Filmen in full-HD
Schermgrootte
1.2 inch scherm
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D3500 + AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.G VR + AF-P DX 70-300mm f/4.5-6.3G Ed VR zwart op Kieskeurig.be.

marja 22-09-2019

nikon d3500 camera

Geschreven voor: Nikon D3500 + AF-P DX 18-55mm f/3.5-5.G VR + AF-P DX 70-300mm f/4.5-6.3G Ed VR zwart

ik heb de camera nu een week in bezit en het is een redelijk makkelijke camera om mee te starten, is is fijn voor de fotos van de huisdiertjes en de 300 lens is prachtig om natuur en omgeving buiten te fotograferen, hier ga ik nog een hoop plezier mee hebben, de body is ook erg licht, dat is erg prettig,

Pluspunten

• lichte body
  • makkelijk in gebruik
  • goed handteerbare lenzen

Arthur 19-06-2019

Zeer compact

Zeer compact voor een DSLR-camera. Voor mij een ideaal instapmodel waarmee je kwalitatieve foto's kunt maken.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Verbinding met smartphone

Pim 04-06-2019

Prima scherm en prettige camera in gebruik!

Dit toestel inclusief een normale lens en een zoomlens gekocht bij Kamera Express waar ik goed ben geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden.
Het is een prettig toestel die doet wat hij moet doen: eenvoudig goede en scherpe foto's maken en daar slaagt hij bijzonder goed in! Dik tevreden over dit toestel en zijn mogelijkheden. De extra zoomlens 70-300mm geeft echt nog een extra dimensie voor fotografie op afstand, tevens een aanrader!

Pluspunten

• Licht toestel
  • Eenvoudig te bedienen
  • Is zuinig met accu in gebruik

Minpunten

• beschermkapje objectieven kan beter

van Beek 20-01-2019

Top camera, makkelijk in gebruik maakt mooie foto's

Camera een paar dagen in bezit. Maakt prachtige foto's en is makkelijk in gebruik. Licht in gewicht en daardoor makkelijk mee te nemen. Kortom een top camera voor een mooie prijs!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooie foto's
  • licht in gewicht
  • prijs

Luca 26-12-2018

nieuwe camera gekocht bij kamera-express

Mooie camera met goede beeldkwaliteit. Hij is lekker licht, waardoor hij handig is om mee te nemen. Gekocht bij kamera-express, zeer goede service!

Pluspunten

• niet zwaar
  • goede beeldkwaliteit
  • groot iso bereik