Canon EOS 750D zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Schermgrootte
1.2 inch scherm

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Mark 04-01-2017

Deze camera is van goede kwaliteit en maakt top foto's.

Ik ben 7 jaar geleden begonnen met fotograferen, echter begon ik met een Nikon.
Na dat ik verhuisd was heb ik een nieuwe camera gehaald omdat de Nikon defect was.
Uiteraard heb ik lang gezocht en heb ik uit eindelijk eerste een tweedehands Canon EOS 1000D gekocht.

Deze was mij zo goed bevallen dat ik een paar jaar later een tweedehands EOS 550D kocht. Deze camera was prima, zelfs mijn vrouw was jaloers.
Na een jaar heb ik besloten om deze dan ook maar aan haar te geven, en daarna een EOS 750D te kopen.

Deze camera is van goede kwaliteit, ziet er mooi uit, ligt goed in de hand.
De camera heeft een rubberen afwerking bij de grip, waardoor hij nog steviger in je handen ligt als bijvoorbeeld een 1000D welke dit voordeel niet heeft.
De camera heeft een goede beeldkwaliteit en heeft een goede lichtgevoeligheid.
Door deze te combineren met een lichtgevoelige lens met een diafragma van f/1.8 geeft deze hele mooie foto's in het donker.

Deze camera heeft als voordeel op de 550D dat deze voorzien is van NFC en WiFi. Je houd je telefoon tegen de camera en hij verbind met de camera waardoor je binnen een paar tellen je net gemaakte foto op internet kan plaatsen, versturen via de mail voor in de krant of om hem snel met je vrienden op facebook te delen.
Doordat de camera voorzien is van Wi-Fi kan je ook de camera bedienen met je telefoon, waardoor je geen bedrade afstandsbediening nodig hebt om mooie foto's te maken op een statief met een lange sluitertijd.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Stevig gebouwd
  • Ligt goed in de hand
  • Wi-Fi & NFC
  • Licht gevoelig

Mpsw 23-11-2016

Camera met veel extra's

Mooie camera .Makkelijk te bedienen. Ook geschikt om te filmen. Goed te combineren met een canon app op je smartphone.

D.KRUIJT 06-07-2017

De eos 750d is een top Kamera. professionneel te gebruiken!

Na lang proberen met mijn oude eos 350d heb ik eindelijk naar een camera gezocht die voldoet aan mijn eisen als kunstenaar. Het is een voldoening om met De eos75d te kunnen werken .De resultaten liegen er niet om. Deze eos 750d kamera komt professioneel over. Een aanrader!

Pluspunten

• scherpte
  • groot helder scherm
  • goede bediening
  • prijs/hoge kwaliteit gunstig
  • oude assesoires nog te gebruiken

Beeldmaker 11-11-2017

Lichtgevoeligheid uitstekend

Voor het maken van mooie videoportretten heb ik een maand geleden gekozen voor deze lichtgevoelige camera; na een aantal dagen testen met extreme close up interviews blijkt hoeveel mogelijkheden de camera biedt op het gebied van fotografie en video. Voor het project waaraan ik werk gebruik ik vanaf vandaag ook een tweede 750D. Erg blij mee.

Pluspunten

• touchscreen
  • aan te sturen via telefoon
  • aan te sturen via laptop
  • toegankelijkheid vergroot door Canon apps

Tiny 25-01-2017

In kit met de -Tamron 18-200mm F3.5-6.3 Di-II VC Canon lens

Mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht bij Kamera-express Antwerpen, ging eerst voor een andere kit maar na advies en goede uitleg gekozen voor deze kit.
Heb hem in de auto in elkaar gestoken en op het autosalon direct uitgetest, daaruit blijkt hoe gemakkelijk de camera is, had geen enkele ervaring met een spiegelreflexcamera had hiervoor enkel een compactcamera, en hoe mooie foto's ik had.

Pluspunten

• Zeer makkelijk in gebruik
  • Haarscherpe foto's

Minpunten

• Riem nogal goedkoop

Jootje 17-04-2016

Een top camera

Een goede camera met vele mogelijkheden. Makkelijk in gebruik en schitterende foto's.
Vooral het gemak met WIFI of NFC is geweldig.