Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

Materiaal voet
kunststof
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 85 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Manon 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super

Werkt super. Mooie kwaliteit .. handige grote stevige potjes er bij.. en makkelijk schoon te maken...

anneke123 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt fijn in de hand. Optie voor snelheidsstand. Goed formaat, bakje en fijn dat je verschillende opzet stukjes kan gebruiken. Daarnaast goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de cashback actie.

Ladydi 14-06-2017

snel stuk

Prima apparaat als je het maar een jaar ofzo hoeft te gebruiken. Mijn grote kom is al meer als een half jaar stuk en nu sinds een week de kleine ook. Garantie is uiteraard net verlopen september 2016. Klacht komt zo te lezen veel voor! MAg toch eigenlijk niet voor zo'n best duur product.
Philips wat gaan jullie hieraan doen????

Azgin 29-05-2017

Beide kommen doen het na een tijdje niet meer.

Het product is wel goed maar de geleverde accessoires doen het niet super. Weet iemand waar ik aan nieuw kan komen.

Jasper 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk!

Staafmixer voelt erg degelijk aan. Traploze snelheidsregeling ideaal en comfortabele grip.
Handige accessoires meegeleverd.
I.c.m. cash back gekocht. Zodoende nog interessanter!

Pluspunten

• Traploze snelheidsregeling
  • Degelijk
  • Comfortabel

heijnen11 16-12-2016

slechte kwaliteit

NA 2jaar 1 maand product helemaal kapot.

De motor deed vanaf begin al niet super, als je knop vol induwt dan verliest die vermogen. Makkelijk work around knop hiet helemaal induwen. Vond niet de moeite waard om terug te brengen en dan weken de mixer te moeten missen.

Nu na 2 jaar zijn beide kommen die bij mixer kwamen ook niet meer goed. Ze slippen door en zodra de messen bijvoorbeeld een ui tegenkomen draait, snijdt deze niet meer.

Was eerst alleen bij de kleine kom en zijn toen de grote meer gaan gebruiken en die hield er ook mee op.

Helaas toen pas contact opgenomen met helpdesk bleek garantie net verlopen. Zucht 1 maand te laat..

Kreeg nog wel kortingsbon van 20%, maar had eigenlijk gehoopt op een goed product.

Collega had dezelfde mixer en vertoonde dezelfde euvels...

E. Deen 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige staafmixer

Krachtige staafmixer, pureert snel; ligt goed in de hand. Stevige grip. Hakmolens hakken snel en gemakkelijk noten, kaas en kruiden.

Veen 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Staafmixer

Veelzijdig, geluidsarm en functioneel en leuk design. Diverse accessories geven veel waar vor je geld.

Pluspunten

• Veel accessories
  • Geluidsarm

Jur 22-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi

Het product is van goede kwaliteit, mooi design, niet te zwaar en werkt prima! ik vind het zelf iets te prijzig (met cashback actie nog wel te doen)

Minpunten

• iets te prijzig

Jaap Timmer 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn vrouw is lyrisch!

Supermachine met een geweldige power die alles in elkaar hakt! Als je veel bakt en kookt is het een absolute aanrader.

Top Philips!

Pluspunten

• power
  • veel accessoires

Els 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Handig 2 mengbekers

Doordat hij twee maten mengbekers heeft is het een handig en praktisch apparaat. Voor kleine hoeveelheden pesto of kruidenboter kun je de kleine mengkom gebruiken.

Rogier 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Deze staafmixer hakt en pureert alles!

De staafmixer tot nu toe gebruikt voor soepen en sauzen. Dit gaat moeiteloos. Door de handige proportionele bediening bovenop heb je de controle over hoe grof/fijn je het wilt hebben. Werkt perfect ! Doei

Pluspunten

• krachtig
  • gebruiksgemak
  • veel handige accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

kookgek 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koop

Mixer voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ligt handig in de hand en geeft mooi resultaat. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Anja 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

complete set

Ik heb deze set net binnen en direct mijn noten gemalen voor in mijn ontbijt. Ik was meer herrie gewend van mijn vorige staafmixer, maar was verrast door het lage volume. Heerlijk ook om met de hand de snelheid te kunnen regelen. Ik ben er nu al helemaal blij mee.

wel raar dat je de deksels van de mixbekers niet mag reinigen onder water. Dat lijkt mij wel wenselijk om het schoon te houden.

Pluspunten

• compleet
  • laag volume
  • krachtig

Minpunten

• mag niet reinigen onder de kraan?

Rob 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne staafmixer

Het is een fijne staafmixer. doet het goed. En hij is snel schoon te maken en in een mum van tijd is je eten klaar.

Sahel 26-10-2016

Good product

Nice product. Has a good variety of accessories. Powerful and useful. Will recommend because of use and looks

Leviossa 06-06-2016

Super handig en prachtig gedesignd

Super blij mee, handig, en all in.
Makkelijk met schoonmaken en opruimen.
Iedereen kan het gebuiken
Het kind kan de Was doen.

cathy 07-01-2016

dit product is goed

blij met de aanschaf van de philips staafmixer HR 1673\90 ben ik nu teleurgesteld dat na een jaar het koppelstuk van grote kom defect raakte. bij navraag kan ik een nieuw koppelstuk bestellen maar helaas bijna net zo duur als een nieuwe. gewoon pech dus. verder bevalt hij prima

Emine Atik 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Handige complete set met grote en kleine mixer en dit voor een mooi bedrag. De kleur is ook mooi in plaats van wit is dit zwart met metaal.

Fl 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Jammer dat niet alle hulpstukken in de afwasmachine kunnen. Voelt verder solide aan, maar dat mag ook wel voor de prijs.