Bosch BGB8PET1

stofzuiger
Type apparaat
slede-stofzuiger
Aantal wielen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8PET1 op Kieskeurig.be.

Erik 17-01-2020

Bosch pro-animal, sterke krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Sterke krachtige stofzuiger, die raad weet met dierenharen. De stofzuiger heeft een grote stofzak, waar je lang meedoet en is niet te zwaar, dus ook handig voor de trap.

Pluspunten

• krachtige motor
  • niet te zwaar
  • lang snoer
  • veel borstels

Minpunten

• kleur, alleen rood
  • mocht iets kleiner van formaat

Mireille 17-01-2020

Zuigkracht en wendbaarheid top!

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

De stofzuiger is makkelijk hanteerbaar en het snoer is zo lang dat ik er het hele huis mee door kan.
Jammer dat het met stofzak is, ik had deze liever zonder stofzak gehad.
Ook het verwisselen van de mondstukken gaat niet heel soepel.
Voor de rest een topstofzuiger!

Pluspunten

• wendbaar heid
  • zuigkracht

Minpunten

• verwisselen mondstukken
  • stofzak

Wilma77 21-12-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze stofzuiger heeft mij echt blij gemaakt, niet eerder heb ik zo'n goede stofzuiger gebruikt! Het is een krachtige stofzuiger met handige hulpstukken speciaal voor het verwijderen van dierenharen van vloeren, tapijt en meubels. En die zijn zeer effectief, stofzuigen gaat nu snel en makkelijk!
Verder heeft deze stofzuiger een lekker lang snoer en een handig handvat op de steel. Ook is het een heel wendbaar apparaat wat snel en prettig werkt. En niet het belangrijkste maar wel leuk: hij ziet er echt mooi uit, en is gemaakt van degelijke materialen. Ik ben overtuigd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

1956ada 21-12-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Het is een weliswaar zware stofzuiger, maar een echt 'zuigmonster'! De stofzuiger glijdt erg makkelijk achter je aan.
De turboborstel werkt geweldig. En de kleine turbo borstel voor de meubelen is ook fantastisch.
Ik ben blij met de 15 meter actieradius: gewoon het hele huis stofzuigen, zonder van stopcontact te hoeven wisselen.
De buis kan je heel makkelijk op je eigen hoogte aanpassen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Irene45 20-12-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze stofzuiger zuigt goed en heeft een fijn lang snoer zodat je niet steeds een ander stopcontact hoeft op te zoeken. Hij maakt wel veel herrie met name bij gebruik van de speciale pro animal borstels, deze vind ik geen meerwaarde hebben . Ook het handvat wat aan de stang zit had van mij niet gehoeven .

Wilma1977 17-12-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Deze stofzuiger heeft mij bijzonder aangenaam verrast! In de eerste plaats het design. Niet het allerbelangrijkste, maar het is wel leuk dat deze stofzuiger er echt mooi uitziet. Een felle kleur rood , met mooie glimmende details.
De stofzuiger wordt geleverd met diverse hulpstukken voor verschillende situaties. Vooral de onderdelen die speciaal voor haren zijn trekken mijn aandacht. Ik heb ze dan ook direct getest. En het werkt geweldig! Zonder moeite zuigt de stofzuiger al het haar weg. Verdere voordelen zijn het lange snoer, en het handvat op de stofzuigerslang. Beiden echt ideaal! De stofzuiger maakt niet bijzonder veel lawaai, en is makkelijk wendbaar. Hij rijdt soepel mee het hele huis door. Ik ben erg blij met mijn Bosch!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Wendbaar
  • Veel hulpstukken

Femail45 15-12-2019

Groot en veel accesoires

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Zuigt goed. Te veel accesoires. Onhandige vloerborstel, die erg hoog is en dus lukt het niet om onder de kast te zuigen. Na het bevestigen van het rode mondstuk voor de dierenharen ben ik aan de slag gegaan in huis. Wat mij opviel was dat het mondstuk een enorm herrie maakt op de harde vloer. Ik mis een opberg mogelijkheid in de stogzuiger zelf. Ook vind ik het handvat onhandig en erg groot door het extra stuk eraan. Ik ben niet tevreden en vind het te zwaar, te veel lawaai en te veel hulpstukken die je nergens kunt opbergen. De kleur en het lange snoer zijn pluspunten.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geluid
  • Hulpstukken

Wesselink 14-12-2019

Veel opzetborstels

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

De stofzuiger nu enkele weken in gebruik, was eVen wennnen mar inmiddels kan ik zeggen prima stofzuiger. Verwijderd moeiteloos de haren van de hond en de katten, wel maakt de speciale opzetborstel voor huisdierharen veel lawaai, waardoor ik liever een normale erop zet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jansentjes 14-12-2019

Nog niet overtuigd van de Pro Animal

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

In november de stofzuiger ontvangen, en klaar gemaakt voor gebruik! Er zitten heel veel accessoires bij. Wel moet ik zeggen dat de 2 speciale stukken, die voor de huisdieren, erg veel lawaai maken. Terwijl als je het normale zuigstuk erop zet dit veel minder is. Ik mis ook in de telescoop buizen het gedeelte om de luchtstroom te reguleren. De zuigkracht is enorm, dat wel! Maar als je deze niet kan doseren trekt hij zo mijn mat van zijn plek. Ik ben benieuwd naar de komende stofzuigbeurten. Ready to go!

Nu ruim 3 weken in gebruik;
Design: Rode stofzuiger is erg groot, niet makkelijk op te bergen.

Prestaties: De ProAnimal heeft wel een enorme zuigkracht, mis echter nog steeds het schuifje voor de zuigkracht te regelen aan de stofzuigerslang, nu moet ik steeds de knop op de stofzuiger terugdraaien en is niet handig.

Legen stofzuiger zak: Hij is nog niet vol, dus nog geen ervaring mee.

Geluid: De ProAnimal is niet geluidloos, voor al niet de opzetstukken speciaal voor de dieren haren. Ik moet zelfs de hond buiten zetten als ik ga stofzuigen daar hij de stofzuiger aanvalt. De stofzuiger heeft veel accessoires, die ik nog steeds niet allemaal heb getest/gebruikt. Voor nu zou ik hem nog niet aanbevelen.

Misschien nog een week testen dat ik een ander beeld krijg. Aanbeveling: Ik weet niet of ik deze ga houden na de proefperiode. Er zijn voor mij teveel nadelen dan voordelen op dit moment.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • lange snoer
  • veel accessoires

Minpunten

• veel geluid van de accessoires voor de dierenharen
  • grote stofzuiger
  • zuigkracht niet te regelen op de slang/buis

Amylee 13-12-2019

Is niet de stofzuiger voor mij

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

De stofzuiger heeft een mooi design. Hij doet zeker zijn werk wat betreft dierenharen, die verdwijnen netjes in de stofzuiger. Wat ik onhandig vind aan deze stofzuiger, dat je geen lucht kan zetten, als je een hondenkleedje wil stofzuigen, blijft ie hangen. Ook vind ik het grote rode vloermondstuk onhandig groot en hoog, ik kom niet onder meubelstukken, waar ik normaal wel onder kan stofzuigen. Het geluid van de mondstukken vind ik niet storend, het ronddraaien van de borstels maakt nu eenmaal extra geluid, maar het wordt goed schoon!

Pluspunten

• Verwijderen van haren

Minpunten

• Groot vloermondstuk

Ceeltje 13-12-2019

Fijne stofzuiger behalve het air turbo mondstuk.

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Net de pro animal uitgetest, het rode air turbo mondstuk is erg lomp en veel te groot om handig te zijn bovendien maakt hij ook erg veel herrie. Het standaard mondstuk werkt veel fijner en daarmee kun je ook goed onder bv een radiator zuigen. Er zit er een heel fijn lang snoer aan waardoor je het hele huis in 1x kunt stofzuigen zonder telkens de stekker te moeten verplaatsen. Stofzuiger is op zichzelf erg licht waardoor je hem makkelijk achter je aan trekt alleen de handgreep op de steel vind ikzelf onhandig omdat je zo niet makkelijk van hand kunt verwisselen of kunt verplaatsen tijdens het zuigen.

Het speciale mondstuk om haren van dieren te verwijderen van bv de bank werkt erg goed.

Pluspunten

• lang snoer
  • gewicht

Minpunten

• air turbo mondstuk
  • handgreep op de stang

Irene45 13-12-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Krachtige stofzuiger, met superfijn lang snoer. Kan hele huis door zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Er zitten veel opzetstukken bij, die ik niet allemaal gebruik. Mn de animalborstels maken enorm veel herrie en ik vind de gewone borstel net zo prima zuigen. Je moet dan wel de borstelkop steeds schoonmaken.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Zwaar
  • Veel geluid

Wesselink 10-12-2019

Bijzonder veel opzetborstels

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Ik heb deze stofzuiger nu 2 weken in huis. Het verwijderen van de haren van de hond en de kat gaat zoveel makkelijker dan met mijn vorige stofzuiger. met behulp van de speciale opzet borstel krijg ik zelfs mijn vloerkleed super schoon. De stofzuiger heeft een lang snoer wat erg prettig werk aangezien ik niet overal een stopcontact heb.

Pluspunten

• Lang snoer
  • veel opzet borstels
  • Rijd soepel over het laminaat

Minpunten

• Zwaar
  • lawaai bij animal borstel

JeKr 10-12-2019

Perfecte stofzuiger voor mensen met huisdieren

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

"Serie | 8 ProAnimal" is echt een perfecte stofzuiger voor mensen met huisdieren.
De opzetstukken werken goed en zuigen bv niet vast op de bank/stoel maar halen wel alle haren weg.

Wel maakt de grote opzetborstel veel geluid. Maar goed, resultaat mag er dan ook zijn! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jvheur 09-12-2019

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Stille krachtige stofuiger die soepel beweegt. Met een lange kabel, ideaal zo hoef je niet telkens te wisselen van stop contact. Met de speciale kop zuig je gemakkelijk de kleine haartjes van je huisdier op.

• Krachtig
  • Lange kabel

Jerry 09-12-2019

Prefecte stofzuiger voor mensen met huisdieren

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

"Serie | 8 ProAnimal" is echt een prefecte stofzuiger voor mensen met huisdieren.

Pluspunten

• Opzetborstels
  • Compleet
  • Schoon resultaat
  • Wieltjes die alle kanten op kunnen

Minpunten

• Geluid met de opzetborstel
  • Gewicht

Corina 06-12-2019

een super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8PET1

Ik heb al meerdere stofzuigers gehad , maar deze is tot op heden echt de beste. Een hele goede zuigkracht, zelfs op ons tapijt vliegen de haren eruit. we hebben een hond en een kat en de haren vind je echt overal. Het lange snoer is ook ideaal. Je hoeft nu niet steeds je stekker eruit te halen en in een ander stopcontact te doen. Verder ideaal dat er verschillende borstels bijzitten. dus te gebruiken op parket, plavuizen, vloerkleed en zelfs op de stoelen. ik zeg echt een aanrader !!!
ik mocht deze stofzuiger testen en houdt hem ook zeker !!!

Pluspunten

• zuigkracht
  • accessoires
  • lang snoer
  • wendbaar