Virtufit S2i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit S2i op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lucas 26-06-2021
Geschreven voor: Virtufit S2i

Ik heb de spinningfiets nu een week in mijn bezit en ben er in het algemeen tevreden over.
Er zijn wel wat puntjes die me minder goed bevallen.
1. wanneer ik aan een snelheid van ongeveer 40 per uur fiets op een weerstand van 15 krijg ik een melding dat ik ongeveer 380 aan wattage trap.
Dit lijkt me dan enorm veel en heb totaal niet het gevoel dat dit 380 watt is.

2. het calorieverbruik is dan ook niet in verhouding met de afstand en tijd vermits ik op een half uur aan de zelfde manier als hierboven omschrijf een verbruik zou hebben van meer dan 1300 kcal!!
Is volgens mij iets teveel vh goede denk ik dan. :)

Is er hier een verklaring voor?

Team VirtuFit 28-06-2021

Beste Lucas,

Bedankt voor uw feedback!

Goed om te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak, de vormgeving, het comfort en de duurzaamheid van het toestel.

Wij helpen u graag om meer plezier uit uw spinbike te halen. U kunt altijd contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

In ieder geval veel trainingsplezier toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit