Nikon D7200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D7200 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Dominique 02-05-2019

Nikon D7200 Body

Geschreven voor: Nikon D7200 zwart

De Nikon D7200 gekocht als vervanger van mijn D80, waarvan ik trouwens tevreden over ben na jarenlange staat van dienst.
Het toestel gekocht bij Kamera-Express-webshop, nadat ik eerder het toestel gaan bekijken en laten uitleggen was in de winkel van Kamera-Express te Maastricht, vriendelijk en deskundig winkelpersoneel. Vorig jaar had ik al een inktjet-printer bij hun webshop aangekocht.
De keten werkt zoals een webshop dient te zijn: directe en snelle informatie, correcte afhandeling van de aankoop. Dik tevreden dus.
De D7200 is fantastisch - wellicht ook omdat tussen de D80 en de nieuwe camera een hele evolutie zit die ik nu vaststel. Het toestel heeft snelle autofocus, de spiegel klapt geruislozer op, de grotere LCD. De twee slots voor de geheugenkaarten geeft zekerheid om de foto's dubbel te bewaren bij bv een reis-rapportage. Handig is ook de WiFi naar de smartphone om een foto snel te versturen.
Er blijft na 4 weken natuurlijk ook nog veel te ontdekken, maar ik beveel het toestel en de webshop zeker en vast aan.

Pluspunten

• Autofocus
  • Geruislozer opklappen van de spiegel
  • Twee slots voor geheugenkaarten
  • WiFi

Minpunten

• Nog geen tot nu toe