Philips Avance Collection HR1673 - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid

Manon 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super

Werkt super. Mooie kwaliteit .. handige grote stevige potjes er bij.. en makkelijk schoon te maken...

anneke123 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ligt fijn in de hand. Optie voor snelheidsstand. Goed formaat, bakje en fijn dat je verschillende opzet stukjes kan gebruiken. Daarnaast goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de cashback actie.

Jasper 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk!

Staafmixer voelt erg degelijk aan. Traploze snelheidsregeling ideaal en comfortabele grip.
Handige accessoires meegeleverd.
I.c.m. cash back gekocht. Zodoende nog interessanter!

Pluspunten

• Traploze snelheidsregeling
  • Degelijk
  • Comfortabel

E. Deen 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige staafmixer

Krachtige staafmixer, pureert snel; ligt goed in de hand. Stevige grip. Hakmolens hakken snel en gemakkelijk noten, kaas en kruiden.

Veen 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Staafmixer

Veelzijdig, geluidsarm en functioneel en leuk design. Diverse accessories geven veel waar vor je geld.

Pluspunten

• Veel accessories
  • Geluidsarm

Jur 22-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi

Het product is van goede kwaliteit, mooi design, niet te zwaar en werkt prima! ik vind het zelf iets te prijzig (met cashback actie nog wel te doen)

Minpunten

• iets te prijzig

Jaap Timmer 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn vrouw is lyrisch!

Supermachine met een geweldige power die alles in elkaar hakt! Als je veel bakt en kookt is het een absolute aanrader.

Top Philips!

Pluspunten

• power
  • veel accessoires

Els 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Handig 2 mengbekers

Doordat hij twee maten mengbekers heeft is het een handig en praktisch apparaat. Voor kleine hoeveelheden pesto of kruidenboter kun je de kleine mengkom gebruiken.

Rogier 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Deze staafmixer hakt en pureert alles!

De staafmixer tot nu toe gebruikt voor soepen en sauzen. Dit gaat moeiteloos. Door de handige proportionele bediening bovenop heb je de controle over hoe grof/fijn je het wilt hebben. Werkt perfect ! Doei

Pluspunten

• krachtig
  • gebruiksgemak
  • veel handige accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

kookgek 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede koop

Mixer voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Ligt handig in de hand en geeft mooi resultaat. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Anja 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

complete set

Ik heb deze set net binnen en direct mijn noten gemalen voor in mijn ontbijt. Ik was meer herrie gewend van mijn vorige staafmixer, maar was verrast door het lage volume. Heerlijk ook om met de hand de snelheid te kunnen regelen. Ik ben er nu al helemaal blij mee.

wel raar dat je de deksels van de mixbekers niet mag reinigen onder water. Dat lijkt mij wel wenselijk om het schoon te houden.

Pluspunten

• compleet
  • laag volume
  • krachtig

Minpunten

• mag niet reinigen onder de kraan?

Rob 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne staafmixer

Het is een fijne staafmixer. doet het goed. En hij is snel schoon te maken en in een mum van tijd is je eten klaar.

Sahel 26-10-2016

Good product

Nice product. Has a good variety of accessories. Powerful and useful. Will recommend because of use and looks

Emine Atik 19-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Handige complete set met grote en kleine mixer en dit voor een mooi bedrag. De kleur is ook mooi in plaats van wit is dit zwart met metaal.

Fl 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Jammer dat niet alle hulpstukken in de afwasmachine kunnen. Voelt verder solide aan, maar dat mag ook wel voor de prijs.

Roos 16-11-2015 Product paar dagen in bezit

Grote voordelen vind ik de grote maatbeker van 1 liter, de twee verschillende hakbakjes en dat alles in de vaatwasser kan. De speedtouch werkt ook goed.

Bertie 15-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk product , makkelijk te gebruiken, de turbo is geweldig hier maak je het verschil mee. Handig zijn ook de extra bekers

celine 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het product Hand Blender, bevalt mij goed! Ik gebruik het meest voor soup, baby eten ect. Deze product is super handig want je kan alles me doen! Deze mixter ligt stevig in de had maar is niet zwaar te gebruiken.conclusie het mix super goed!

Anthony 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Voelt zeer goed aan en maakt niet zoveel lawaai. Veel mogelijkheden met de meegeleverde hulpstukken. Tot nu toe alleen de staafmixer zelf gebruikt, ben zeer tevreden met de kwaliteits/prijsverhouding.

Shayla 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te bedienen en makkelijk schoon te maken. Ligt goed en stevig in de hand en is erg degelijk.