Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

steel-stofzuiger
Inclusief kruimelzuiger
Fabrikant kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger op Kieskeurig.be.

Review85 11-12-2019

Wendbare steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Met de Samsung powerstick jet haal je een stevige en wendbare stofzuiger in huis. De stofzuiger heeft een mooi design en neemt weinig plek in beslag als hij op de bijgeleverde standaard staat. Op deze standaard kun je een aantal van de bijgeleverde mondstukken plaatsen, zodat je deze gemakkelijk op kunt bergen en gemakkelijk kunt pakken als je ze nodig hebt voor gebruik.

Je plaatst de stofzuiger met de accu op de standaard. De stofzuiger is hierdoor direct klaar voor gebruik.
Onder op de standaard is er plek voor het opladen van een tweede accu.

Doordat de accu aan het handvat bevestigt is ligt hij wat zwaarder in de hand. Vooral bij de eerste keer dat ik de stofzuiger gebruikte moest ik hieraan wennen. Bij frequenter gebruik voelt het normaal en nier meer als belemmering.

De stofzuiger beschikt over drie verschillende standen. Zacht, medium, hard. Je kunt dit gemakkelijk instellen tijdens het gebruik door op de – of + te drukken bij het handvat. Voor normaal gebruik volstaat de medium stand. Hiermee kan ik +/- 50 minuten stofzuigen op één accu.

Ik vind de stofzuiger makkelijk in gebruik qua wendbaarheid maar voor mij persoonlijk is deze stofzuiger geen volwaardige vervanger van mijn vorige stofzuiger. Voor een volledige schoonmaak schiet de powerstick jet voor mij tekort in prestatie.

De stofzuiger mond (voor laminaat) is voorzien van zachte haartjes zodat hij zacht over de vloer zou moeten glijden. Ik vind echter dat hij nog vrij hard over de grond beweegt. Ook merk ik dat ik soms iets opzuig bijv. een stukje brood en dat ik ditzelfde stukje broodje een meter verderop weer op de grond zie liggen. Hij zuigt het vuil dus niet volledig op.

Ik gebruik de stofzuiger vooral om na het eten de kruimels onder de tafel op te zuigen, mijn trap schoon te maken (met de korte stok zodat hij het formaat van een kruimeldief heeft) of om spinnenwebben aan het plafond op te zuiger. Maar helaas voor mij dus toch nog een extra stofzuiger in huis die voor mij volwaardiger schoonmaakt dan de Samsung powerstick jet.

• Wendbaar
  • Geen gedoe met snoer die in de weg zit

Minpunten

• Zuigprestatie kan beter
  • Afwerking voor bescherming vloer

Tim 28-11-2020

Zeer prettig

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Zeer prettig en flexibele stofzuiger. Doet wat het moet doen en heeft zeer goede kracht en produceert weinig geluid. Ideaal met een extra accu die we van Samsung erbij kregen na registratie

Gita 28-11-2020

Topkeuze

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

We hebben ons lang georiënteerd op een 'snoerloze' stofzuiger. Uiteindelijk vandaag de proef op de som genomen en winkel EP-Tummers binnen gestapt voor een praktijkproef. Vergeleken met het andere 'bekende merk' kwamen we snel tot de conclusie dat de Samsung Powerstick Jet zowel qua prijs als qua prestaties beter uit de bus kwam. Vrienden van ons hebben de 'Dyson' en deze hebben we een keer mogen lenen maar na onze vegelijkende test van vandaag gaat onze voorkeur duidelijk uit naar de Samsung Powerstick Jet. Feit dat er een promotie aan gekoppeld is voor een extra batterij maakt de aankoop nog interessanter. Ivm de Dyson vinden wij de Samsung handzamer in het gebruik, dit mede dankzij het fijne opbergsysteem.

Gupje 28-11-2020

Maakt stofzuigen een plezier

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Iedere dag een stukje. Heerlijk als je niet alles in een keer kan doen en af en toe een stukje nogmaals als er iemand kruimeld.

Gert 26-11-2020

Stofzuiger met uitstraling

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Fijne stofzuiger met een goede zuigkracht, erg handig met alle hulpstukken. op onze gladde vloeren is de laagste stand al voldoende en een kleed is geen probleem. het gaat in één moeite door, gewoon de zuigkracht op de medium stand met één duimdruk! Het ziet er nog mooi uit ook.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig manoeuvreren

V tuyl 24-11-2020

Goede aankoop!!!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

We hebben de stofzuiger aangeschaft omdat we er veel goede dingen over hadden gehoord goede zuigkracht makkelijk in gebruik geen snoer lange batterij duur van een uur met extra batterij erbij we zijn er echt heel tevreden over en blij mee

ZED 1976 21-11-2020

Super zuigkracht en mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Het is een mooie , handige stofzuiger met verschillen de handige opzet stukken. Ook de zuigkracht op de "gewone" stand is meer dan voldoende.
Je zet m ook makkelijk weg in een hoekje in huis

M Pronk 21-11-2020

Fantastische producten van Samsung!!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Ik heb inmiddels de Samsung jet 90 stofzuiger in mijn bezit en ben er heel erg blij mee! Ook heb ik vandaag de Samsung q90t televisie gekocht, de 75 inch. Wat een top televisie is dit!

Anoniem 14-11-2020

Compact, wendbaar en hoge zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Wat een fantastische stofzuiger. Voelt degelijk aan, veel accessoires en heeft een uitstekende zuigkracht. Compact en erg wendbaar.

Julianne 01-11-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Hele fijne en draadloze stofzuiger. Accu gaat lang genoeg mee, zodat je volledig je huis kunt stofzuigen.

Anoniem 29-10-2020

Bijzonder krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Gisteren nog met de oude stofzuiger rond gegaan en vandaag met de nieuwe Samsung het zelfde stuk gezogen met dit als resultaat zie de foto.Onder de indruk van deze krachtige machine.

Lars 28-10-2020

Ideaal ontwerp

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Topproduct, is niet zwaar, genoeg power en lange levensduur op maximaal.
Prijs is echter wel erg hoog..

Ilona1960 28-10-2020

Echt een wereldstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Het is nu een lust om te stofzuigen. Altijd ruzie met het snoer heeft me zelfs als een keer 2 gebroken handen/polsen opgeleverd. Kan nu echt niet meer gebeuren. Super super blij mee.

Anoniem 28-10-2020

Praktisch en compact

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Super fijne stofzuiger! Doet wat hij moet doen. Makkelijk op te bergen door de standaard waar je hem op kan plaatsen. Je hebt niet meer zo'n grote stofzuiger ergens in de weg staan. Zuigkracht is super goed. Fijne accessoires zijn erbij geleverd waarmee je alle vuil kan weg zuigen. Kortom een echte aanrader!!

Anoniem 28-10-2020

Top (steel)stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Wat een super stofzuiger ! Geen snoeren meer, snel te pakken en zuigt top !
Licht apparaat waar je makkelijk je hele huis mee stofzuigt.
Wij zijn zeer tevreden !

JT 26-10-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Omdat we een huis hebben met 5 verdiepingen zijn we overgegaan tot de aanschaf van deze steelstofzuiger. 1 van de voordelen is de verschuifbare steel.

De vele accessoires bij de Jet 90 maken het stofzuigen tot een feest. Het is niet bevatten hoeveel stof er opgetuigd werd nadat we nog met onze oude stofzuiger over het tapijt waren gegaan!

De grip en de handling zijn prima. Je kunt losjes zuigen en om de hoeken gaan.

Door de verstelbare steel is het ook makkelijk om onder kasten of bedden te komen.

Vermoedelijk de beste aankoop van het jaar!

Pluspunten

• Verstelbare steel
  • Veel accessoires

Lies Smit 11-10-2020

Heel erg blij mee

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Doet precies wat het beloofd. Onder de indruk van wat hij allemaal opzuigt. Heb het gevoel dat er veel meer stof wordt opgezogen wordt dan een “gewone” stofzuiger.

Brwpino 31-05-2020

Misschien wel dan zijn Engelse concurrent

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

De Samsung Powerstick met zijn 2 accu's heeft de gewone stofzuiger verdrongen hier in huis. Hij word intensief gebruikt omdat we een hond hebben die aardig verhaart. Ook voor lange mensen is de Powerstick een fijne machine door zijn ergonomische vormgeving en hij is makkelijk in gebruik. Top machine ... misschien wel beter dan een Dyson.

Mama van twee 24-05-2020

5 sterren voor deze powerjet!

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Deze stofzuiger is werkelijk fantastisch! Ben heel blij verrast hoe krachtig hij zuigt. Zelfs in de laagste stand zuigt hij heel goed. Het tweede grootste pluspunt (buiten het feit dat hij draadloos is uiteraard) is hoe stil hij is en hoe aangenaam het geluid is.
Het gewicht valt me ook heel erg mee, daar ben ik snel aan gewend, en weegt niet op tegen alle pluspunten!!
Het enige minpuntje wat ik tot nu toe zie is dat de opvangbak een beetje fragiel lijkt. Daar zou ik voorzichtig mee omgaan.
Al met al echt een topper!!!

kivalo 30-04-2020

Mooi strak design, werkt prima.

Geschreven voor: Samsung VS20R9046S3 POWERstick Jet VS9000 steelstofzuiger

Had eerst een Samsung VS8000. Dat was een grote teleurstelling. Mooi design, stevige onderdelen, etc. maar door constructiefout raakte hij heel snel verstopt en sloeg hij voortdurend af. Onhandig schoonmaken. Miskoop. Na fotoreportage over geconstateerde mankementen de VS8000 kunnen omruilen tegen een VS9000. Wat een verschil! Zuigt beter, accu gaat veel langer mee, verstopt niet, is veel gemakkelijker te legen, doet wat hij moet doen. Tapijt eerst gezogen met mijn 2000 Watt Miele stofzuiger op turbostand. Meteen daarna met de Samsung. Toen toch nog extra stof etc. opgezogen. Merkbaar schoner. Blij verrast. De powerstick is iets minder veelzijdig dan een gewone stofzuiger (geen glas en scherpe voorwerpen opzuigen is het advies) maar je pakt hem sneller, geen gedoe met snoeren, en het voelt echt schoner daarna.

Pluspunten

• mooi design, prima zuigkracht
  • accuduur ruim voldoende voor normale klussen
  • makkelijk schoon te maken
  • stil in vergelijking met Dyson

Minpunten

• verflaag op kunstof-steel beschadigt snel
  • verstelbare hoogte steel van laadstation gewenst
  • Duur, dus letten op aanbiedingen