Joy Sport Z-11 Special - Reviews

Zadel horizontaal verstelbaar
Gewicht vliegwiel
18 kg

Patrick 05-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

fiets met goede prijs/kwaliteit ratio, prima garantieservice

De fiets is door mij in januari 2014 aangeschaft en heb er sindsdien vele trapsessies op gehad. Na ongeveer 3 jaar begaf de weerstand insteller het door slijtage. Hierop contact opgenomen met Joy Sport/Fitness Import te Ysselstein (LB) waar de fiets vandaan komt.

Goede, snelle service en het onderdeel is onder garantie nageleverd ondanks dat de fiets al 3 jaar oud was. Kan zowel de fiets als leverancier van harte aanbevelen!

Pluspunten

• optionele fietscomputer met trainingsresultaten
  • goede instelbaarheid fietshouding/weerstand

Minpunten

• 'wankelt' soms bij hard trappen/hoge weerstand

dirkkio 03-11-2013 Product half jaar in bezit

Sinds een half jaar druk bezig geweest. Het is een prima crosstrainer voor mij als amateur. Ik heb er al heel wat uurtjes opzitten en nog steeds dik tevreden. destijds deze crosstrainer bij fitnessschuur.nl gehaald. Ik adviseer iedereen eventjes te kijken wat een topwinkel. Maar genoeg verteld ik ga nog eventjes wat trainen!

Eric523 13-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Wij sluiten ons volkomen bij de andere review,s aan.Deze spinningbike is gewoon PERFECT,wij hebben hem ongeveer 1 jaar de prijskaliteit is heel goed.Onder de naam spinner wordt precies dezelfde bike verkocht op spinning.com Mààààr dan wel voor 499 Euro!!!Wij gebruiken hem met 2 personen gemiddeld 4 keer per week!! in een woord 100% betrouwbaar ook gezien de prijs is deze ZEER GOED.

Erik & Lydia

Gerard W 28-12-2011 Product paar weken in bezit

5,5
Een fiets voor echte beginners, een te lichte constructie voor gevorderden. Het lijkt of alles los an het frame zit. Volledig aangedraait trap je het wiel makkelijk rond. De rem was vrij snel al kapot.

Eric523 13-01-2012

Dit is dus absoluut niet waar! wij gebruiken hem met zijn 2 intensiev 100 % in orde.

anja-sjef 20-02-2010 Product paar dagen in bezit

Sinds een half jaar heb ik deze joysport en hij bevalt mij prima. Zelf maak ik er heel veel gebruik van (bijna elke dag) en mijn man ook af en toe (1 keer per week). Je kunt er loodzwaar op trainen. Ook het fietsresultaat vind ik heel goed, ik heb er wel meteen SPD-combi pedalen en trainingscomputer bij besteld waardoor het een luxe spinner is.

dudeness 12-03-2008 Product paar dagen in bezit

goede spinbike voor de prijs, echter zit er bij mij ook speling op het stuur.
hoe heb je dit verholpen hans?
verder ben ik er tevreden over maar ja ik heb m nog maar een dag.