Bosch BBS812AM wit

Type
steel-stofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS812AM wit op Kieskeurig.be.

HMBosma 06-12-2019

mooi om te zien, fijn om mee te werken

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Mooie steelstofzuiger om te zien maar ook zeer fijn om mee te zuigen. Als de accu leeg is kun je verder gaan met de 2e accu. Het bereik van 1 accu is al redelijk groot. Wat ik ook erg prettig vind is dat het geluidsniveau erg laag is vergeleken de ouderwetse stofzuigers. Stofcompartiment is gemakkelijk te legen; geen stofzak nodig! Het enige wat ik mis is een zak waarin ik alle assescoires kan bewaren.

Pluspunten

• groot bereik
  • 2e accu
  • schoon resultaat

Minpunten

• ik mis een tas voor de assecoires

Erwin 29-07-2020

Goede zuigkracht, lekker compact

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Fijne stofzuiger, zuigt verbazingwekkend goed. Kan m makkelijk ophangen terwijl oplaadt en neemt daardoor vrijwel geen ruimte in. Erg handig dat je mobiel bent en oa makkelijk de auto kan zuigen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • compact
  • mobiel

Melissa 29-07-2020

Goede accuduur, krachtig en stil voor zijn soort!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Een fijne stofzuiger met veel mogelijkheden. Ligt wel wat zwaar in de hand. (maar alsnog lichter in gewicht in de hand dan andere snoerloze stofzuigers). Dat is dus wel even wennen.
Zuigkracht op de normale stand is al top! Je hebt er zelfs nog een turbo stand op zitten. Op deze manier pak je heel makkelijk even snel de stofzuiger erbij. Qua geluid is hij voor een snoerloze stofzuiger vrij stil!

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht
  • Opties/accesoires

Minpunten

• Ligt zwaar in de hand

Prima stofzuiger 28-07-2020

Fijne snoerloze stofzuiger met twee accu's

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

De stofzuiger is handig in gebruik, doet wat hij moet doen en vanwege de twee accu's die meegeleverd worden heb je voldoende capaciteit om je huis grondig te stofzuigen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cor 27-07-2020

Heerlijke stofzuiger!!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Na lang nadenken, vergelijken en reviews lezen uiteindelijk gekozen voor deze Bosch steelstofzuiger. Wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding kan ik nog moeilijk oordelen, we hebben de stofzuiger pas één dag in huis... Maar het voelt aan als een degelijk apparaat, is niet zwaar, maakt minder geluid als onze "normale" stofzuiger en heeft een prima zuigkracht op de gewone stand. Een voordeel is de twee accu's en de snellader. En het grootste voordeel voor mij is géén snoer en géén slang, waar ik altijd ruzie mee had...hahaha. Ik ben tervreden!!

Pluspunten

• Geen snoer en slang
  • Prima zuigkracht
  • Niet zwaar
  • 2 accu's + snellader
  • Voldoende accecoires

Ronald 27-07-2020

Fijne stofzuiger. minder lawaai dan een gewone

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Fijne stille stofzuiger met voldoende accessoires. In ons geval zie ik dat de kinderen de stopfzuiger wat vaker ter hand nemen.
Waarschijnlijk omdat het iets handzamer is dan een conventionele stofzuiger met een snoer en slang die altijd de verkeerde kant op gaat of in de weg staat en op zijn kop eindigt. Zuigresultaat is denk ik wel minder dan een conventionele stofzuiger maar valt zeker niet tegen. de draaiende borstel in de zuigmond is makkelijk te verwijderen om hem schoon te maken. bij ons zijn er drie met lange haren dus die moet regelmatig schoongemaakt worden.
Het reservoir is redelijk snel vol, wat begrijpelijk is omdat het anders een lomp ding zou worden.
Made in China wat prima is maar had graag made in Germany / Europe gezien

18v accu van blauw (pro) bosch gereedschap is niet compatibel!

Pluspunten

• redelijk stil
  • handzaam
  • batterijduur is ruim voldoende

Minpunten

• Accu past niet op blauw 18v gereedschap

Willem 26-07-2020

Handzame stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Bijzonder handzaam omdat er geen snoer aan zit. Handig is ook dat alle hulpstukken op de muurbevestiging vastgezet kunnen worden. Bovendien is de motor, ten opzicht van een conventionele stofzuiger, heel erg stil. Prima apparaat!!

Pluspunten

• Stillke motor
  • Hulpstukken op muurbevestiging
  • Handzaam zonder snoer
  • 2e accu met aparte oplader

Aimar 26-07-2020

Krachtig & handig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Presteert boven verwachting, heeft een fijne besturing een makkelijk leeg te maken. De dubbele accu zorgt ervoor dat je kunt blijven continueren.

Pluspunten

• Besturing
  • Krachtig

Minpunten

• Na ieder gebruik legen en schoonmaken.

Antoi 25-07-2020

likt goed te werken

lijkt goed te werken
Heb reeds 4 verschillende stofzuigers op accu gekocht en deze gekochr omdat de batterij te verwisselen is
de eerdere werkten goed totdat de batterij op was

Pluspunten

• snellader met extra batterij
  • ondanks andere berichten toch relatief stil

Minpunten

• prijs

Flexibel en snel 23-07-2020

Flexibel, snel en handig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Deze machine is licht snel en handig. De zuigkracht valt me 100 procent mee! En twee accu's heb ik wel eens nodig. De snellader biedt ook een oplossing wanneer je daarna weer snel verder moet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rachel 21-07-2020

Had eerst een dyson, deze is echt fijner

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Een super stofzuiger. Had eerst een dyson. Deze maakt een minder hard geluid. En met 2 accu’s is hij echt perfect.
Goede opzet stukken. Ik ben echt helemaal blij. :)

Pluspunten

• 2 accu’s
  • Mooi
  • Flexibel

xafax1975 16-07-2020

Handig, snel en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Lang getwijfeld omdat er her en der wordt gezegd dat de zuigkracht tegenvalt, toch gekocht. Dat hadden we veel eerder moeten doen. Geen gedoe meer met stekkers, snoeren en stofzuigerzakken, lekker flexibel en snel stofzuigen. De bosch is licht, handig en wendbaar. Maar bovenal valt de zuigkracht niet alleen mee, maar hij is gewoon zeer goed te noemen.
Ik kan deze machine bij iedereen van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Felxibiliteit
  • Gewicht
  • zuigkracht
  • hulpstukken
  • universele bosch accu's

Minpunten

• 1 acuu op volle zuigkracht is na 7 minuten leeg.

valentijn 14-07-2020

goede steel zuiger

goede prijs kwaliteit verhouden
fijn tot je de accu kan omwisselen naar andere apparaten van bosch
komt goed uit

Chantal 11-07-2020

Een echt aanrader voor iedereen

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Ik had dit veel eerder moeten doen. Na veel research uiteindelijk toch voor een dure luxe variant gekozen en geen moment spijt van gehad. 1 accu is voldoende voor het hele huis (en trap met vloerbedekking) en er zit zelfs nog een 2e accu bij. Ik pak nu veel vaker de stofzuiger, m'n huis is nog nooit zo schoon geweest

Pluspunten

• Snelle acculader
  • Meerdere accu's
  • Krachtig
  • Behendig

Minpunten

• Handvat is zwaar goed opletten dat hij niet omvalt

Sjanie van Eijk 07-07-2020

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Na lang wikken en wegen hebben we een steelstofzuiger gekocht. Onze oude stofzuiger deed het nog prima, maar we zijn blij dat we de knoop hebben doorgehakt. Het stofzuigen gaat ons veel makkelijker af! Geen gehannes meer met het snoer, het apparaat is veel lichter en maakt aanmerkelijk minder lawaai. Doordat de stofzuiger ook als kruimeldief gebruikt kan worden, pakken we hem nog sneller.
Naast de stofzuiger kregen we de nodige hulpstukken en een oplader met 2 accu´s meegeleverd, In verhouding viel de prijs erg mee. Een meevaller was de actie: na 3 dagen kregen we 70 Euro teruggestort op onze rekening!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • licht
  • minder lawaai
  • geen snoer
  • prima prijs - kwaliteit verhouding

Minpunten

• schoonmaken filter moet je even leren

chris 06-07-2020

mooi handzaam apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Handig apparaat die mooi in een hoekje weggestopt kan worden, met goede zuigkracht. erg handig dat er standaard twee accu's bij geleverd worden. Bijgeleverde borstel is iets te log, waardoor je niet goed bij de kleine hoekjes komt.

Pluspunten

• compact
  • stil

Minpunten

• borstel is iets te log

Kuypertje 02-07-2020

Mooi en handig design

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Super handige stofzuiger zonder snoer en zak. Mooi design en handig in gebruik. Compleet set gekocht met 2 accu's, standaard met lader, losse snel lader en borstel / mondstuk accessoires.

• Handig design
  • Handige mondstukken voor bijvoorbeeld auto
  • Hoge zuigkracht

Minpunten

• iets aan de zware kant

Erica 02-07-2020

praktisch en veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Deze Bosch steelstofzuiger aangeschaft na maanden twijfelen. Zou deze net zo krachtig zijn als mijn 'normale' stofzuiger? Ja zeker wel!! Ik ben aangenaam verrast over de zuigkracht van dit model. Daarbij is het apparaat ook nog eens zeer veelzijdig door de meegeleverde accessoires. Deze zijn praktisch en kwalitatief zeer goed. De aanwezigheid van een tweede accu zorgt ervoor dat ik het huis volledig kan stofzuigen en tussendoor eenvoudig de 'kruimeldief' pak voor het kleine schoonmaakwerk.

Pluspunten

• krachtig
  • aanwezigheid tweede accu
  • meegeleverde accessoires

Minpunten

• iets aan de zware kant

lazuri 02-07-2020

super degelijk stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

Eerst natuurlijk in de winkel met vergelijkbare artikelen vergeleken. De Bosch steelstofzuiger is in mijn ogen zeker de beste in zijn soort. Je voelt direct dat je een degelijk apparaat in handen hebt. stevig, mooie uitstraling en zeker qua prestatie een top product.

Errol 02-07-2020

Beste Stofzuiger ooit!

Geschreven voor: Bosch BBS812AM wit

We zijn zeer tevreden over de stofzuiger. Zuigt goed op alle oppervlakken. Je kunt hem ook makkelijk gebruiken tot kruimeldief wanneer je de steel eraf klikt. Als je hem ophangt dan wordt de stofzuiger direct opgeladen. neemt weinig ruimte in beslag. En er is geen snoer meer waarmee je rekening moet houden. Nooit meer terug naar een snoerstofzuiger! En je krijgt er een extra batterij bij die je ook voor andere Bosch apparaten kunt gebruiken! Echt handig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]