Braun MQ 5177 BK - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Claire 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische hulpkracht

Na veelvuldig onderzoeken welke staafmixer ik nou wilde hebben, of foodprocessor, kwam ik bij Braun uit. Uiteindelijk voor een staafmixer/foodprocessor combi gekozen, omdat als er een element stuk gaat dit makkelijker te vervangen is dan gelijk de hele foodprocessor. Ik kook graag, en wil dan ook dat mijn apparatuur goed is. Ik was bang dat de 705 watt motor de zwaardere/hardere voedselsoorten niet aan kon gaan. Dat is niet het geval. Noten gaan goed.
Ik vind de 21 snelheden prettig, en ook de pulse optie. Maakt niet veel lawaai.Ik moest even wennen aan het klipje op de deksel van de foodprocessor, dit is een veiligheidsklepje. Moet je even handigheid in krijgen.
Wat goed is om te weten is dat niet alle onderdelen in de vaatwasmachine kunnen, maar de meeste wel.
Ligt fijn in de hand. Krachtig genoeg om harde voedselsoorten te hakken.

Pluspunten

• Messen zijn zeer scherp
  • Foodprocessor heeft vele functies

Minpunten

• deeg kneder kan max 250 gram bloem aan
  • purreestamper alleen zachte groentes/fruit
  • neemt veel ruimte in de kast

Willyanne 18-05-2017 Product paar dagen in bezit

MQ5177 BK Buffet Staafmixer

Zeer fijn om mee te werken,gemakkelijk in onderhoud en je kun er echt alles mee doen.Ben er zeer tevreden over.Accessoires zeer gemakkelijk te verwisselen.Mooi compact en zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Kwalitijd
  • Degelijkheid

Susan 10-09-2016 Product paar dagen in bezit

Erg tevreden

De keukenmachine is makkelijk in gebruik. Er zijn vele mogelijkheden waardoor je meerdere handelingen kunt uitvoeren met 1 machine ipv verschillende machines te moeten aanschaffen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik