De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Triflex HX1 Pro op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

arjan 06-10-2022

krachtige stofzuiger, accu kan beter

Geschreven voor: Miele Triflex HX1 Pro

De HX2 Pro de duurste van de serie en heeft veel features. oa de verlichte kopje is een mooie touch waar je het vuil echt goed ziet waar je het normaal niet zou zien. het komt ook met verschillende kopjes en je kan er mee verschillende vloeren mee goed stofzuigen. Het apparaat is soepel in gebruik en zuigkracht is sterk. je krijgt er een extra accu bij wat handig kan zijn en een 2 laadstations waarvan opgehangen kan worden voor handig opbergen. Het apparaat is relatief licht en je kan het makkelijk manoeuvreren . Al met al een prima stofzuiger die ook er mooi uit ziet. enige min puntje is dat de accu prestatie toch tegen valt. voor een steelstofzuiger in dit prijssegment had ik wel meer verwacht. de extra accu kan wel dus zeker van pas komen.

Pluspunten

• design
  • geluid

Minpunten

• accu