Black & Decker BHFEV182CP paars

Type/soort
handstofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker BHFEV182CP paars op Kieskeurig.be.

steven jans 13-11-2019

mooi design. vlotte bediening

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

om te beginnen vindt ik het een mooi toestel, mooie kleuren en keurig afgewerkt. de lamp onderaan schijnt ook zeer goed, je kan gewoon in het donker stofzuigen. het reservoir is ook eenvoudig leeg te maken. Is heel handig als de kinderen iets vuil gemaakt hebben, of onder tafel. De kinderen gebruiken hem ook heel graag, en is ook fijn om de haren van de hond en de katten op te stofzuigen. de batterij gaat een uur mee, maar je hebt 3 standen en op de hoogste stand gaat hij maar een half uur, maar dan zuigt hij ook krachtiger. Pas wel op met je vingers onderaan , want daar zit een borstel in die ronddraait om de haren beter te verwijderen, waar mijn vrouw eens aan wou voelen en dat heeft ze geweten. Maar je kan die borstel met een knop ook niet laten draaien. al bij al zeer tevreden van dit toestel.

Pluspunten

• mooi design
  • felle lamp
  • handig leegmaken
  • wendbaar

Astrid 09-11-2019

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

De stofzuiger is eigenlijk meer dan ik er van verwacht had. Ik vind het handig in gebruik. Mede dankzij de verlichting, wat erg handig is op deze donkere dagen. Dan kan je goed zien wat je aan het doen bent. Het is in vergelijking tot een ouderwetse stofzuiger een hele verademing. Geen onhandige draden meer en het gesleep met de stofzuiger. Het maakt de vloer makkelijk en snel schoon op de laagste stand. Dit werkt prima bij mijn laminaat vloer. Ik dacht van te voren dat het wat lastig zou zijn om ergens onder te stofzuigen, maar dit gaat eigenlijk heel gemakkelijk. De stofzuiger is heel wendbaar. Hierdoor gaat de accu ook wat langer mee. Aangezien ik in een klein huis woon, is de accuduur voldoende. Deze is max. 55 minuten. De laadtijd is nogal lang. Dit is een nadeel. Een ander nadeel is dat het stofreservoir er snel vanaf stoot. Echter is deze wel makkelijk te legen. Je kunt de stofzuiger niet tegen de muur aanzetten.

Ik zou deze stofzuiger zeker aanraden als je wat meer kracht hebt. De stofzuiger is wel wat zwaarder dan een normale stofzuiger. Ook zou ik de stofzuiger aanraden bij een kleine woning en als je wat vaker haast hebt in het leven. Dan biedt deze stofzuiger een uitkomst.

Pluspunten

• verlichting
  • wendbaar
  • stofreservoir legen

Minpunten

• stofreservoir stoot er snel af
  • lange oplaadtijd
  • niet tegen de muur aanzetten

Akke85 07-11-2019

Voldoet niet helemaal aan de verwachtingen

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

Ik heb de kans gekregen om deze steelstofzuiger langdurig te testen. We hebben 2 kinderen in huis en een hond die veel haren verliest. Op de benedenverdieping hebben we laminaat, pvcvloer en nog 2 soorten tegelvloer. Op de bovenverdieping hebben we laminaat. De steelstofzuiger is erg makkelijk voor laminaatvloer en de pvc vloer. Er zit ook een lampje op en hierdoor kan je heel makkelijk zien of de stofzuiger alles heeft opgezogen. Dit is vooral handig gebleken onder het bed. De steelstofzuiger gaat makkelijk over tapijten, zonder dat je zoals bij een gewone stofzuiger van stand moet veranderen. Bij de tegelvloeren heeft de steelstofzuiger niet altijd genoeg zuigkracht om alles ineens op te zuigen.
Een groot minpunt aan deze stofzuiger is dat hij wel erg zwaar in de hand ligt. Als de batterij opgeladen is, kan je wel lang stofzuigen, maar het wordt dan wel erg zwaar om te hanteren. Ook drempeltjes tussen verschillende ruimtes is moeilijk voor deze stofzuiger. Dan heb ik het niet enkel over dat je de stofzuiger echt moet optillen om over dat drempeltje heen te gaan, maar ook in de voeg voor het drempeltje, krijgt de stofzuiger het vuil niet goed weg.
Het opvangbakje is redelijk klein en laat makkelijk los. Dit is zowel een plus als een minpunt. Het is dus heel makkelijk om het bakje te legen, maar tijdens het stofzuigen, moet je opletten dat je niet per ongeluk het bakje aanraakt, want dan komt ie ook gelijk los.
Als we heel eerlijk zijn, voelt deze stofzuiger voor ons meer als een luxe kruimeldief dan een echte stofzuiger. We hadden net iets meer verwacht hiervan.

Pluspunten

• verlichting
  • draadloos
  • gaat makkelijk over tapijt
  • goed voor lamnaat en pvcvloer
  • goede accesoires

Minpunten

• batterij laadt erg traag op
  • redelijk zwaar
  • opvangbakje laat snel los

Janwar 01-11-2019

Super handig

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

Deze stofzuiger is voor mij superhandig en makkelijk in gebruik, ik heb veel last van rugpijn en met deze stofzuiger is het geen zware klus meer. De batterij is uitwisselbaar wat leuk is als je nog black and decker producten hebt. De hulpstukken zijn handig, makkelijk te gebruiken en zitten netjes opgeruimd op de steel. De stofzuiger beschikt ook over een krachtige led waardoor je echt het laatste beetje vuil goed mee ziet liggen. De stofzuiger is ook makkelijk als handstofzuiger te gebruiken, als kan makkelijk om gestoken worden, zeer handig om de auto te stofzuigen. De lader is makkelijk aan de muur te bevestigen waardoor de stofzuiger tijdens het laden netjes opgeruimd is. De accu gaat lang genoeg mee, de opvangbak is zeer makkelijk verwijderbaar en kan uitmekaar om te kunnen schoonmaken. De ronddraaiende borstels in de voet zijn makkelijk aan en uit te schakelen met een druk knop boven op het toestel, super handig dus. Na deze stofzuiger in gebruik te hebben zal ik nooit nog eentje met een snoer gaan gebruiken, daar ben ik wel zeker van. Samengevat: ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Draadloos
  • Accu is uitwisselbaar
  • Kan aan de muur bevestigd
  • om te bouwen naar hand stofzuiger

Minpunten

• Opvangbak mocht iets groter
  • Duurd wel even voor hij volledig op geladen is
  • Hij maakt ook wel wat veel lawaai

Amsterdammertje81 27-10-2019

Black+Decker Steelstofzuiger

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

De Black+Decker steelstofzuiger is echt een waanzinnig apparaat wat er ten eerste heel stijlvol uitziet en daarnaast ook nog eens super praktisch is in gebruik. Met alle bijgeleverde extra’s zoals de speciale borstel om hondenharen te verwijderen en een opzetstuk waarmee je makkelijk boven je macht de stofzuiger kunt gebruiken. Omdat hij zo licht is en weinig ruimte inneemt is het een ideaal apparaat wat je snel even pakt om de kruimels op te zuigen. Met zijn drie standen is hij als het even moet mega krachtig maar op standje 1 of 2 kom ik al een heel eind. Alles is binnen een mum van tijd weer stofvrij en zowel op de houten vloeren als het tapijt doet deze steelstofzuiger van Black+Decker wat hij belooft! Wat ik persoonlijk een leuk extraatje vind is het lichtje in de mond van de stofzuiger. S avonds een glas laten vallen in duizend stukjes? Met dit licht vergeet je geen scherfje en ook onder de banken of het bed is het lichtje een absolute pre! Het filter is makkelijk te legen en schoon te maken. De batterij gaat lang genoeg mee om ons hele huis te zuigen en het gemeenschappelijke trappenhuis is met deze snoerloze vriend ook binnen no time weer helemaal schoon. Ik zou deze stofzuiger aan iedereen aanraden!

De Jong 26-10-2019

Black+decker steelstofzuiger

Geschreven voor: Black & Decker BHFEV182CP paars

Toen wij nog in een appartement woonden hebben wij een gewone traditionele stofzuiger gekocht. Ondertussen verhuist naar een huis met twee verdiepingen, een poes en een kind rijker gingen we ons soms toch wel ergeren aan onze stofzuiger. Toen kwam de Black+Decker powerseries steelstofzuiger op ons pad en deze gebruiken wij nu een tijdje. De traditionele stofzuiger slijt zijn dagen tegenwoordig in de trapkast. Het is super fijn om het hele huis inclusief trappen te kunnen stofzuigen zonder geklooi met een snoer en stopcontacten. Het enige onhandige is dat wij geen stopcontact hebben in de gangkast en wij er dus op tijd aan moeten denk om de steelstofzuiger op te laden. De voet heeft een lampje dus dan kan je extra goed zien waar de stof ligt op de vloer. Op de steel kan je de twee bijgeleverde hulpstukken bevestigen zodat je die altijd bij de hand hebt. Onze fluwelen bank wordt goed haarvrij bij het gebruik van de dierenharenborstel. Er wordt nog wel eens geknoeid met eten door onze dochter en dan kan je de stofzuiger heel makkelijk ombouwen tot kruimeldief. Dus het is snel weer netjes rond de kinderstoel na de maaltijd.

Pluspunten

• Behendig
  • Dierenharenborstel
  • Twee keuzes in zuigkracht
  • Accuduur

Minpunten

• In turbostand maakt hij veel lawaai
  • Vrij zwaar in gewicht