Canon EOS 800D zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 800D zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Robert B. 07-01-2021

Snelle levering

Geschreven voor: Canon EOS 800D zwart

Zoals gewoonlijk werd deze camera daags na mijn bestelling op het aangegeven tijdstip geleverd ! Zeer tevreden over het produkt ook.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Prijs

Paul V.d.B 06-02-2019

Een fantastische camera

Geschreven voor: Canon EOS 800D zwart

ik ben momenteel een gebruiker van de camera EOS 700D, daar ik een tweede toestel wou omdat het nogal een gedoe is om altijd van objectief te veranderen besloot ik een tweed toestel aan te kopen. mijn keuze is gevallen op de EOS 800D. Ik ben meteen enthousiast over de camera als ik hem uit de doos haal. Want het is een lekker compact lichtgewicht toestel. Het is een spiegelreflexcamera die eenvoudig te bedienen is. En waarmee je in een handomdraai kwaliteitsbeelden maakt. Ik zie in ieder geval al voldoende instellingsmogelijkheden. Ik hoop van snel alles te kunnen uit te proberen in ieder geval de snelheid in grandioos. Ook de foto's zijn fantastisch! zeker een toestel dat aan te raden is voor een beginnend of een al wat bekwamere fotograaf. De camera is erg snel in het maken van continue opnamen en in het wisselen van focuspunt. Hierdoor mis ik geen enkel moment bij het fotograferen en filmen. De diverse creatieve opties maken het helemaal af.

Pluspunten

• Snelle acties leg je trefzeker vast
  • Je neemt gedetailleerde video's op in Full HD
  • met beeldstabilisatie weinig bewegingsonscherpte
  • makkelijk handelbaar
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• De camera en lens niet stof- en spatwaterdicht.
  • 4K video ontbreekt.