Bosch MSM87165 - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

M. van Gemert 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Verschillende apparaten bekken. De Bosch heeft het meest degelijke koppelsysteem voor de accessoires. Daarnaast is de pureerstaaf een uitkomst. Met de oude die ik had maakten wij nog wel eens puree. Met de mix staaf wordt dat wel erg dun. De pureerstaaf is daar veel beter geschikt voor. De extra grote mengbeker is kan ook wat grotere hoeveelheden aan. Waardoor je niet telkens de hele keukenmachine hoeft vuil te maken. Tenslotte de mogelijkheid om alles in de afwasmachine te zetten. Waardoor je het ook in een oogwenk goed schoon hebt.

Haub1 12-07-2016

Degelijk apparaat

Een goed geconstrueerd apparaat dat er degelijk uitziet. Ligt goed in de hand, instelbare snelheid is ook prettig.
Minder handig vind ik de verloopstukken voor het aankoppelen van de hulpstukken: ik had liever gezien dat alles universeel op elkaar zou passen.

Cees de Gier 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

Staafmixer ziet er degelijk en verzorgd uit. Voldoende hulpmiddelen aanwezig. Bediening met ruim voldoende mogelijkheden. Goede prijs/prestatieverhouding.

Haub1 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk uitziend apparaat

Deze staafmixer ziet er chic uit: niet dat lelijke plastic maar mooi RVS. Hij voelt solide aan.
Erg handig dat de hulpstukken in de vaatwasser kunnen, dat kon bij mijn vorige nl. niet.

Arjen 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er degelijk en gebruiksvriendelijk uit.

We hebben de staafmixer net een paar dagen. Dit is tot nu toe mijn kijk op de mixer. Ik heb tot nu toe met tevredenheid 17 jaar een Braun staafmixer gehad.

+ Oogt degelijk, mooie materiaalkeuze
+ Ligt goed in de hand
+ Stil

- Met 700 watt motor veel zwaarder dan de 300 watt Braun
- Het nippeltje van de hakmolen is van plastic. Weet niet hoelang deze stand houdt

Nel62 02-01-2016 Product maand in bezit

Ik had al jaren eerder mijn oude staafmixer vervanger als ik geweten had dat een nieuwe veel fijner is. De verschillende standen en de bijbehorende hulpmiddelen zijn ideaal. Ik geniet van mijn smoothies en soepies.

Ikke 29-12-2015

Direct gebruikt en super ok !

nou direct bij het Kerstdiner gebruikt, en geweldig dat hij was !
Met de kleine fijne garde slagroom kloppen ? super !
De staafmixer met diverse snelheden werkt goed en snel.
De "foodprocessor kom" werkt ook super, de rest heb ik nog niet uitgeprobeerd maar gezien de voorgaande ervaring zal dit ook wel eneorm ok zijn !

Gerry 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een super fijn apparaat. Ik kan er mee mixen, hakken en pureren.
Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en was meteen tevreden. Alle onderdelen zijn makkelijk te gebruiken en heel handig schoon te maken!

M C van Dijk 11-12-2015

Must have!!!

Wat een geweldige keukenhulpje!! Hoe heb ik jaren zonder kunnen doen. Eiwitten kloppen is een makkie. Het pureren van het groentehapje voor de kleinkinderen doe ik in een hand omdraai. Soep van verse spinazie, recept van de kookworkshop, gaat echt geweldig. Kortom een product wat een "must have" is!!!

Iefke 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi, degelijk apparaat. Heb hem nog niet zo lang maar ik heb er al veel plezier van gehad. Pannenkoekbeslag, daar draai ik mijn hand nu niet meer voor om. Kortom, blij!

rverschure 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Echte kwaliteit zoals je van Bosch mag verachten. Degelijk en veelzijdig. Alles Accesoires doen het prima.

jan01w 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het slagroom kloppen gaat prima, het apparaat ligt goed in de hand, maakt niet te veel lawaai. Even afwachten of de tussenstukken (draai-mechanisme) met een doekje goed schoon te houden zijn (het mag niet onder de kraan worden afgespoeld).

-Adri- 28-12-2014 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in bezit, voelt degelijk en betrouwbaar aan. De motor loopt soepel, maakt weinig geluid.

nalickana 01-12-2014 Product maand in bezit

I have chosen this model because it is the strongest. It served well so far. I have chopped different kind of nuts, cookies and potatoes. I am very please so far.