SIL Products 2-voudige stekkerdoos met 2 USB poorten (1,5 meter)

Best Reviewed dec 2018 SIL Products 2-voudige stekkerdoos met 2 USB poorten (1,5 meter)
Best Reviewed - december 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de SIL Products 2-voudige stekkerdoos met 2 USB poorten (1,5 meter) op Kieskeurig.be.

Marjanbraams 24-12-2018
  • Product gekregen

Mooi, functioneel en handig

Geschreven voor: SIL Products 2-voudige stekkerdoos met 2 USB poorten (1,5 meter)

Product zat netjes in de verpakking en was gemakkelijk te monteren met de meegeleverde beugel. De contacdoos is netjes afgewerkt door middel van een rubbere look. Via de usb poorten kan ik gemakkelijk mijn tablet en telefoon opladen!

• Usb poorten
  • Montage
  • Rubbere afwerking

Minpunten

Thea-Bosch 15-12-2018

Mooi afgewerkt en makkelijk te monteren.

Product ontvangen in kerstpakket van mijn baas! Is gemakkelijk te plaatsen overal in huis. Ook fijn dat er twee usb aansluiten op zitten. Met alle telefoons en tablets van mijn kinderen.

Pluspunten

• Usb laders
  • Afwerking

Mark van Gennep 12-12-2018

Functioneel en leuk design

Product gekocht om op mijn werkplek thuis te plaatsen. Vroeger lag er een oude stekkerdoos, met deze stekkerdoos ziet het bureau er altijd netjes uit!

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Opgeruimd bureau