Bosch BGB8PET1 zilver

Type/soort
stofzuiger
Type
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8PET1 zilver op Kieskeurig.be.

Anita 26-09-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

echt een aanrader helemaal voor huisdieren hij doet wat hij beloofd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

P kuipers 21-09-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Goed stofzuiger van degelijke kwaliteit. Met veel hulpstukken. Zekers met honden of katten is dit een echte aanrader.
Wat ook erg prettig is dat je nooit snoer te kort komt. Top apparaat van een kwaliteitsmerk.

Pluspunten

• Krachtig vermogen
  • veel hulpstukken
  • mooie kleur
  • lang snoer

Minpunten

• prijs

Joyce 21-09-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Een fijne stofzuiger, met genoeg power, zonder veel kabaal onder het zuigen. Loopt zeer soepel door de 4 wieltjes.
Een paar minpuntjes, er is geen knop om het snoer weer op te rollen, waardoor je aan het snoer moet trekken, lijkt me op termijn een nadeel, en er komen snel krassen op, maar dat kan ook aan mijn keukenkastjes liggen.
De vele accessoires heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Over het algemeen zeer blij met deze aanschaf. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Johan 16-09-2020

Pet stofuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Goede stofzuiger voor huisdier liefhebbers. Hou banken en kleden schoon en vrij van haren door de turbo zuig mond. turbo zuig mond maak wel wat geluid maar is niet storend. ruime keuze uit zuigmonden voor verschillende vloeren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer

Frank 10-09-2020

Stofzuiger geschikt voor dierenharen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

De stofzuiger heeft een zeer goed vermogen en doormiddel van de vele hulpstukken kan je elk oppervlak goed stofzuigen. De twee hulpstukken met borstel werken perfect op tapijt om katten en honden haren te verwijderen.

Pluspunten

• Zuigvermogen, diverse stonden
  • zeker de zuigmonden met borstel werken goed

Paula 10-09-2020

Perfecte stofzuiger met veel borstel opties

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Stevige stofzuiger met body, erg tevreden met de zuigkracht en de opzet borstels. In de jaren vele stofzuigers gehad maar als ik die vergelijk met deze stofzuiger is dit wel het neusje van de zalm! kortom een echte aanrader!!

Pluspunten

• stevige stofzuiger
  • veel borstel opties
  • goed instelbare zuigkracht

W 08-09-2020

Krachtig, veel accesoires

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Wij hebben zwarte hoogpolige vloerbedekking, waar je alles op ziet. We hebben 3 personen met lang haar thuis en dat is geen goede combinatie met de zwarte vloerbedekking. Met onze oude stofzuiger was dit een drama. Ik was echt letterlijk 20 minuten bezig om alle haren van onze kleine overloop af te zuigen. Dus over op deze Bosch speciaal voor (dieren)haar. 1 keer er overheen en alle haren zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Wat een genot! Het mondstuk voor de haren is wel lawaaierig, maar dat mag de pret en het gemak niet drukken!

Pluspunten

• krachtig
  • goed wendbaar

Minpunten

• lawaaierig bij mondstuk voor dierenhaar

GSAS 04-09-2020

Super fijne en echte kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Wat een heerlijke sterke stofzuiger van bosch. Helaas is het speciale mondstuk (ja dat zeer handige grote rode ding, die super op parket en vloerkleed beweegt) stuk of doet het niet meer al na een maand. Wat een plezier hebben wij er al echt van en gehad. Hondenharen en frubbels die misschien wel jaren lang in het vloerkleed zaten eruit geborsteld. Zelfs de geur van de honden werd meteen minder in huis. Kan ook niet anders als al die haren toch in je kamerkleed blijven zitten. Bosch, een bijna 8+ voor deze stofzuiger. Zal de service afdeling benaderen voor de rode zuigmond want het kan toch niet na een maand al stuk zijn. De speciale borstels en de zuigkracht, wat een aanwinst en dan ook nog eens vele jaren garantie op de motor. Absolute topper als je dieren hebt thuis en ook goed voor allergie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 03-09-2020

Ferrari op zwenkwielen

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

We zochten een stofzuiger, met zak, ter vervaging van onze 20 jaar oude Philips. Voorwaarden: snoerlengte van minimaal 10 meter en goede zuigkracht. Uiteindelijk voor deze Bosch gekozen, die ook nog eens met enorm veel accessoires komt en er geweldig uitziet. Persoonlijk vind ik een Ferrari-rode stofzuiger toch wat aantrekkelijker dan een zwarte of een bruine.

Pluspunten

• snoerlengte
  • accessoiers
  • lange zuigbuis met pistoolgreep
  • zuig kattenharen goed van de kleden en de bank

Minpunten

• je moet wel een plekje zoeken voor de accessoires
  • de turoboborstel is wel zwaar en vrij lomp

Ans 31-08-2020

Stofzuiger Pro animal ingenius

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Met deze stofzuiger is het 'feest om te stofzuigen , fantastische zuigkracht en licht in gebruik. Met goede lange snoer heel fijn . Veel diverse accessoires .

Pluspunten

• Mini Air Turbo

Jock 30-08-2020

Bosch In'genius ProAnimal BGB8PET1 Serie 8

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Stogzuiger heeft zuigkracht die als zeer sterk wordt omschreven voor elk oppervlak (tapijt, harde vloer etc.). Bonus is dat de stofzuiger ook speciaal bestemd is voor een omgeving met huisdieren. Apparaat doet wat het belooft te doen. Ik ben zeer tevreden.

Tabitha 27-08-2020

Met zoveel accessoires wordt stofzuigen een feest

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Tevreden over de stofzuiger, ik gebruik voornamelijk de parketborstel. Bij de parkietenkooi is de langere accessoire heel handig, Voor de trap met tapijt zit er ook een handige kleine accessoire bij. Grote stofzuigerzak waar je ook lang mee kan doen. Alleen als ik een kleur had mogen kiezen, was het niet rood geweest, maar wit of zwart

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel accessoires
  • Lange snoer
  • Grote stofzuigerzak
  • Handige handvat op de slang

Minpunten

• Alleen verkrijgbaar in de kleur rood

Pien Kramer 25-08-2020

Langsnoer!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Fijne stofzuiger! Wendbaar zonder om te vallen, alle accessoires zitten erbij inclusief een speciale hondenharen borstel voor het kleed. Ook een hondenharenborstel voor de bank en nog meer. Zuigt krachtig en is met een hepa-13 filter i.v.m. allergie. Kortom alles wat wij nodig hebben.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigt heel goed
  • Veel accessoires

Minpunten

• Borstels moet je los opbergen

Jolanda 14-08-2020

Animal stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Mijn oude Animal stofzuiger heeft haast 20 jaar goed gewerkt nu was deze metaal moe en haast de zelfde kunnen scoren
Wat ben ik blij en wat is mijn tapatijt schoon een aanrader de Pro Animal Bosch BGB8PET1 Rood mooie Machine blij mee
En een hele goede aanrader.

Edwin 19-06-2020

Enorm fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Eindelijk een waardige vervanger van onze oude stofzuiger. Minder lawaai. Goede zuigkracht .de stofzuiger weegt net 5,5 kilo, prima om op de trappen te zuigen.we kunnen nu vanuit in stopcontact het hele huis stofzuigen door de actieradius van 15 meter. De turbozuigmond is ideaal ivm het verwijderen van kattenharen van kleed en bank. De standaard zuigmond is de eerste die onder de bank door kan. De stofzuiger is aardig aan de prijs maar het geld meer dan waard.Kortom een fijne stofzuiger met goede hulpstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes 02-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Echt een topper als je huisdieren hebt. Eindelijk eentje die kattenbakkorrels op zuigt.
Het wisselen van de zuigmonden gaat wel lastig, maar mss de nieuwigheid.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

grizzly 20-01-2020

Sterke zuigkracht, lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Super krachtig stofzuiger met veel hulpmiddelen. Heel lang snoer zodat je overal kunt stofzuigen. Geluid heel laag. Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • lang snoer

Erik 17-01-2020

Bosch pro-animal, sterke krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Sterke krachtige stofzuiger, die raad weet met dierenharen. De stofzuiger heeft een grote stofzak, waar je lang meedoet en is niet te zwaar, dus ook handig voor de trap.

Pluspunten

• krachtige motor
  • niet te zwaar
  • lang snoer
  • veel borstels

Minpunten

• kleur, alleen rood
  • mocht iets kleiner van formaat

Mireille 17-01-2020

Zuigkracht en wendbaarheid top!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

De stofzuiger is makkelijk hanteerbaar en het snoer is zo lang dat ik er het hele huis mee door kan.
Jammer dat het met stofzak is, ik had deze liever zonder stofzak gehad.
Ook het verwisselen van de mondstukken gaat niet heel soepel.
Voor de rest een topstofzuiger!

Pluspunten

• wendbaar heid
  • zuigkracht

Minpunten

• verwisselen mondstukken
  • stofzak

Wilma77 21-12-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1 zilver

Deze stofzuiger heeft mij echt blij gemaakt, niet eerder heb ik zo'n goede stofzuiger gebruikt! Het is een krachtige stofzuiger met handige hulpstukken speciaal voor het verwijderen van dierenharen van vloeren, tapijt en meubels. En die zijn zeer effectief, stofzuigen gaat nu snel en makkelijk!
Verder heeft deze stofzuiger een lekker lang snoer en een handig handvat op de steel. Ook is het een heel wendbaar apparaat wat snel en prettig werkt. En niet het belangrijkste maar wel leuk: hij ziet er echt mooi uit, en is gemaakt van degelijke materialen. Ik ben overtuigd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]