snoer is top!

carla gerriten 12-10-2014 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger heeft een perfecte zuigkracht. Ik heb honden en heb nog nooit zoveel haar opgezogen in 1 keer. Blijkt ook goed te zijn met allergien.

neropie 10-10-2014 Product paar weken in bezit

Zuigt echt super daar is hij voor gemaakt!
Wendbaarheid had iets fijner gemogen
Opvangbak is makkelijk te reinigen

Ling13 05-10-2014 Product paar weken in bezit

In verband met twee kinderen die huisstofmijtallergie zijn, heb ik gekozen voor deze stofzuiger. Het zuigt heel goed en beweegt ook soepel. Eerder een dyson gehad maar na 4 jaar intensief gebruikt, was de onderdelen uit elkaar viel. Dus ik ben benieuwd hoe deze stofzuiger volhoudt. De bedieningsknopjes is wel beetje vervellend, dus ik gebruik zonder batterij en gewoon aan en uit knop uit de stofzuiger zelf gebruikt. Probleem opgelost.

teststofzuiger 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

werkt prima, 1 kleine handeling en hulpstukken zijn makkelijk te gebruiken. Uitstekende zuigkracht. zeer wendbaar. mooi vormgegeven.

GerritH 02-10-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving en een stevige zuigkracht.
Handig dat er geen losse accessoires bij zitten, maar dat deze vast aan het handvat/slang zitten.

Erik Timmermans 01-10-2014 Product paar dagen in bezit

We wilde al langer een zakloze stofzuiger aanschaffen. Uiteindelijk voor deze Samsung gekozen door de veel gunstigere prijs (dan een Dyson) en de zeer goede reviews.
Mooi vormgegeven stofzuiger met uitstekende zuigkracht. Losse kleden en tapijt moet je zelf op halve kracht zuigen. Hebben hem pas een paar keer gebruikt, maar zijn tot op heden heel erg tevreden!