Bosch MSM87180 - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid

8,9

Irene 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heel blij met de aankoop

Mijn eerste indruk is dat het apparaat goed voldoet. Met accessoires heb ik alles wat ik nodig heb. De mixer en de staafmixer heb ik gebruikt. Het apparaat is degelijk, maar niet te zwaar en ziet er mooi uit. Het wisselen van verschillende onderdelen verloopt heel makkelijk.

Magic 11-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfect choice for the kitchen

This blender/cutter is the perfect choice for any kitchen...
All the needed accessories included, you can use it for many different meals... Silent, powerful, handy, looks good and works perfect. For that money you cannot find any other better offer with the similar quality...
In that case Bosch really rules...

Priti Srinivasan 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Staff mixer

Ik heb de Bosch staff mixer gekocht. Het zit er mooi uit. Werkt heel goed. Makkelijk om te gebruiken.

Btje73 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Mixer

Deze mixer van Bosch is echt super in gebruik. Hakken doet hij perfect. En fijn dat de kop van de staafmixer in de vaatwasser kan. Deze gaat veel gebruikt worden hier, een aanrader!

ruud 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker zware (degelijk) en eenvoudige mixer met veel power. De gebruiksaanwijzing heb je eigenlijk niet nodig en zo hoort het ook.Voldoende benodigdheden.

Gijs 11-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat voelt goed aan! Je weet dat je kwaliteit in je handen hebt! Verder is het fijn dat de staaf van de mixen van metaal is waardoor het niet kan vervormen als je in hete soep blend.

anoniem 08-12-2015 Product half jaar in bezit

Het is een erg prettig apparaat dat ik daarom graag gebruik. Helaas bleek 750 watt onvoldoende voor sommige bereidingen met de garde, waardoor dat na circa 10 maanden niet meer ging. Ook kunnen sommige onderdelen niet in de afwasmachine of zelfs onder de kraan, maar de waarschuwing hiervoor staat op een plek die niet snel in het zicht springt, waardoor het snel te laat is. Pureren/staafmixen bleef geen probleem en het geluidsniveau is heerlijk laag.

Margo 14-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Dit is de derde versie van de MSM87180 staafmixer/keukenmachine van Bosch. We zijn vel in de keuken bezig met het bereiden van lekker eten. Grepen vaak mis en nu kunnen we tegelijk aan het werk. Hiervoor veel verschillende merken gehad. Maar bij de 1e koop van de Bosch waren we verkocht. Hier komt nooit meer een andere.
Geachte Bosch, deze niet uit het asortiment halen. Als u dit toch doet een verbeterde versie op de markt brengen.

G van der Hoorn 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Deze Bosch staafmixer is een toppertje. Krachtig en daarnaast vooral door de traploze snelheidsaanpassing heel gebruikersvriendelijk. Met alle hulpstukken die er bij zitten maakt het voor mij m'n keukenuitrusting compleet.
Een aanrader voor eenieder !

Oalekale 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

deze bosch staafmixer ziet er goed en stevig uit
heb deze net in mijn bezit,maar de hulpstukken en aansluitingen zien er beter uit dan die van philips,waar ik maar 4 maand plezier van mocht hebben

Suzanne K. 23-12-2014 Product paar dagen in bezit

De machine biedt de mogelijkheden die het meest gebruikt worden in de keuken. Ook lastige, plakkerige ingrediënten als dadels, noten en abrikozen verwerkt hij met gemak.
De staafmixer ligt goed in de hand, de mixer is gemakkelijk van het bovengedeelte te ontkoppelen. Eenvoudig schoon te maken.
Het apparaat is stevig en behoorlijk zwaar, maar niet te zwaar om te hanteren.

vdweide 14-12-2014 Product maand in bezit

Degelijk en uitgebreide machine.
Doet wat het moet doen en is makkelijk schoon te houden.
Tot nu toe erg tevreden met deze aankoop!
Ruim voldoende mogelijkheden, gebruiksvriendelijkheid prima en de degelijkheid tot nu toe niets op aan te merken. Het voelt allemaal prima aan.

Anonyme1 01-12-2014 Product paar dagen in bezit

We zijn tot nu toe super tevreden over de staafmixer. Het aparaat is heel gebruiksvriendelijk en je kunt groenten en fruit heel gemakkelijk kloppen, mixen, pureren, hakken en ijs crushen. Echt een aanrader....

RianneCulinair 05-11-2014 Product paar dagen in bezit

Met name de XL hakmolen extra komt erg goed van pas bij het bereiden van babyvoeding. Het apparaat werkt snel, gemakkelijk en hygiënisch.