Samsung 850 EVO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 850 EVO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jimmy 23-01-2018

Ssd schijf Samsung

Geschreven voor: Samsung 850 EVO

Snelle levering, zeer gemakkelijke installatie met de bijgeleverde cd rom. Klonen ging vanzelf en inbouwen in de laptop alles binnen een halfuur. Mijn laptop Toshiba is zeer tevreden met de nieuwe schijf en start zeer snel op. Aanrader. Niet vergeten een satakabel naar USB bij te nemen.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Zeer stille en snelle schijf

Minpunten

• Geen

tarrasB 23-11-2015
Geschreven voor: Samsung 850 EVO

deze ssd van samsung heb ik ingebouwd in mijn imac mini omdat de 1 tb hd van hgst,die nogal traag is en met een ssd drive wordt mijn mac mini een snelheidsmonster:in minder dan 19 seconden start mijn imac mini op.ook met het opstarten van programmas en vensters gaat razendsnel,dat is pas plezierig werken.
eerst de interne hd clonen (progr. te vinden op het net) en daarna de interne hd uitbouwen (ssd partitie bootable maken osx 10.11)
hoe je een interne hd moet uitbouwen /ssd inbouwen vindt je wel op youtube.
deze ssd 850 evo 250 kun je al vinden voor minder dan 90 euro en is zeker een aanrader,en inbouwen van een ssd drive in de imac mini is niet zo simpel en je verliest ook nog je waarborg.
maar geloof me het is het waard.