De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 120 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM66110 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marco 24-03-2017

Waardeloze service van Bosch

Geschreven voor: Bosch MSM66110

Mijn staafmixer ging al snel kapot. Een email gestuurd naar Bosch maar denk maar niet dat je een reactie krijgt. Van een kwaliteitsmerk mag je toch wel iets meer verwachten. Maak je eigen afweging of je dit artikel koopt maar houd er rekening mee dat wanneer hij kapot gaat Bosch in ieder geval niet thuis geeft.

Minpunten

• geen service van Bosch

Officiële reactie van Bosch 05-04-2017

Dat spijt ons om te lezen, Marco. Wil je de e-mail nogmaals sturen naar bosch-contactcenter@bshg.com , graag onder vermelding van een telefoonnummer waarop je te bereiken bent en het E- en FD-nummer van de mixer? Deze gegevens staan op het apparaat. Bedankt!

annet 22-01-2017

prima handzame staafmixer

Geschreven voor: Bosch MSM66110

Apparaat heeft twee standen, zeer gemakkelijk af te wassen, er blijven geen vuilresten achter in naadjes, zoals bij een plastic kop, kortom hij doet wat-ie moet doen, en dat doet-ie goed!

Marco 04-12-2016

slipt al na twee maanden door

Geschreven voor: Bosch MSM66110

Van Bosch verwacht je heel wat, echter deze mixer slipt al na twee maanden door. Het zit hem in het onderste gedeelte waar de mesjes in zitten. Ik heb een email gestuurd aan Bosch maar daar krijg je niet eens antwoord op je email laat staan dat ze je willen helpen.

Jolanda 07-02-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Hele fijne staafmixer. Ligt prettig en stevig in de hand.
Maakt weinig geluid met mixen en de twee standen zijn heel prettig.

Staafmixer 03-02-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Werkt perfect en doet waar ik deze voor nodig heb. Fijn dat er een staafmixer is zonder allerlei accessoires die ik toch niet gebruik

Staafmixer 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Staafmixer zonder teveel accessoires. Precies wat ik zocht. Staafmixer is makkelijk schoon te houden en vanwege de stalen voet extra stevig. Tijdens gebruik een redelijk geluid. Staafmixer maalt/hakt wat wenselijk is

Goede keuze doet wat hij moet doen 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Er zit niet meer op dan ik wil/nodig heb, eenvoudig te bedienen, lijkt degelijk.
Prettig dat de stang met het draaiende gedeelte eraf kan om te reinigen. ( ook handiger op te bergen)
Hij is wel wat zwaar. Prima aankoop. Al meerdere malen gebruikt.

Horlof 20-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Heerlijk simpel apparaat, doet wat 'ie moet doen zonder poespas; alleen de staafmixer en maatbeker in de verpakking. 2 standen zijn in ieder geval voor mij voldoende voor een staafmixer, verder ligt 'ie lekker in de hand met veel grip en is het apparaat makkelijk schoon te maken. Goede keus.

Gerwo 17-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Ideaal voor het pureren van de hapjes voor mijn kleindochter en natuurlijk ook voor de boerenkool, en andere stamppotten.

Harriet 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Een hele fijn, stil, sterk en handig apparaat. Hij mixt/ hakt perfect, ligt goed in de hand en is makkelijk af te koppelen en schoon te maken. Ik ben er super blij mee!

frank peeters 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

We zijn erg tevreden over de functies van het product. Het werkt goed en maakt weinig overbodig geluid.

David 16-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Ik vind het een fantastisch product. Doet wat het moet doen goed! het apparaat maalt snel fijn. Ook de twee standen zijn erg handig. Altijd weer tevreden met een Bosch!!!!!

Edwin 15-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Stevig aanvoelend maar toch niet zwaar in de hand. krachtige messen maar redelijk stil in gebruik. Afwerking netjes en van goede kwaliteit

Ruijun 14-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

It has great quality! Very easy and robust to use! Two modes for different food mixer. Comfortable handle!

JS 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

RVS voet, een mes wat tot nu alles haarfijn 'blendert'.
Handige beker erbij en lang snoer.
Hopelijk net zo duurzaam als mijn vorige Bosch

Louis 13-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

basic functies, heel snel en makkelijk te bedienen en schoon te maken, degelijk en prijsgunstig apparaat.

Staafmixer MSM66110 10-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Een simpele staafmixer die geen gebruiksaanwijzing nodig heeft. Doet wat hij beloofd, en doet dat goed. Hij heeft twee standen, en dus ook maar twee knoppen. Er is een fijne langwerpige kom meegeleverd waarin je niet alleen kunt mixen, maar ook je recept in kunt bewaren. Daarbij zit er voor het bewaren ook een deksel bij - heel erg handig! Alles kan ook nog eens in de vaatwasser. Al met al dus een erg goede prijs-kwaliteit verhouden.

Marjolein 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Prima staafmixer voor een prima prijs. Fijn dat er een beker bij zit. De staafmixkop laat los dmv knopjes in plaats van een draaisysteem en is dus wat meer keuken-vandalisme proof, zogezegd.

Kuipers 09-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Perfecte staafmixer! Simpel in gebruik, degelijk gemaakt, goed schoon te houden, (relatief) stil. Turbo-stand komt ook vaak van pas. Meer vraag ik niet van een staafmixer.

Miloshevska 07-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Een zeer handige en krachtige staafmixer. Ook super gemakkelijk dat het onderste deel in de vaatwasser kan! Hij is daarnaast ook nog een super stil. Ik moet alleen nog op zoek naar de andere accessoires.

Erik 07-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Mooiapparaat stille en krachtige motor.Makkelijk te demonteren om schoon te maken.Zeker een aanrader.Bijvoorbeeld voor het maken soep.Al een paar keer gedaan met prima resultaal

Wenda 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

De staafmixer is zeer stil in gebruik, ligt goed in de hand, doet wat ie moet doen. Had eerst een goedkoop huismerk, maar die was na een paar keer al kapot. Goedkoop is duurkoop. Dus nu gegaan voor een duurdere, en wil geen andere meer!

Susan 05-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Deze staafmixer voelt zeer solide aan en is zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb hem gebruikt voor pompoensoep, dat zijn best stevige stukken, die de mixer heel makkelijk pureert. Kortom, geen reden om een duurdere te nemen. Deze doet wat ie moet doen!

Mechtelt 02-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Goede koop, ligt lekker in de hand, makkelijk schoon te maken, motor stil, handig om het onderstuk af te halen, goede keus voor een betaalbare prijs

Maarten 01-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM66110

Stevig degelijk apparaat. Maakt weinig geluid en doet wat het moet doen. Heb tot nu toe alleen soepjes gemaakt maar maakt wel een krachtige indruk. vermoedelijk gaat het ook gemakkelijk door hardere dingen heen. Prijs kwaliteit lijkt dik oke!