Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Schermgrootte
1.3 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart op Kieskeurig.be.

MPvU 30-12-2014
  • Product maand in bezit

De D750 gekocht voor zowel foto als video. De camera vervangt mijn Nikon D90 en Canon HV30 (HD video). De beeldkwaliteit is fantastisch, prima prestatie bij weinig licht (weinig ruis bij ISO 6400). Autofocus is top. Ook voor video prima resultaten, het glaswerk en scherptediepte geven een meer professionele uitstraling. De camera kan bijna geheel naar eigen wensen worden geprogrammeerd voor wat betreft bediening als verwerking van de opnames. Het 24-120 objectief heeft een constante diafragma van F4 wat veel mogelijkheden biedt met scherptediepte bij zoomen. De camera is zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is er dan ook naar.

Alan 19-12-2018

Enorm tevereden met de D750+24-120mm

Geschreven voor: Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart

Na jarenlang fotograferen met een Nikon D3200 (DX), besloot ik om te upgraden naar een full-frame (FX). Tot nu toe ben ik onder de indruk! De mogelijkheden bij weinig licht zijn verbluffend, hoge ISO met lage ruis, en 'dynamic range' (details houden in de schaduw) is een genot. Het kantelbare scherm maakt fotograferen vanuit die moeilijke een stuk eenvoudiger, en verbinding met een smart-apparaat via wifi en de Nikon-app is uitermate handig om te synchroniseren. Of om je telefoon als afstandsbediening te gebruiken. Met de programmeerbare gebruikersinstellingen / menu's kun je de instellingen en meeste knoppen helmaal op jou stijl afstemmen. Ik koos ook voor de Nikkor AF-S 24-120 mm f / 4G ED VR als mijn eerste FX-lens. De groothoeklens bij 24 mm, en de zoomlens tot 120 mm maakt het een handige lens, vooral voor dagelijks gebruik en / of reizen. Kameraexpress.nl heeft mijn goed verpakte body en lens veilig en snel bij mij thuis afgeleverd. Hun prijs was concurrerend, hun online winkel is gemakkelijk te navigeren en hun klantenservice is van topklasse. Ik raad deze body iedereen aan, en de lens is een geweldige betaalbare allrounder.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • Mooie foto's bij weinig licht

Minpunten

• Gewicht is wel even wennen
  • vignet bij volledig uitzoomen

Jan 30-11-2018

Lichtgewicht full-frame - Prima fotokwaliteit - Betaalbaar

Geschreven voor: Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart

Als amateur natuurfotograaf heb ik jaren gewerkt met Nikon D90 (DX-camera). Was nu al een tijdje op zoek naar een full-frame (FX) camera die redelijk is van prijs en niet te zwaar is om mee te nemen op reis. Mijn wensen zag ik volledig in vervulling gaan met de Nikon D750 + AF-S Nikkor 24-120mm f/4 die héél scherp geprijsd stond bij Kamera-Express.nl . De zoom-lens is heel multifunctioneel en toch een lichtgewicht. De fotokwaliteit van de D750 is echt top. Ben super tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Prima fotokwaliteit
  • Lichtgewicht voor full-frame
  • Betaalbaar

Minpunten

• Nog geen gevonden

Nieuwland Photography 02-02-2017

Top Camera, Top Service!

Geschreven voor: Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart

Ik heb 30 jan. 2017 een nikon d750 met 24-120mm ED VR lens en een Sigma 150-600mm SPORTS gekocht bij de Kamera - Express in Amsterdam op de Parnassusweg 202-206. De spullen heb ik gekocht rondom de drukke onvriendelijke BTW actie (17,36% geen 21%) van de mediamarkt. Aangezien ik geen fan ben van de mediamarkt heb ik besloten om te kijken of de Kamera - Express wat met de prijs kon meegaan, en wat ik al had verwacht was er zeker wat mogelijk.

De kamera Express geeft deskundig advies. De verkopers nemen alle tijd voor je terwijl je geniet van een bak koffie. Overigens heb ik bij de Kamera Express 5 jaar garantie kunnen krijgen en ben ik erg blij met de geleverde producten. Kortom " je bent toch niet gek".

Pluspunten

• Top service
  • snelle levering
  • klantvriendelijk