De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 396 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS812KA2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Jojo 18-11-2021

Top steelstofzuiger! Prima zuigkracht, lange batterijduur.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

In één woord: top! Dit is de prijs-kwaliteit de beste steelstofzuiger die ik zelf al kocht. Allereerst en belangrijkst is de zuigkracht. Vrouw of man gelijk, een goede zuigkracht weten we allemaal te appreciëren, toch ;-)? En daar blinkt deze Bosch serie 8 wat mij betreft in uit. In de gewone stand doet hij het al goed, in turbostand presteert hij beter dan mijn gewone stofzuiger. En als je je zorgen maakt over het batterijgebruik dan zijn er de dubbele batterij en supercharger om die meteen weer aan de kant te schuiven. Je kan hiermee eindeloos blijven stofzuigen en werkelijk, ik vind het zo'n leuk ding dat ik dat nog bijna zou willen ook :'). Ook de mat in de living krijg ik er proper mee, de badmat wordt erin gezogen dus die doe je beter niet. Enige minpuntje zijn mijn lange haren die nogal stevig in de borstels kruipen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dubbele batterij
  • Makkelijk om de opzetstukken te wisselen
  • Makkelijk leeg te maken
  • Kan veel soorten oppervlakken aan

Minpunten

• Hele dunne matten (badmat) zuigt hij naar binnen
  • Lange haren uit borstels verwijderen moeilijker