Braun MQ 775 Patisserie - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

GL 26-01-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke Staafmixer

Degelijke staafmixer van Braun, eenvoudig in gebruik. mooie accessoires. ideaal voor snel gebruik. paar weken in mijn bezit en al vaak gebruikt.

Esther 15-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en stevig

Braun is een top merk. Het is een hele handige set. We gebruiken hem iedere dag voor smoothies en in het weekend voor meer culinaire gerechten. Heel makkelijk te gebruiken.

Johan 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Super keukenhulp met veel mogelijkheden ondanks compacte afmetingen
Een aanbeveling voor een ieder die graag in een compacte keuken veel wil kunnen doen

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Veel accesoires

Minpunten

• beveiligingsknop

Horsting 12-01-2017 Product paar dagen in bezit

Staafmixer MQ775 Patisserie

Veelzijdig apparaat. Zonder moeite wortels raspen - ijs maken of blenden.
Even afspoelen onder de kraan en schoon.
De oude staafmixer en gewone mixer zijn de deur uit.

Pluspunten

• Veelzijdig

Sander 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Uitgebreide accesoireset. De beveiliging werkt erg handig, het is niet nodig om de knop vast te houden tijdens het gebruik. Degelijke staafmixer!

Richard 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk

Had eerst bij een plaatselijke winkel een Tefal staafmixer gekocht.
Achteraf veel te snel zonder eerst onderzoek te doen op internet.
Normaal doe ik zoiets altijd maar stond op het punt een stamppot te maken en mijn 6 jaar oude Braun staafmixer had het begeven. Deze Tefal was na een keer gebruik helemaal verkleurd door de wortels. Mijn oude Braun heeft daar nooit last van gehad en deze Tefal teruggebracht en netjes mijn geld teruggekregen. Nu dus via Coolblue deze Braun aangeschaft. Met deze mixer met RVS blender geen last meer van verkleuring en wat een degelijke top apparaat ivm de Tefal met kunststof blender van bijna de zelfde prijsklasse. Bleek wel een verouderde model te zijn.

Pluspunten

• De bijgeleverde keukenmachine
  • RVS blender
  • Zeer degelijk uitgevoerd

Minpunten

• Beetje zwaar maar wel degelijk

Jaap 16-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie mixer, makkelijk te bedienen

Dit is een mooi product en het werkt uitstekend om soep van de maken. Jammer dat er geen hakmolen standaard bij zit. Gelukkig is er nu een actie.

Pluspunten

• snelheid variabel

Minpunten

• geen opbergdoos

Imana 28-11-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een gebruiksvriendelijke apparaat met vele mogelijkheden. De staafmixer is super!! Binnen een minuut zijn de groeten of soep zo puree.

Daarnaast heb je de hakmolen. Ook deze werkt naar behoren. Je moet er wel niet te grote hoeveelheden in doen.

Als klap op de vuurpijl is de keukenmachine er nog. Je kan makkelijk groente en fruit raspen en op verschillende manieren snijden. Dit gaat veeel sneller als met de hand.
Wat het deeg betreft kan je idd geen grote hoeveelheden in stoppen. Daarvoor kan je beter een keukenmachine aanschaffen.

Twijfel je over dit product? Niet doen gewoon kopen

niels.b 27-03-2015 Product paar dagen in bezit

mogelijkheden is dat hij doet wat je van een staafmixer verwacht. namelijk mixen. het mixen werkt erg goed. wat niet werkt is het broodkneed gedeelte. hierbij wordt de machine erg warm en valt geregeld uit. met de hand is daardoor sneller en ook makkelijker schoon te maken. erg jammer.