Bosch BBS81PET rood

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS81PET rood op Kieskeurig.be.

Prinsjes2013 24-09-2020

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Deze stofzuiger overtreft mijn verwachtingen! Allereerst ben ik echt overtuigd van een steelstofzuiger, wat is dat fijn zonder snoer! Je pakt hem veel sneller en makkelijker. Het huis blijft veel schoner omdat we nu veel vaker de stofzuiger pakken. Hij zuigt echt super goed (zie foto van alleen het vloerkleed dat de Dag ervoor gezogen was) en het is heel fijn om te zien wat je hebt opgezogen met een kleine Lego fan in huis. De opvangbak is makkelijk te legen. Het voetstuk had van mij wel iets kleiner/dunner gemogen want je komt er niet mee onder de bank ed. Maar met de vele opzetstukken die je makkelijk opbergt op het oplaadstation heb je voor ieder klusje het juiste opzetstuk. Voor het stofzuigen van de auto vinden wij hem iets minder geschikt omdat hij dan toch wat zuigkracht mist maar zonder snoer is de auto stofzuigen toch wel heel makkelijk! Hij is makkelijk in gebruik en heel fijn dat je de aan knop 1 maal in drukt en niet vast hoeft te houden zoals bij veel vergelijkbare stofzuigers. Hij is makkelijk op te bergen en tegelijk op te laden. De accu duur valt mij alles mee. Heel blij mee!

Pluspunten

• Makkelijk zonder snoer
  • Makkelijk op te hangen & op te laden
  • Handig dat je ziet wat je opzuigt
  • Voldoende accuduur
  • Fijn dat je de aan knop niet vast hoeft te houden

Minpunten

• Voetstuk had iets minder groot/dik gemogen
  • Niet zo geschikt op de auto te stofzuigen
  • Iets wat zwaar

Lijaantje 21-09-2020

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

heb hem nu 3 weken in gebruik, vind hem wel fijn maar ook weer niet. Je pakt hem heel makkelijk, matten en vloerbedekking gaan super goed. Maar de gladde vloer ben ik nog niet zo happy mee. En ik vind hem heel zwaar in de hand.

Pluspunten

• zuigt goed op matten en vloerbedekking
  • roterende zuigmond

Minpunten

• ik vind hem zwaar
  • prijs
  • de rode kleur

Ilja80 21-09-2020

Krachtige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik heb deze Bosch stofzuiger nu een aantal weken en ik vind hem echt heel goed. In mijn woning heb ik diverse type vloeren, van parket tot vloerbedekking en tapijt. Op alle ondervloeren voldoet deze stofzuiger perfect. Soms op het tapijt stopt de draaiborstel maar als je hem even van het tapijt tilt dan begint de borstel meteen weer te draaien en kun je gewoon verder met het zuigen van je tapijt. De accu is ook sterk en kent een lange duur alvorens de accu leeg is.

Anoniem 20-09-2020

Zeker zijn geld waard

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Direct bij het erste gebruik merk je dat je kwaliteit in handen hebt.Alles ligt goed in de hand en er zitten verschillende opzetstukken bij zodat je echt op alles bent voorbereid. Honde of katteharen zijn nu echt geen probleem meer door de enorme zuigkracht. En de verwisselbare accu is echt een uitvinding zo hoef je niet te wachten totdat de accu weer geladen is maar kunt gewoon door gaan.Ik heb hem nu 2 weken en zou niet meer ansers willen.Heerlijk snoerloos door het hele huis en alles is super schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mia Kugel 20-09-2020

Zeker de zijn geld waard

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik ben zeer tevreden met deze stofzuiger. Geen snoer meer en een grote stofzuiger die je achter je aan trekt .Deze pak je even snel erbij en hoewel dit op accu werkt is de zuigkracht enorm dat had ik niet verwacht .EN met de verschillende opzetstukken kom er echt overal bij en de aparte dierenborstel zorgt ervoor dat je geen last meer hebt van dierenharen. De prijs is wel aan de hoge kant maar je merkt direct dat je daarvoor ook kwaliteit in handen hebt .

Pluspunten

• accu verwisselbaar
  • Zuigkracht

Loes 20-09-2020

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Erg blij wordt ik van deze stofzuiger hij is erg fijn in gebruik, rolt erg soepel en licht in gewicht doordat je nu de knop indrukt en hij gewoon aan is en niet hoeft vast houden krijg ik veel minder last van mijn hand /pols dat is super de turbo geeft net even wat meer boost. Super handig dat je accu's kan wisselen en met de verschillende opzet stukken heb je de verschillende klusjes zo gedaan. Wat ik zelf wel een groot nadeel vind is de opvangbak legen dat is een vies klusje dit zouden ze nog kunnen verbeteren vind ik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark245 20-09-2020

Zo wordt zuigen leuk!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Nu sinds 2 weken in mijn bezit. De stofzuiger ziet er prachtig mooi uit met de Ferrari rode kleur. Er wordt een handig ophangpunt meegeleverd waaraan ook de hulpstukken opgehangen kunnen worden. De stofzuiger ligt fijn in de hand en werkt goed Op zowel ondergrond met tegels alsook op hoogpolig tapijt. Daarbij produceert hij slechts een bescheiden geluid. Alleen op de turbostand is hij wat luidruchtiger, echter deze stand heb je niet vaak nodig, de normale stand levert al genoeg zuigkracht. De accu duur is voldoend om mijn hele huis in een keer te zuigen. Het opladen daarna gaat voldoende snel. Aangezien de steelstofzuiger draadloos is, pak je hem veel sneller om even snel te zuigen. Aangezien we een hond hebben is het fijn dat de stofzuiger ook goed raad weet met de hondenharen. Ik was altijd stofzuigerzakken gewend die lang meegingen, ik vind het opvangreservoir wat klein. Het wisselen daarentegen gaat heel makkelijk en het is makkelijk schoon te maken. De meegeleverde hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen. Al met al een complete makkelijk wendbare stofzuiger met afdoende zuigkracht en accuduur voor intensief gebruik.

Pluspunten

• snoerloos
  • zuigkracht
  • inwisselbare accu

Minpunten

• klein opvangreservoir

Charlie42 20-09-2020

Handige stofzuiger voor erbij!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik test deze stofzuiger nu al een tijdje. Ik ben redelijk onder de indruk van deze steelstofzuiger. De zuigkracht is veel minder dan een normale stofzuiger. Maar je pakt hem makkelijk erbij, er zitten superhandige opzetstukken bij (vooral onder de indruk van het bekleding opzet stuk, en de lange soepele). Ook bijzonder handig dat je hem als kruimeldief kan gebruiken, echt een uitkomst is dat! Ik ben ook onder de indruk van het vermogen om haar op te zuigen, dat is voor mijn normale stofzuiger nogal een uitdaging en nu appeltje eitje! Iets minder te spreken over het geluidsnivo, al wisselt dat nogal per kamer aangezien ik verschillende soorten vloerbedekking heb. Verder ben ik blijkbaar nogal onhandig, want als ik het stof reservoir leeg, komt hier zoveel stof vanaf dat ik hierna de omgeving van de vuilnisbak weer kan gaan stofzuigen. Dit kan je beter buiten doen, of veel voorzichtiger dan ik het doe schijnbaar.

Pluspunten

• Je pakt hem snel erbij
  • Draadloos

Minpunten

• Weinig vermogen
  • Weinig accuduur en lange oplaadtijd

orfie 20-09-2020

Makkelijk En turbo krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik test deze stofzuiger nu 2 weken en ben zeer enthousiast. Met de vele hulpstukken kan hij echt overal bij . Handig is het dat je dus het hele huis in een keer stofzuigt zonder snoer . De stofzuiger heeft een turbo stand waarmee je nog krachtiger kunt zuigen . Een min punt vind ik echter dat de zuigmond vast loopt op hoogpolig tapijt . Het leegmaken van de opvang bak is ook zeer makkelijk . De accu duur is lang genoeg om het hele huis te kunnen stofzuigen. En met de vele hulpstukken heb je voor alle klusjes wel een perfecte zuigmond. De meegeleverde houder voor aan de wand is zeer makkelijk zodat je de stofzuiger makkelijk opbergt en hij zo kan opladen.
Een groot plus punt is zeer zeker dat je deze stofzuiger makkelijk even pakt, geen snoer uit rollen maar gelijk aan zetten en klaar .
Een zeer makkelijk apparaat wat zeker aan te raden is.

Pluspunten

• Makkelijk over al te gebruiken zonder snoer
  • Turbo stand

Minpunten

• Slaat vast op hoogpolig tapijt.
  • Zwaar in de hand

Isabelletje14 19-09-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Wat een fantastisch apparaat. Geen vervelende snoeren meet, maar een superhandige stofzuiger die in alle hoeken en gaatjes kan komen. Veel verschillende koppen om mee te werken en ook het legen van het bakje gaat easy. Ik wil niets anders meer.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • leuke kleur
  • Zuigkracht

Minpunten

• Zwaar
  • batterij is ba turbo gebruik snel leeg

Niek0202 18-09-2020

Fijn, maar niet perfect

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Fijne stofzuiger, ligt wel zwaar in de hand. Makkelijk wendbaar en snel in gebruik doordat deze klein is en zonder draad makkelijker te pakken dan een stofzuiger met draad. Veel mogelijkheden door vele verschillende koppen en opzetstukken.
Stofzuiger heeft op de steel een speciale kop met draaiende borstel. Door deze borstel is de voet erg dik en kan deze moeilijk onder randen en bepaalde meubels door waardoor de steel vaak losgekoppeld moet worden. Stofzuiger is mooi afgewerkt, mooi design mooie kleur.
Echte minpunt is dat de stofzuiger niet goed op laagpollig tapijt te gebruiken is, dit kost veel kracht om de borstel te laten draaien. Maar bij hoogpolig tapijt werkt de stofzuiger steel met borstel helemaal niet, de kop loopt vast en kan niet meer zuigen. Bij de keuze voor een andere kop zit er een korte steel aan waardoor de stofzuiger niet meer staand te bedienen is.
Stofzuiger is makkelijk te legen, haren kunnen goed uit de borstel gehaald worden, alle onderdelen zijn los te klikken.
al met al: Mooie stofzuiger, mooi design, goede zuigkracht, prima accu duur, kan een heel huis mee gedaan worden, echter geen werking op tapijt, stofzuiger is relatief zwaar dus een heel huis zuigen is geen optie ivm het gewicht van de stofzuiger en de kop van de steel(met borstel) is erg dik

Pluspunten

• Zuigkracht op normale vloer
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Gewicht
  • Zuigkracht talijt

Car79 18-09-2020

Bosch pro-animal steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

De Bosch pro-animal steelstofzuiger is een mooi apparaat, hij ziet er luxueus uit en wordt geleverd met vele accessoires en een handleiding. De stofzuigeraccessoires zitten allemaal goed verpakt in de doos. De stofzuiger is prima te gebruiken op gladde vloeren de zuigkracht kun je instellen op 2 standen de gewone stand heeft een goede zuigkracht zelf gebruik ik liever de turbostand dan zuigt hij echt alles goed op, het nadeel is dan wel dat de accu ongeveer 20 minuten meegaat. De stofzuiger is uitermate geschikt voor het gebruik in een huishouden met dieren, ik heb 2 langharige katten en deze haren zuigt hij prima op, ook op korte vloerbedekking is de steelstofzuiger prima om te gebruiken. Ik vind het persoonlijk niet een stofzuiger om de auto mee te stofzuigen, wel zitten er verschillende accessoires bij die je goed kunt gebruiken om je auto te stofzuigen, ik vind hem te zwaar om daarvoor te gebruiken als je het goed wilt doen krijg je last van je polsen door het gewicht van de stofzuiger. In huis is hij ook niet geschikt om de trap mee te stofzuigen, daarbij vind ik het gewicht ook te zwaar voor mijn pols. Ik vind de bosch pro-animal steelstofzuiger geschikt als kruimelstofzuiger of voor erbij, maar ik vind de prijs erg hoog voor het apparaat.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Geschikt voor dierenharen
  • Veel accessoires

Minpunten

• Korte accu gebruiksduur
  • Zwaar in gewicht
  • Hoge prijs

Margot 18-09-2020

Aanrader voor huishoudens met huisdieren

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

De steelstofzuiger is een aanrader voor ieder huishouden waar huisdieren wonen. Dankzij de turbo-stand en de bijgeleverde opzetstukken, is je huis in no-time schoon en ontdaan van haren en stof. Ook je meubels zijn eenvoudig schoon te maken. Pluspunt is dat de stofzuiger snoerloos is. De accu gaat lang mee en laadt snel op. Het enige verbeterpunt vind het wat zware gewicht van de stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Grumpy 18-09-2020

Handige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Super handige steelstofzuiger. Voldoet aan de verwachtingen. Je pakt hem even snel. Ik heb 2 langharige katten en de steelstofzuiger zuigt de haren goed op. Wat ook erg fijn is dat je gelijk een kruimeldief hebt.
Het minpunt vind ik dat de steelstofzuiger zwaar in de hand ligt.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • Zuigt goed

Minpunten

• Zwaar in de hand

Wendy 18-09-2020

Top ding

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Ik ben heel blij met deze stofzuiger. Hij is lekker stil en zuigt goed. Alleen steentjes neemt hij niet mee, maar dat vind ik geen probleem. Het is makkekijk om de stofzuiger er even bij te pakken omdat hij snoerloos is. Dus ook kleine klusjes zijn zo gedaan.
De accessoires zijn ook top! Helemaal blij mee.

Olmpje 18-09-2020

Super voor verwijderen van huisdierhaar

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

De Bosch ProAnimal steelstofzuiger bevalt me erg goed. Ik heb hem onder andere gebruikt om mijn kelder een grote schoonmaakbeurt te geven na een verbouwing. Heel handig is dat je hem ook als grote kruimeldief kunt gebruiken. Hij zuigt zelfs steentjes op. Aangezien ik nooit langer aaneengesloten stofzuig dan een half uur, heb ik niet meegemaakt dat de accu leeg raakte. Handig is dat je hem met een ophangbeugel aan een muur kunt ophangen, zodat hij niet wegglijdt. Ook de ProAnimal borstel werkt goed. Alle konijnenharen worden als het ware uit mijn hoogpolige tapijt "geslagen" door de borstel. Ik kan nu met een gerust hart mijn oude Dyson de deur uit doen. Deze werkt veel beter en verstopt niet. Enige nadeel is dat hij vrij zwaar is, maar dat is weer goed voor de armspieren, denk ik dan maar. Op de trap vond ik het heel handig om hem als kruimeldief, zonder steel te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen aan muurbeugel
  • Multifunctioneel door vele opzetstukken
  • Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Hij is wat zwaar

Familie 18-09-2020

Zeer aan te bevelen

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Deze steelstofzuiger raad ik zeker aan, neemt veel meer hondenharen mee dan mijn normale stofzuiger dus ik heb er al veel extra mee schoongemaakt. Doordat hij snoerloos is maak ik ook makkelijk de auto even schoon ermee en de tuinkussen, degene die een hond hebben zullen herkennen, de haren vind je overal.
Erg tevreden ben ik ermee!

Jhermns 17-09-2020

Handig voor erbij

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

De stofzuiger bevalt redelijk goed, handig in gebruik en de accuduur is lang genoeg. Grover vuil en kattenbakkorrels worden niet altijd even makkelijk opgezogen, beter met de turbo stand, maar nog wordt vuil soms weggestoten. Hij is handig voor de auto, zeker met het grote flexibele handstuk kom je overal. Het kleine draaiende mondstuk is ideaal voor de bank, kussens en dierenmanden. Een nadeel is het beperkte stofreservoir, deze had wat groter mogen zijn. Met het haar van meerdere huisdieren is deze binnen no-time vol. De grote stofzuigermond is redelijk stug, deze zwenkt niet makkelijk heen en weer, dit is lastig als je onder een kast moet stofzuigen. De knopjes voor het los en vast klikken van accessoires en het stofreservoir voelen niet echt solide aan en soms moet je een beetje helpen om het los te krijgen.

Pluspunten

• Zuigt stof goed op
  • Compact design
  • Complete stofzuiger

Minpunten

• Zuigt grover vuil minder goed op
  • Klein stofreservoir

Bosch accu stofzuiger 16-09-2020

Bosch accu stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Vind hem heel praktisch, handzaam apparaat welk goed zijn werk doet. Accuduur is redelijk, legen van het stofbakje is simpel. Met name het flexibele mondstuk is ook heel praktisch. (auto). Ook als 'gewone' kruimeldief heel praktisch in het gebruik. In korte tijd is het al een onmisbaar apparaat geworden in ons huisgezin.

Pluspunten

• Handzaam
  • Praktisch
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk te legen
  • Handige hulpstukken

Minpunten

• Zwaar
  • Ietwat korte steel

Margot 15-09-2020

Maakt grondig schoon

Geschreven voor: Bosch BBS81PET rood

Deze Bosch ProAnimal steelstofzuiger is een aanrader voor iedereen met huisdieren. De stofzuiger maakt grondig schoon, mede met dank aan de turbo-stand. De vele opzetstukken helpen ook met het verwijderen van vuil en haren. Dat de steelstofzuiger snoerloos is, is tevens een groot pluspunt.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Veel opzetstukken
  • Maakt goed schoon
  • Turbo stand

Minpunten

• Iets zwaar in gebruik