Canon EOS 760D + EF-S 18-135mm - Reviews

Ronny 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

De beste in z'n gewichtsklasse

Lang gezocht, veel vakliteratuur uitgeplozen en uiteindelijk de juiste keuze gemaakt. Dit is de beste camera in z'n soort. Heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. Haarscherpe foto's die griezelig echte beelden geeft na het afspelen op de smart tv. Met de zeer veel keuzemogelijkheden in het menu pas je deze camera moeiteloos aan aan je voorkeuren. Van volautomatisch tot compleet manueel. Met dit speelgoedje voor grote mensen is iedereen in staat om proffesionele foto's te schieten. De creativiteit moet uiteraard wel nog altijd uit jezelf komen. Maar met dit toestel heb je een kunstenaar in je handen. Hier wordt ik gelukkig van.

Pluspunten

• Zeer gevarieerd toestel
  • proffesioneel materiaal
  • Oog voor detail
  • Voordeligste op de markt

Minpunten

• heb ze nog niet gevonden

sylvia moerman 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne camera

Ik was op zoek naar een camera die net iets meer had dan mijn vorige sony cybershot dsc-hx300. En ik moet zeggen dat ik nog lang niet alles heb kunnen uitproberen. Maar tot nu toe zeer tevreden over de aankoop. Ik heb bewust gekozen voor een camera met deze lens omdat ik zo min mogelijk lenzen wil wisselen,maar wel e.v.t. in de toekomst die mogelijkheid zou kunnnen gebruiken.
En er zit een duidelijk en zeer uitgebreide informatie bij. Alleen jammer dat de instalatie CD bij mij niet werkt. Ook nadat ik met Canon contact heb gehad geven de programma's nog steeds foutmeldingen bij instaleren van de programma's.

Pluspunten

• mooie camera met veel mogelijkheden
  • goede lens waar je veel mee kan

Minpunten

• instaleren vd bijgeleverde progr lukt niet
  • niet tevreden over canon helpdesk